Keresés

Részletes keresés

Bertnor Creative Commons License 2014.10.11 0 0 15799

Most már minden tiszta, azért is mondtam,hogy butaság lenne 50-esként használni,ha lepapírozható.Rengeteg olyan veterán motor van aminek még a papírjai sincsenek meg és ha nem lesz olyan jogszabály (amit sajnálok), hogy a papírjukat elvesztett veteránokat le lehessen vizsgáztatni,akkor egy ilyen motor mégiscsak ritkaság.Ráadásul ebben is nyomókuplungos blokk van, úgyhogy annyira nem lehet típusidegen a motortól. Most rendelek hozzá alkatrészeket,ha megjönnek csinálok pár új képet,ha érdekel valakit ,és persze köszönöm szépen a segítséget mindenkitől! :)

roncsfelújító Creative Commons License 2014.10.10 0 0 15798

Ez a KX-es motorszám csereblokkra utal. Ha a blokkja eredeti lenne, akkor megegyezne a száma a vázéval, tehát 1007 szerepelne a blokkon is a henger alatt.

A gyújtásfedelet nem tart semeddig sem cserélni, a csavarhelyei megegyeznek a Danuviáéval.

A műszakin nem szólhatnak semmit amúgy, ha a számok stimmelnek a papírokon levővel. Egy 49-es Csepel blokkszáma M betűvel kezdődik. De talán még veterán vizsgán sem kötnének bele.

Előzmény: Bertnor (15778)
csepel a j Creative Commons License 2014.10.10 0 0 15797

legyen ahogy akarod .

Bertnor Creative Commons License 2014.10.10 0 0 15796

Megnéztem megint, minden megegyezik,ha megkapja az új forgalmit senkinek sem kell magyarázni semmit,az van a motoron ami a forgalmiban is,nincs mibe belekötni.

Bertnor Creative Commons License 2014.10.10 0 0 15795

a saját forgalmijában szerepel a motorszám és a vázszám is,le lehet vele vizsgáztani, szerintem butaság lenne 50esként használni.

csepel a j Creative Commons License 2014.10.10 0 0 15794

szerintem  valamit lehetne belőle, de a blokknak maradni kell a motorcsere miatt ,mert a forgalmiban is a rendszámot használták .de inkább 50 est csinálnék belőle ,mert ha lemezvillás lenne mindig magyarárzni kellene mért nem m -es a blokk .

csepel a j Creative Commons License 2014.10.10 0 0 15793

kari42 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 15792

Szia.Ma lefotózom őket,és elküldöm.

 

Előzmény: Bertnor (15788)
kecsee Creative Commons License 2014.10.09 0 0 15791

Vagy ezé? 

Előzmény: kecsee (15790)
kecsee Creative Commons License 2014.10.09 0 0 15790

Hát valószínű korabeli szerszámokkal:-) Persze biztos jobban nézne ki felpolírozva.Pedig édesapám állítja hogy a hengerfej, karburátor is gyári. Hiányoltam is a feliratot a karburátorról, pedig valami írás van az alján csak nem tudtam elolvasni (nem szedtem le). Hengerfej akkor lehet hogy Danuviáé? Mert a Pannóniának már kisebb volt a hengerfeje tudtommal.

Előzmény: Zoli_t5H (15782)
Csillagnyee Creative Commons License 2014.10.09 0 0 15789
Csak nagyon vigyazni kell, hogy csak kopott alkatreszek keruljenek a oatinas motorra, mert nalam ugy indult a tortenet, hogy kapott nehany szep uj csillogo alkatreszt es uj gumikat. Nem volt tobbe megallas :))
Előzmény: Zoli_t5H (15784)
Bertnor Creative Commons License 2014.10.09 0 0 15788

Sziasztok! Örülök neki, hogy másnak is tetszik a gép ! :) Gondoltam arra, hogy kap egy lakkot a rozsda és úgy járok vele "rat" stílusban,de ha már szét lesz szedve megérdemli,hogy kapjon egy új színt,nem akarom,hogy tovább romoljon az állapota.

kari42 -tudnál képet küldeni róla ?

csepel a j Creative Commons License 2014.10.09 0 0 15787

szia

látom alapos vagy ez tetszik . csak így tovább .

Előzmény: Bertnor (15774)
petrol pet Creative Commons License 2014.10.09 0 0 15786

 

Érdekes ez a vaterás blokk, le van hegesztve a berúgókar helye. Vajon versenyeztek vele?

kari42 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 15785

Szia.Nekem vannak sima fedeleim.Méghozzá nagyon jó állapotban.

Előzmény: Bertnor (15778)
Zoli_t5H Creative Commons License 2014.10.09 0 0 15784

Akkor ezt felre kell tenni es szerezni egy masikat (lehetoleg egy roncsot), ahol ki tudja elni az ember a felujitasi vagyait. Ez nem az a kategoria, ahhoz ez tul jol egyben van. Persze kivulallokent konnyu beleugatnunk, ezt ugyis a gazdaja donti el.

 

 

Előzmény: petrol pet (15783)
petrol pet Creative Commons License 2014.10.09 0 0 15783

Épp írni akartam, hogy csak egy gázolajos rongyos törölgetés kéne, hogy legyen egy kis fénye, friss keverék a tankba, és lehet is pöfögni. Csillogó új zománcos gép már van elég.

Bár szerintem az első motorjánál a legtöbben nem bírják (bírjuk) ki, hogy ne patika állapotú legyen.

 

Előzmény: Zoli_t5H (15781)
Zoli_t5H Creative Commons License 2014.10.09 0 0 15782

Akkor nagyon surgosen oda kell adni, mert ez a blokk sajna eleg sok sebbol verzik (a fele nem eredeti, sanszos, hogy a bele is kokanyolva let). Latszik, hogy nagyon "szakszeruen" veso-vel, kalapaccsal volt szerelve, az ilyen gyakorlatilag csak disznek jo, pl. valami kiallitasi darabnak szant motorba. :(

 

 

Előzmény: kecsee (15776)
Zoli_t5H Creative Commons License 2014.10.09 0 0 15781

Hinnye, de szepen egyben van, es meg a papirjai is rendben vannak... ritka az ilyen, mint a feher hollo, en tuti nem piszkalnam (max. egy kis egeszsegugyi tisztogatas:-).

 

Előzmény: Bertnor (15774)
Bertnor Creative Commons License 2014.10.08 0 0 15780

Köszönöm ! :)

Igen most azon vagyok,hogy megtudjam igazán minek is vagyok a birtokában, utána ha tisztán látok elkezdem az alkatrészek beszerzését.Szerencsére indítható a motor,Bal oldali kuplungkar és bowden hiánya van. A kuplung is csúszik azt parafáztatni szeretném, fém alkatrészeket krómoztatni.Persze tudom,hogy rengeteg munkával fog járni,de szeretném forgalomban is használni idővel.

Előzmény: Csillagnyee (15779)
Csillagnyee Creative Commons License 2014.10.08 0 0 15779

Jajj, micsoda szépség :)
Ezeket kifejezetten szeretem, az enyém 49esből lett T csepellé alakítva, de nálam nem csak az első teleszkópot cserélték ki, hanem kapott baktelókat is, a tiéd jobban megúszta, akár még "egész könnyen" vissza is alakítható.
A bal motordeklid tényleg Danuvia, de attól még lehetséges, hogy a blokk az Csepel; Hány elektromos kivezetés van rajta?
A tankod sem az újabbak közül való, még nem térdgumis :)
A kipuff pedig T Csepelé. Nagyon egyben van, és a főbb elemek nagyon szépen megtalálhatóak rajta!
Eredetire visszaállítva tényleg nagyon értékes és ritka darab mind a 49 es, az 50esről ne is beszéljünk...
Viszont így is egy különleges darab, ha használnád mindennap, én egykét apróságon kívül(dobozfedelek sima oldalúra cserélése, blokkdekli, váltókar és elsőlámpa) cserén kvül máshoz nem is nyúlnék, meg van a maga története

Előzmény: Bertnor (15774)
Bertnor Creative Commons License 2014.10.08 0 0 15778

Köszönöm a választ!Én is néztem, hogy a dobozfedők nem stimmelnek,mert nem simák,azt megpróbálok szerezni.

Az alvázszám amit írtam:1007 a motorszám: kx-01-30, gyártmány csepel.WM-ként van bejegyezve, önsúly 70 kg,hengerűrtartalom 123 cm3,teljesítmény 4 1/2 LE. Ezeket az adatokat a forgalmiból néztem,viszont megegyeznek a motoron találhatóval.Nekem a blokk jobb oldalán nagy betűkkel végig csepel olvasható, azért gondolom , hogy nem Danuvia.Majd holnap csinálok fényképet is róla.Megnéztem és semmi sem utal blokkcserére.Nem tudom, hogy jól írom-e de nyomókuplungos, ha ez segít

Előzmény: roncsfelújító (15777)
roncsfelújító Creative Commons License 2014.10.08 0 0 15777

A hatjegyű számsort szerintem a blokkon olvastad. Ebből kettő is van. Ez a párosítószáma lesz. A motorszám a bal oldalon a hengertalpnál van. Amúgy Danuvia blokkra utal, ahogy a kuplung deklid is. Nincs bejegyezve a forgalmiba egy blokkcsere?

A vázszám rövid, nincs előtte még valami? Mondjuk betűk, vagy az hogy 125/?

A lemezvillát könnyű lecserélni, mert csereszabatos a későbbi teleszkópvillával. Ez egy D-Csepelé lesz ha jól látom ahogy a sárvédő és a lámpa is. A kormányt nem látom jól, de a gázkar a régifajta, szóval jó hozzá.

A dobozokból kell szerezned sima fedelűeket, h teljesen típus tisztát szeretnél.

Egyébként meg gratula a motorhoz! Összességében jó állapotban van.

 

kecsee:

Sokféle árban vannak ezek a blokkok. Az hogy mennyiért tudod eladni egyértelműen a vevőtől függ. 10 és 30 ezer között hirdetik őket. Ha ajánlottak érte 30-at, vagy többet, ne habozz, nem húznak le. Bár most éppen hirdetnek egy P12-es blokkot 60-ért az egyik oldalon, de azt nem tudom mennyire kapkodnak utána:).

Előzmény: Bertnor (15774)
kecsee Creative Commons License 2014.10.08 0 0 15776

Érdekes amit írtál, mert nekem ezért jóval többet kínáltak pedig még sehol nem volt hirdetve. Azért köszi! 

Előzmény: Fejes Attila (15775)
Fejes Attila Creative Commons License 2014.10.08 0 0 15775

Üdv, köszi a képeket, a blokkot már szerelték,hengerfej-henger-karburátor nem tlt, hanem későbbi.De ha a belselye eredeti az jó, a tank leharcolt állapotú. Szerintem 10 ezer Ft alatt van az ára, ha valaki lát benne fantáziát.

Előzmény: kecsee (15773)
Bertnor Creative Commons License 2014.10.08 0 0 15774

A motor alvázszáma:1007.Van még egy hétjegyű számsor is ez nem tudom pontosan mi is lehet, ti biztosan tudjátok :166859

Én is gyanakodok a 125/50-es típusra a villa miatt,viszont azt mondta a gazdája,hogy csak ki lett cserélve lemezvillárol kényelmi szempontok miatt réges régen, mikor még jártak vele.

A válaszokat előre is köszönöm !

 

kecsee Creative Commons License 2014.10.08 0 0 15773
Előzmény: Fejes Attila (15767)
roncsfelújító Creative Commons License 2014.10.08 0 0 15772

Csak most olvasom, van forgalmija. Akkor ki sem kell menni a garázsba a vázszámért.

Előzmény: Bertnor (15770)
roncsfelújító Creative Commons License 2014.10.08 0 0 15771

Ha megírod nekünk a vázszámot egyből kiderülne milyen motorod is van. A jobb oldali hátsókerékbefogó lemezen van rajta egy szám, azt írd le kérlek. 

Szóval teleszkópvilla van elől, akkor ez még egy 125/50-es is lehet.

Előzmény: Bertnor (15766)
Bertnor Creative Commons License 2014.10.07 0 0 15770

Hátha segít a kép valakinek.Eredeti forgalmi megvan, az alvázszám és a motorszám is stimmel.A blokkon pedig csepel olvasható.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!