A logó nem Weiss Manfréd, hanem a Csepeli Vas és Fémművek logója. Ami viszont annyiból érdekes hogy ezeket a stabilmotorokat alapvetően a Kismotor és Gépgyár gyártotta és értékesítette. Gyárilag ventilátoros léghűtést alkalmaztak, a legtöbb áramfejlesztőként funkcionált a honvédségnél.
Jó régi történet. Lelkesedés megvolt az biztos:) Ha az anyagiakkal nem volt gondja én szerintem sikerrel járt. A hozzászólásai alapján talán frundsberg szakival felvette a kapcsolatot, szóval segítsége biztos volt a kiscsepelhez.
Utólag lesz mindig okos az ember. Rákerestem erre a logóra. Ez Kovrovec óra, szóval nem jó Csepelbe. Méretileg passzol, de gyárilag nem tettek bele. Ha nincs magyar akkor egy PAL óra passzolna, mert azokat viszont használtak. Az utóbbiban van 100-ig skálázott, attól becsapós:)
Elvileg 100-ig skálázott órával is kerültek le a szalagról. A számlapon látszódó ,,K" logó nekem ismerős. Talán egy márkatárs gépén pont ilyen óra van.
Szervusz! Kecskeméten tudom, hogy van van egy csíkozó, aki szépen dolgozik, és Budapesthez közel is van, de én nem voltam nála, ezért címet sajnos nem tudok írni. De hátha olvassa ezt valaki, aki jobban ismeri.
Végre a papírozásnál tartok. Tudok abban segíteni, hogy normal üzembehelyezésnél - nem OT- szükséges-e km órát produkálni a műszakin. Úgy emlékszem nem kell, de erről persze most sehol sem jön infó szembe.
Hogyha kicsit nagyobb lenne a furat a lánckeréken valami menesztőgumi szerűség el is férhetne. Bár sokat talán nem jelentene. A baktelós Csepelekhez viszont illett volna valami csillapítás a gyártómű részéről. A csavar lesz a legjobb megoldás, főleg ha van rá lehetőséged.
Hát pont ilyen az enyém is, és addig én sem néztem, még nem akartam lábraállítani a gépet. 4 roncsból egyet akartam most összelegózni, és feléleszteni, de egyiken sem volt lánckerék / a 100-ason, és a pannin ha jól emlékszem simán 6-os csavarral rögzült/.
Az agyat kifurkálni meg nem lenne szivem- most gyárthatok lépcsős csavarokat.
Nem tom- utángyártott a lánckerék, amiben a 6-os furat van- lehet elcseszték. Eredetim soha nem volt rajta- guberáltam a motort- a kerekek meg kézikocsiból...
Csak az bosszant, hogy ezekszerint pontatlan az utángyártott cucc, én meg gyorsan csináltattam vagy 5- öt belőle, annak mintájára.
Így kénytelen leszek lépcsős csavarokat csinálni hozzá.
Csepel 125/49 hátsó (utángyártott) láckerekét szerelném a helyére, de a lánckeréken 6-osfuratok vannak erre a célra, az eredeti kerékagyon meg 5-ös. Fogalmam nincs, hogy a lánckerék nem jó, vagy valami illesztett lépcsős csavar való hozzá gyárilag?