Keresés

Részletes keresés

mindegynik Creative Commons License 1 órája 0 0 16471

Igen, pont arra gondolok. L vagy V alakú, ahogy tetszik:-)

Előzmény: funkykutya (16470)
funkykutya Creative Commons License 3 órája 0 0 16470

Adam1201, Mindegynik nagyon köszönöm a felajánlásokat!

 

Nagyon nem sürgős a dolog, úgyhogy egyenlőre nyitvatartom itt a környéken a szemem :)

 

Milyen sárvédő pálcára gondolsz? Bakteló, sárvédő felfogató L alakú?

 

Előzmény: mindegynik (16468)
Csillagnyee Creative Commons License 15 órája 0 0 16469

Nekem jó kemény RM-es ülésem van, pont olyan, mint amit belinkeltél.
De ezen a képen is látszik(a jobboldali motoron) 

Előzmény: funkykutya (16467)
mindegynik Creative Commons License 23 órája 0 0 16468

Én felajánlom ezt a vasat szívesen, ez úgyis meg lett már erősítve, alkalmasabb átszabásra mint egy gyári állapotú. Csak ingyen tudom adni ha kell. Esetleg hátsó sárvédőtartó pálcákra cserélhetjük:-)

Előzmény: funkykutya (16464)
funkykutya Creative Commons License 1 napja 0 0 16467

193-al én se nézek ki méltóságteljesen rajta sajna:) Tulajdonképpen az ülés végére szoktam ülni, ezért gondolkodtam a megtoldáson hátrafelé. 

 

 

 

Csillagnyee Neked nagy D-csepeles ülésed van nem? 

 

Előzmény: Csillagnyee (16466)
Csillagnyee Creative Commons License 1 napja 0 0 16466

187-tel, mint majom a köszörűkövön úgy ülök a Csepelen, de a hátsó ülésről már egész kényelmes (kacsintós smiley)

Előzmény: funkykutya (16464)
adam1201 Creative Commons License 2 napja 0 0 16465

Melyik a kissebbik fajta? Nekem van egy d csepeles kisse rozsdi de meg szerintem hasznalhato odaadnam ingyen ha ilyenre van szukseged.

Előzmény: funkykutya (16464)
funkykutya Creative Commons License 2 napja 0 0 16464

Nyugi, nekem a zárt, tologatós csap eresztett el fél tank benzint lassacskán :)

 

Hónapokig enyhe kellemes benzingőz volt a garázsban, utána lett csak gyanús a dolog. Összement benne a tömítés :D

 

Apropó!

 

Pest közelében nincs valakinek eladó első ülésváza? A kisebbik fajta. Sajna magasságom miatt kell csinálnom egy átalakított, hátrébb nyúló ülést.

Előzmény: adam1201 (16463)
adam1201 Creative Commons License 2 napja 0 0 16463

Az az érzés amikor 2 nap után eszedbe jut hogy nyitvahagytad a csapot a csepelen és rá se néztél a motorra azóta és nem tudsz most kimenni elzárni... Leírhatatlan :D Szerintem a műhely ajtón folyik már a benzin :D

adam1201 Creative Commons License 2 napja 0 0 16462

Megnéztem a gyertyakábelt nem az a baj, inkább a megszakítóhézagon állított talán apám szerintem az lesz a gond,nincs rákötve a lámpafejre. Megkerültek keresett alkatrészeim amúgy, amit égen földön kerestem most meg halomra jött , 2 gázszektor kompletten, megvettem a hátsó kislámpát ezután hirtelen 2 is lett, Meg van egy D-csepel lámpatököm gyújtáskapcsolóval gyári új. Meg még egy csepel/danuvia gyári új gyújtáskapcsolóm, úgyhogy szerencsére kijutott a keresett dolgokból, már az ezüsttankosra nem kell semmit se vennem hála égnek, de a lemezvillás feladta a leckét, szóval lesz miért börzére járni :) Nemsokára megyek jogsira, szóval elkezdem lepapírozni lassan a gépet.

Előzmény: Csillagnyee (16461)
Csillagnyee Creative Commons License 2 napja 0 0 16461

Ha a hengerfejcsere után ment el a gyújtásod, akkor a kábel lehet kitekeredett a pipából, vagy az átvezetőből. A 0,4mmgyertyahézag is eltűnhetett vagy épp sokszorosára nőtt.
Ha nem ez, akkor hézag gond lesz, de még az sem kizárt, hogy a kapcsoló slussz állásba lett kapcsolva.
Messziről nehéz kérdés.. :)

Előzmény: adam1201 (16460)
adam1201 Creative Commons License 3 napja 0 0 16460

Sajnos nagyon gyatrán nézett ki az a hengerfej, inkább raktam rá másikat, azzal jó csak most megint nincs szikrám a lemezvilláson most megint lehet talalgatni hogy mi rossz :/ a tekercs es

a kondi kimeresehez van valami eszkoz?

Előzmény: roncsfelújító (16458)
adam1201 Creative Commons License 3 napja 0 0 16459

Kicseréltem a főtengelyt és a hengert dugóval, alapméretes karcmentesre (stabilmotorból), olyan kompresszió és erő van benne hogy a 2-es ekét elhúzza :DD Megkerült végre az a fránya bakelit kormányleszorító. így most már teljesen komplett és típustiszta az ezüsttankos kis csepelem :)

roncsfelújító Creative Commons License 5 napja 0 0 16458

Szívesen! Ezért van a fórum, hogy segítsük egymást. A sör helyett egy kézfogás is megteszi.

 

A türelem rózsát terem, ahogy mondják. Itt meg százast.

A sima T Csepel hátsó sárvédő nem jó alakra a merev hátuljúakra. Ami a motorodon van akármié is lehet, Csepelre kicsit nagynak tűnik.

 

A képen szereplő gázkar csúszkás lehet, a kormányra felcsúszó része ismerős, mert van itthon. Ahogy egy régiség piacos csóka szokta mondani: nem tudom mié, de jó régi. 

 

A sérült lendkereket kár kidobni, lehet találni még új agyat hozzá, a többi része egész jónak tűnik, és ez még Csepel lendkerék.

 

A hengerfejeket nem nehéz eldeformálni ha teljes erőből húzzák le az anyákat, és nem figyelnek a fokozatosságra, meg a sorrendre. Lapos reszelővel könnyű kiigazítani ha nincs kéznél eszterga, majd mehet az alu tömítés a helyére. Utána működnie kell.

Előzmény: adam1201 (16454)
adam1201 Creative Commons License 6 napja 0 0 16457

Amúgy nagyon köszönöm a segítségeket, ha valami börzén esetleg összefutnánk sörrel megköszönném!

Előzmény: roncsfelújító (16453)
adam1201 Creative Commons License 6 napja 0 0 16456

A lemezvillást ma sikerült beindítani egy megszakító csere után, régen valakinek nem feküdt fel a hengerfej rendesen ezért becsípte az anyagát és úgy húzta meg, kb 2x 1 percet járt és kifújt. :/ szerintem jövőhéten nekiállok szétszedni a blokkot ,főtengelyt cserélni :/

adam1201 Creative Commons License 6 napja 0 0 16455

Napi meglepetés, mellé járt egy főtengely ékpálya kiszélesítés( kuka) 

adam1201 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 16454

Köszönöm!Nem tudom igazából, nagyon tetszik a 100/48-as, meg így, hogy a blokk is az akkor lehet megpróbálkozom kibörzézni 100/48 ra a gépet, biztos nem lesz egyszerű dehát nem szalad el sehova, legvégső esetben marad a 125 henger. A hátsó sárvédőre meg ugye van egy lemez ráhegesztve, de azon kívül szélesebb mint a t/d csepelé de formára kb ugyan az. Vajon mié lehetett? Ugyan ez a kérdés http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=135609716&t=9050053 ez a gázszektor 100/48 lenne? És vajon mi hiányzik a közepéből?

Előzmény: roncsfelújító (16453)
roncsfelújító Creative Commons License 2015.07.23 0 0 16453

A 125/49-esnek M125/XXXX formátumú  a blokkszáma, a százasé csak egy számsor.

Sárvédők alakjában nem vagyok biztos, talán. A felfogatási pontoknál lehetnek eltérések.

Előzmény: adam1201 (16452)
adam1201 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 16452

Bocsnat a kesei reagalasert. Sajnos most nem vagyok otthon es a gepen van a kep, akkor szám alapján 100/48 vagy 125/49 es a blokk? Sárvédők megegyeznek a 2 típuson?

Előzmény: roncsfelújító (16451)
roncsfelújító Creative Commons License 2015.07.18 0 0 16451

Igazán nincs mit!

Én a http://www.kepatmeretezes.hu/ oldalon szoktam kicsinyíteni. 900-1000 környékére kell állítani a méretet, akkor belefér a limitbe. Vagy jó valami képszerkesztő program is.

Ami leírtál az szerint a blokk jó lehet, a henger és hengerfej hibádzik csak hogy 100/48 lehessen. Ezek külön ritkák.

Előzmény: adam1201 (16450)
adam1201 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16450

köszönöm amúgy a segítséget :)

Előzmény: roncsfelújító (16448)
adam1201 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16449

NEm enged képet felrakni mert nagyobb mint 4MB .Így megpróbálom leírni,hogy milyen. A henger és hengerfej és a dugó 125 ös. a dugó 3 gyűrűs. de elvan repedve a henger fala bent valószínűleg gyűrűtörés lehetett. így keresnem kell egy másik hengert , a főtengely félsonkás,a kuplung az nyomórugós.

Előzmény: roncsfelújító (16448)
roncsfelújító Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16448

A vázon kívül nem sok 100/48 alkatrész van benne. Talán a sztender és a fékpedál. Az első villa kompletten 125/49-esre való úgy látom. Az első fékfedélben van az óra csigahajtása?

A drótperemes gumival szerelt 100-as kereke csak a fékfedélben tér el a 125-től.

Ha a vázat egy 125/49-re cseréled, akkor szinte csak hátsó sárvédő és a csomagtartó teteje hiányzik majd.

A százashoz sok mindent kellene össze szedni. Annyira még nem drágák ezek, egészben olcsóbban kijössz.

Tegyél fel légy szíves a blokkról is képet. Ha tényleg százasé mindene(henger-hengerfej) akkor mégis megéri gyűjtögetni.

Előzmény: adam1201 (16446)
adam1201 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16447

A motorszám az pedig 20072.

adam1201 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16446

Itt a kép róla, váz kis utánanézés után 100/48 valóban, csak azt nem értem minek rak át valaki egy 125 csepelről egy 100/48 vázra dolgokat? Akkor már nem egyszerűbb vázat cserélni? (váz motorszám nem egyezik) az ülésnek a felfogatórésze is. Valaki megtudná mondani milyen kerekek azok benne? Vagy, hogy mi a különbség a 100/48 és a 125/49 kerék között?, Hátsó sárvédő valami nagyobb motor sárvédője lehet (rá van hegesztve valami lemez) beraktam ne legyen szanaszét, nagy tákmester lehetett a tulaja mert a hátsó csomagtartó  T/D csepel és rá van hegesztve 2 db lemezvilláshoz való szár. Az első sárvédő szerintem 100/48. A kormány az T vagy D csepel azt én raktam rá. A kerekektől függ hogy milyenre rakom össze (100/48 vagy 125/49)

adam1201 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 16445

Tessék itt a másik fele. Na összeraktam valamennyire a gépet. szerintem a váz 48 as viszont, minden sima csepel cucc rament, es a hegesztesei sem tunnek takoltnak de sajnos, lemezvillashoz meg nem volt szerencsem, a kuplungot szetszedtem halaistennek nem voltal letapadva a lamellak (nyomorugos).

 

petrol pet Creative Commons License 2015.07.14 0 0 16444

Tennél be képet a másik feléről? Köszi.

Jól teszed, hogy nem ezt újítod fel. Egyszerűen ezt a színt és matricát nem lehet reprodukálni, a restaurált ezüsttankosok közül igazán autentikusat én még nem láttam.

Előzmény: Csillagnyee (16441)
Csillagnyee Creative Commons License 2015.07.14 0 0 16443

Majd készíts képeket az új szerzeményről.
Esetleg próbáld meg egy másik lendkerékkel. Ha így leforog a lendkerék, akkor tönkreteszi a reteszhornyot és többet nem lehet gyújtást állítani. 
Zsírmentesítsd a kúpot, támaszd ki a dugattyút vagy szorítsd meg vmi gurtnis szerszámmal a lendkereket és úgy húzd meg a csavarját. 
Ja, és a hullámalátétet se felejtsd el beszerezni, vagy ha rugósod van, akkor a forgásiránynak megfelelően hajlítsd át, de ezt inkább ne használd. 

Előzmény: adam1201 (16442)
adam1201 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 16442

Hát a tiéd szépen meg van csinálva nem is csodálkozom, Most az enyém egyben van, bár hetente 1 ék elszáll pedig nincs a főtengely kiszoposodva, most meg a teleszkóp hullámzik, rendesen csavarodik, minden meg van húzva. nem tudom miért csinálja ezeket a dolgokat :/ Most szereztem én is egy 49 est szerencsére nem rozsdaboglya, csak kissé hiányos holnap összerakom szerintem és beindítom. 

Előzmény: Csillagnyee (16441)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!