Keresés

Részletes keresés

roncsfelújító Creative Commons License 2016.09.24 0 0 17131

Üdv G-boor!

 

Az első kereket az biztos hogy nem rávaló a fékfedéllel együtt. A váz amint azt írták előttem 125/50-esé. A kipufogó és a kormánya is későbbi a gázkarral együtt. A lámpafej lehet, hogy eredeti. Volt kislámpafejesből km órás változat, ahhoz persze spirál meghajtós első fékfedél illik. A számokra kíváncsi vagyok, érdekesen hangzik amit eddig írtál.

 

Üdv: roncsfelújító

Előzmény: G-boor (17128)
G-boor Creative Commons License 2016.09.23 0 0 17130

"A váznyakba és a motorszám helyére ugyan az a 3 jegyű szám van beütve, a blokk illesztő számai utolsó 4 számjegye egyezik a vázszám utolsó 4 számjegyével.

Tehát motorszámot nem ütöttek bele gyárilag csak 3 számot ami egyezik a váznyakba ütött számmal, ide egyébként anno a rendszámot ütötték be. Ebből is az export kivitelre következtettek." Írta a tulaj, a számokról kértem képeket, hamarosan feltöltöm a beazonosítás megkönnyítésére!

EN-EL Creative Commons License 2016.09.21 0 0 17129

Helló!

Valóban keveset látni a képről.

Néztem már ennek a motornak a hirdetését-ez van Harasztiban.

Ami biztos,az üzemanyagtartály,az első kerék fékfedél nem az övé.

Az első kereket így nem tudom megállapítani,

a váz 125/50-nek tűnik,ha csak nem erősítették be az elejét

a későbbi nagy betöltőnyílású tank miatt.

Az első lámpa is nagyobbnak tűnik,mint a 49-é.

Bár lehet,hogy csak rosszul látszik a képeken.

Szerintem kérdezd meg a Viktortól,hogy mivel

kezdődik az alváz/motorszáma.

Üdv.:Csöni

Előzmény: G-boor (17128)
G-boor Creative Commons License 2016.09.21 0 0 17128

Sajnos a számokról még nincs fotóm. Szerintetek mit mutatnak a képek?

EN-EL Creative Commons License 2016.09.20 0 0 17127

Hello!

 

Busznyi márkatárs leírta a lényeget, itt van a fényképen a párosító számok, a hátsó 4 jegyűszám nem tudom mit takar, alváz motor számot, kettővel-hárommal korábbi hozzászólásomban meglátód. Igen egy fénykép jó volna róla.

 

Csöni

 

Előzmény: G-boor (17125)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.09.20 0 0 17126

Helló G-boor!

 

Ezeknél a motoroknál ennyi év után már rettentő nagy az alkatrész kavalkád. Az, hogy kilométer órás a lápa búra még nem jelenti, hogy tényleg export volt a gép.

Ha tudsz kérni, vagy csinálni fényképeket az sokat segítene. A blokk száma a henger baloldalán elöl található. A blokk első felfogatásánál vannak a párosító számok. És a vázon a jobb oldalt hátul. Ezek segítségével már az itteni szakik tudnak segíteni pontosítani az évjáratot stb.

Nem tudom most merre vannak az árak én egy éve vettem at én 1952 T Csepelemet (nem rozsda boglya állapotban) zöld forgalmival törzskönyvel 150eft ért.

Azóta is hálálkodom Csillagnyee fórumtársnak az infóért :-)

220e papír nélküli gépért nekem soknak tűnik. De rakj fel képet!

Előzmény: G-boor (17125)
G-boor Creative Commons License 2016.09.20 0 0 17125

Helló Urak!

Tud-e segíteni abban, hogy a 125/49-esen hova és milyen számokat ütöttek (váz-, motor-, illesztőszám)? Illetve szerelhették-e anno más kerékagyakkal (amin nincs km kihajtás, de a lámpafej órás)?Tudni illik motort szándékozok venni, csak sok a kérdés a motor felszereltsége (export) ár érték arány (220ezer papír nélkül)irányában!

EN-EL Creative Commons License 2016.09.19 0 0 17124

Helló Csepelesek!

Gondoltam,először itt próbálom meg...

Keresek bármilyen típusú 125-ös(hiányos,romos)

Csepel maradványt,szürke forgalmival.

Köszönettel:Csöni

 

 

Csillagnyee Creative Commons License 2016.09.18 0 0 17123

Létezett sorozatgyártott Csepel 125 vízhűtéses henger, de csónakmotorhoz készültek. Az sokkal profibb kialakítással készült. Volt valaki, aki készített vízhűtéses Csepel 125-ös motort, de ennek már vagy 10 éve.. Valakinek van róla valami híre, képe, hol porosodik?

Előzmény: BUSZNYI (17118)
G-boor Creative Commons License 2016.09.18 0 0 17122

Köszönöm a gyors választ!

Előzmény: EN-EL (17121)
EN-EL Creative Commons License 2016.09.18 0 0 17121

Helló!

Üzemanyagtartályt próbáld meg Csömörön

a Mervald Gyurinál vagy a Petinél.

Ha csak órát keresel-ezek szerint kihajtásod van?

Üdv.:Csöni

Előzmény: G-boor (17117)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2016.09.18 0 0 17120

És még versenyre is kelet. :))))))))))))))))))))))

Előzmény: BUSZNYI (17119)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.09.18 0 0 17119

Köszi a képet!

 

Elég érdekes házi megoldások sorakoznak rajta :-). De legalább nem rohad szét valahol egy sarokban.

Előzmény: p21-feri-tb2 (17116)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.09.17 0 0 17118

Szia!

 

Magam nem mondanám nagy szakinak, de mivel nem válaszolt neked senki.

Én úgy tudom nem volt sorozat gyártott vízhűtéses Csepel. Tehát ezt a hengert nyugodtan tekintheted házi készítésűnek. Már a kidolgozás minőségéből is erre következtetnék.

 

 

Előzmény: keszeg01 (17115)
G-boor Creative Commons License 2016.09.17 0 0 17117

Üdv Urak! Érdekelne 125/49-es Csepelre kilométeróra, üzemanyagtankot kupakkal keresek! Ki tud segíteni? Köszönöm!

p21-feri-tb2 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 17116

keszeg01 Creative Commons License 2016.09.13 0 0 17115

Jó estét.

Tisztelt hozzáértők ma került hozzám ez a csepel henger sajnos sérült és nem tudom gyári vagy kisipari-e ?

EN-EL Creative Commons License 2016.09.12 0 0 17114

Helló!
Megvan az első villája is,

üzemanyagtartály,első/hátsó sárvédő,

csomagtartó és a hiányos blokkja.

Donorok mellé donornak.

Csöni

Előzmény: Csillagnyee (17113)
Csillagnyee Creative Commons License 2016.09.12 0 0 17113

Gratulálok!
Most a börzén a Balázs árult hozzá lemezvillát sárhányóval egy 5ezresért. 

Előzmény: EN-EL (17112)
EN-EL Creative Commons License 2016.09.11 0 0 17112

Helló!

Mai szerzemény.

Megpróbálom a (majdnem biztos) lehetetlent.

Esetleg valakinél a papírja?

 

BUSZNYI Creative Commons License 2016.09.11 0 0 17111

Tegnap futottam bele ebbe a motorba a neten. Marha szép állapotban van a képek alapján. papírjairól nem nagyon tudtam kideríteni semmit.

550e hírdetik!

BUSZNYI Creative Commons License 2016.09.05 0 0 17110

Nekem meg is érkezett isis megköszönöm!

Előzmény: marcyt5 (17109)
marcyt5 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 17109

Küldtem aki kérte.

Előzmény: BUSZNYI (17108)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.09.02 0 0 17108

Ha már ilyen rendes voltál és ide feltetted. Én is elkérhetném eredeti méretben?

Köszönöm

busznyi@gmail.com

Előzmény: marcyt5 (17104)
mobilbazar Creative Commons License 2016.09.02 0 0 17107

Szia

Ezt a képet eltudnád nekem küldeni email-ben? Ez egy korai hátsó baktelós Csepel. Van egy ilyen a gyűjteményünkben,de dokumentációt alig találunk hozzá.

Köszi

Gábor,mobilbazar@freemail.hu

Előzmény: marcyt5 (17104)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.09.02 0 0 17106

szia!

 

A jófogáson hirdetnek több darabot is. Próbáld arra felé.

Előzmény: latyak1977 (17105)
latyak1977 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 17105

üdv

d csepel  125 gáz szektort keresnék!

hátha valakinek van egy elfekvő!!

marcyt5 Creative Commons License 2016.08.29 0 0 17104

Üdv mindenkinek!

 

 

Ezt ma hozta a postás. Egy kis régiség az ebay-ről

 

 

 

További szép napot!

D. NAGY Creative Commons License 2016.08.27 0 0 17103
BUSZNYI Creative Commons License 2016.08.21 0 0 17102

Nekem válaszolt egy jóember hogy 50ccm a Csepel. De ez egész már tisztázódott.

csak fel kapta ma fejem egy pillanatra. :-)

Előzmény: TLB Józsi. (17101)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!