Az első kereket az biztos hogy nem rávaló a fékfedéllel együtt. A váz amint azt írták előttem 125/50-esé. A kipufogó és a kormánya is későbbi a gázkarral együtt. A lámpafej lehet, hogy eredeti. Volt kislámpafejesből km órás változat, ahhoz persze spirál meghajtós első fékfedél illik. A számokra kíváncsi vagyok, érdekesen hangzik amit eddig írtál.
"A váznyakba és a motorszám helyére ugyan az a 3 jegyű szám van beütve, a blokk illesztő számai utolsó 4 számjegye egyezik a vázszám utolsó 4 számjegyével.
Tehát motorszámot nem ütöttek bele gyárilag csak 3 számot ami egyezik a váznyakba ütött számmal, ide egyébként anno a rendszámot ütötték be. Ebből is az export kivitelre következtettek." Írta a tulaj, a számokról kértem képeket, hamarosan feltöltöm a beazonosítás megkönnyítésére!
Busznyi márkatárs leírta a lényeget, itt van a fényképen a párosító számok, a hátsó 4 jegyűszám nem tudom mit takar, alváz motor számot, kettővel-hárommal korábbi hozzászólásomban meglátód. Igen egy fénykép jó volna róla.
Ezeknél a motoroknál ennyi év után már rettentő nagy az alkatrész kavalkád. Az, hogy kilométer órás a lápa búra még nem jelenti, hogy tényleg export volt a gép.
Ha tudsz kérni, vagy csinálni fényképeket az sokat segítene. A blokk száma a henger baloldalán elöl található. A blokk első felfogatásánál vannak a párosító számok. És a vázon a jobb oldalt hátul. Ezek segítségével már az itteni szakik tudnak segíteni pontosítani az évjáratot stb.
Nem tudom most merre vannak az árak én egy éve vettem at én 1952 T Csepelemet (nem rozsda boglya állapotban) zöld forgalmival törzskönyvel 150eft ért.
Azóta is hálálkodom Csillagnyee fórumtársnak az infóért :-)
220e papír nélküli gépért nekem soknak tűnik. De rakj fel képet!
Tud-e segíteni abban, hogy a 125/49-esen hova és milyen számokat ütöttek (váz-, motor-, illesztőszám)? Illetve szerelhették-e anno más kerékagyakkal (amin nincs km kihajtás, de a lámpafej órás)?Tudni illik motort szándékozok venni, csak sok a kérdés a motor felszereltsége (export) ár érték arány (220ezer papír nélkül)irányában!
Létezett sorozatgyártott Csepel 125 vízhűtéses henger, de csónakmotorhoz készültek. Az sokkal profibb kialakítással készült. Volt valaki, aki készített vízhűtéses Csepel 125-ös motort, de ennek már vagy 10 éve.. Valakinek van róla valami híre, képe, hol porosodik?
Magam nem mondanám nagy szakinak, de mivel nem válaszolt neked senki.
Én úgy tudom nem volt sorozat gyártott vízhűtéses Csepel. Tehát ezt a hengert nyugodtan tekintheted házi készítésűnek. Már a kidolgozás minőségéből is erre következtetnék.
Ezt a képet eltudnád nekem küldeni email-ben? Ez egy korai hátsó baktelós Csepel. Van egy ilyen a gyűjteményünkben,de dokumentációt alig találunk hozzá.