Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szokoli7 Creative Commons License 2008.01.31 0 0 97
Sziasztok szeretnék 1-2 informáciot az Alfa romeo 147-ről!Most állok kocsi vásárlás elött nézegettem nagyon sok kocsit de nekem ezen a tipuson akadt meg a szemem.
Irnak rola minden féle tipushibákat-Szeretném megkérdezni azokat akiknek ilyen tipusa van Vannak-e vele gondok?Drága a fentartása és lehet hozzá szerezni könnyen alkatrészeket?És az eladás meglehet válni ettöl a márkátöl könnyen?
Köszi szépen
Deus Ex Creative Commons License 2004.11.04 0 0 96

Jóreggelt.

 

Off:

 

Ez a legnagyobb látogatottságú Afa topic, így erre írok.

 

Alfa GTV-hez keresek olyan Engine Conversion készletet, amivel a 3000 köbcentis motorból persely, dugattyú, vezérműtengely, stb. cserével 3500 köbcentis motort lehet építeni.

Az átalakító készlet létezik, elvileg amerikai gyártmány, ide Németországon keresztül jut el. Egy barátom Amerikában van, ha a készlet pontos típusát megmondom neki, hazahozza ingyen és bérmentve. Szóval, ha valaki tud segíteni, a vendégem egy rekesz sörre és egy négyzetméter féldecire.

 

Címem: deus_ex_@freemail.hu

 

 

Köszönettel.

 

:On

 

További kellemest.

VonPerez Creative Commons License 2004.04.07 0 0 95
Kedves Astra F16V!

Valóban én lennék minden gagyi autógyártó álma?
Mi is a Nicked?

Én nem állítottam, hogy mindenféle "winklerrobik" mondják meg, hogy milyen autót kellene vennem. De majd Te jól megmondod. Mert a neved alapján Te kitünő választást tudhatsz magad mögött.

momo33 Creative Commons License 2004.04.05 0 0 94
Koszi szepen! udv
Előzmény: VDaNi (90)
AstraF16v Creative Commons License 2004.04.04 0 0 93
Biztos, hogy ezt nekem akartad írni?? :))
Előzmény: pkri (92)
pkri Creative Commons License 2004.04.04 0 0 92
Azt azért elismerheted hogy a Friccmobiloknak sem a F-1 sem a Turaautó bajnokságokhoz sincs
semmi közük.(a rallyról meg ne is beszéljünk)

Illetve azért annyi van hogy a F-1 mai futamán is keservesen leégtek.
Lehet a németeknek inkább tapétát kéne gyártaniuk mert abban nincsen mozgóalkatrész,vagy
szönyeget.

Előzmény: AstraF16v (91)
AstraF16v Creative Commons License 2004.04.04 0 0 91
"...de csak végig kell olvasni a Totacaros honlapot, és mindenre fény derül, ritka akkora lelkesedés mint amit a Winkler Robi mutat Alfák tesztelésénél. Valahogy, német ill távolkeleti autómál ezt nem éreztem. "

Te vagy minden (gagyi) autógyártó álma, mert Neked a "Winkler Robi-k" mondják meg, hogy mi a frankó (amire ők ráélveznek az már stílus/királyság/stb.) Az autód színét Te választottad, vagy Winkler Robi (netán apukád?) ?

Szerinted mi a "stílus"? Az ami Neked tetszik, vagy amiről néhány ember azt állítja, hogy "szép"?

Előzmény: VonPerez (68)
VDaNi Creative Commons License 2004.04.04 0 0 90
Talán érdeklődj az Alfa Romeo topicban.
Ott van a legtöbb hozzászólás, ha sorba rakod hsz. szerint, 1ből meglesz... :)

Dani

Előzmény: momo33 (89)
momo33 Creative Commons License 2004.04.04 0 0 89
Sziasztok! Lenne egy oriasi keres/kerdesem..
Szal az a helyzet hogy a baratommal nagy alfasak vagyunk, nemsokara szuletesnapunk lesz, es szeretnek venni neki egy 33as modellt, ha esetleg valamelyikotok tudna segiteni, nagyon megkoszonnem, mert semmi jobb nem jutott eszembe.
Elolre is koszonok minden hozzaszolast, segitseget!bie
Cgo 146 Creative Commons License 2003.08.23 0 0 88
6601,
igen, ezt mar tobbszor irtam. Mindenki azzal jon, hogy igen, de valamit azert elorevetit. Igen, elorevetit, ami 60-nal apro darabokra esik szet, az 80-nal sem marad egeszben. Ami viszont 60-nal *****-ot kap, nem biztos, hogy 80-nal nem esik darabokra. Ugyhogy a Renault tulajdonosok igyekezzenek 60 ala fekezni es lehetoleg 40%-os atfedettseget elerni, mert ugy minden ok, a tobbiek meg lehetoleg igyekezzenek nem csattanni.

Motto:

Alfa Romeo is for driving, not for crashing!

Előzmény: 6601 (86)
fastcar Creative Commons License 2003.08.22 0 0 87
Ezt néhányan már elég régóta tudják.

Én már rég nem tulajdonítok különösebb fontosságot neki. Másrészt az autót az autózásért veszem, és nem pedig azért, hogy mi lesz ha ...
Ha ez lenne a szempont, akkor csakis a T72 jönne szóba. Ott a váratlanul szembejövö sziklafal, vagy a felbukkanó atombunkerig nem sok akadály vagy gond lenne.

UI: Sajnos/szerencsére láttam már jónéhány Alfát balesetben törni, és elmondhatom, hogy utasvédelem tekintetében elég jól vizsgáztak, dacára az EuroNCAP-nak.

Előzmény: 6601 (86)
6601 Creative Commons License 2003.08.18 0 0 86
Helló !

Bocsánat, hogy belebeszélek, de már kezdik gyanítani, hogy egyes gyárak kifejezetten az NCAP tesztre tervezik az autóik biztonságát, mert így nagy reklámköltséget is megtakaríthatnak. Nem gyanús az egy kicsit, hogy miután pl. a Renault kapott egy ötcsiilagosat, (kvázi megfejtették, hogy mit kell ezért tenni, hol kell extra erősítést csinálni) azóta minden Renault öt csillagot kap ? Ezek ennyire jó autók ? Akkor ne is vegyen senki mást. Vagy esetleg ha nem az NCAP tesztnek megfelelő szögben jönnek az ütközések, akkor netalán mégsem lenne az olyan biztonságos ?

Azt hiszem, fentieken érdemes lenne elgondolkozni.

6601

bg500 Creative Commons License 2003.08.07 0 0 85
Ismerösömnek volt (nekem soha, mert nem teccik, nincs rá pénzem stb) szóval, aki nem próbálta ne is szóljon bele!! Soha nem fogja megérteni. Egy német tucat autóban (pld BMW) sajonos nincs meg az az érzés, hogy a te autód más (több); csak legfejebb az egyém drágább érzés. Ha ezt keresi valaki, akkor rossz helyen jár.
vtb Creative Commons License 2003.08.04 0 0 84
Nekem meg négy évig volt egy Rover 200-asom, és a kötelező szervízeken kívűl egyszer sem kellett szervízbe vinni, pedig tettem bele 100.000 km-t és nem öregúras a vezetési stílusom. Most pár hónapja a barátnőm használja és semmi baja.
Viszont egy kedves ismerősöm Alfa 147-nek 5.000 km után besült a motorja. Két hónapig csere autóval járkált, mire meg tudták javítani. Az automata váltoja kétszer romlott el úgy, hogy trélerrel kellett elvinni. Most másfél éves az autója.
Példát mindkét oldalról lehet felhozni, akár pozitívat, akár negatívat. Szerintem nem iz ez a fontos.
Akár az Alfa 147, akár a Rover 200-as nem egy átlagos autó, és szerintem mindkettő nagyon szép. És nem egy népautó! Nem rohangál belőle tobbszázezer példány. Mindkettőnek van egyénisége: az Alfa magában hordozza az olasz különcséget és a latin temperamentumot, a Rover pedig az angol hidegvért és eleganciát.
Mindenki különböző szempont alapján vásárol autót: valaki a pénztárcája után, valaki az egyéniségéhez választ autót, valakinek a megbízhatóság számít, valakinek a biztonság. Valakinek a Suzuki a legjobb autó, valakinek az Alfa és valakinek a Rover. Ezért nem kéne leszólni a másikat.
Előzmény: Törölt nick (82)
Cgo 146 Creative Commons License 2003.08.02 0 0 83
Ugrifules,
ez sem jo pelda :(

a cegkocsinak az dolga, hogy igahuzo legyen, elviselje ezer kulonbozo stilusu sofor minden nyugjet, megbizhato legyen es keveset kelljen ra kolteni. nalunk mar >200 auto van, eloszor francia autok voltak (Clio, Megane, Safrane), mert francia az anyaceg, de 3 ev mulva inkabb jottek a Feliciak, Golfok, csak a Megane-t levalto Megane Classic maradt francia. Ujabb 3 ev eltelt, most mar csak Fabia-Golf-Passat-Mercedes maradt. Es gond nincs kevesebb!

Viszont ha sajat penzemert sajat autot veszek, akkor mar egyeb dolgok is eloterbe kerulnek, igy egyelore mast, mint Alfat nem tudok elkepzelni.

Előzmény: Törölt nick (82)
Törölt nick Creative Commons License 2003.08.02 0 0 82
VonPerez:
A Zeggyik ügyfelemnél kb. 250 cégautó van.
Van köztük kb. 30 rover. Na, ezek megvásárlása egy komoly hiba volt, néhány marketinges kitalálta, neki ilyen emblémás-kárpitos-dizájn kocsi kell.
Eredmény: ezek a kocsik állandóan rosszak, hihetetlen meghibásodások, szervízszámlák, gyakori tréleres autószállítások. (pl. onnan, hogy kitört az autó autó kereke, addig, hogy leesett a rádió komplett eleje mindenféle hiba megtalálható)
Szóval ezek többet az életben egy darab Rovert nem vesznek, maradnak a "kommersz de működő" kocsiknál (Ford Fokusz, Toyota Corolla) ezek kb. 2 nagyságrenddel megbízhatóbbak.
Előzmény: VonPerez (68)
VonPerez Creative Commons License 2003.08.01 0 0 81
Egyébként a Mazda6 végképp a legrosszabb példa, mert most keresik az arculatot, ami saját bevallásuk alapján régóta nincs. Ez nem jelenti azt, hogy nem járnak jó úton! De csak most sikerülget.
Különben is hülye lennék japán autót szidni, mikor az enyém is félig az!
VonPerez Creative Commons License 2003.08.01 0 0 80
Hehh, a megtett km-ek, és a ki és beszállások száma nem mindig áll egyenes arányban.
Úgyhogy ennyi. Különben meg mit szívod fel magad a hurkanyakú BMW-s beszólásra? Magadra vetted?
Az úriemberekkkel kapcsolatban igazad van, de ha elvakult fanatikussal áll szemben akkor visszavonul. Más, Te a "jómunkásember" autót hasonlítgatod. Ez olyan mint a vasalónőt a kurtizánnal. A vasalónő sokat bír, de melyiket dugnád meg?
Egyébként sajnállak ha Te úyg ülsz be az autódba, hogy itt fasza tartós minden. Én úgy, hogy igen, ez egy kellemes környezet.
a másik topicban, a leszarozós mondatot viccnek szántam, a G Astrát elírtam, azért elnézést is kértem. Egyébként mégegyszer mondom, a fabetét egy dolog, de a 200-asban a küszöbdísz, meg a belső kilincs valódi króm. De szerintem a kulső díszek is elegánsak.
Totyasrác Creative Commons License 2003.08.01 0 0 79
Csak a japánt nem kellett volna belevenni...
Előzmény: VonPerez (78)
VonPerez Creative Commons License 2003.08.01 0 0 78
Ugyan ez a helyzet az Alfával. STÍLUS!!! "

Már látom, mi a helyzet. Ezt a mondatot értetted félre. Ez itt pozitívumként van kiemelve.
És ehhez mertem hasonlítani a Rovert. Nem szépségben. Stílusban. Írásban máshogy jött le.
Mindegy, hagyjuk tekintsétek semmisnek a hozzászólásom. De akkor is germán és francia autó sucks.

Totyasrác Creative Commons License 2003.08.01 0 0 77
"Króm, meg fa az nem elegancia."
De. A VALÓDI. Az nincs ebben a kategóriában, ezért mondtam, amit.

"Inkább a jó kis kockás durva plüss, meg a fasza kopógos műanyag. Meg biztos a kályhaezüst a féktárcsán, meg a strobi a lámpába. Biztos az az elegancia. Meg sufni tuning. Az ám a szupi!"
Nem kockás, nem durva. Sufnituning-ügyben nézd meg az adataimat, ott egy kép. Nna annyira sufni. A felnin kívül minde gyári, sőt minden működik is.

"A kárpitot meg nem km-re, hanem időre mérik" Ja. Akkor ha garázsban áll 11 évig valami, vagy 250e km át folyamatosan ki- meg beszállnak, az ugyanaz. Ügyes vagy.

"És nálunk fejlettebb országokban, annyira nem divat a 10 éves autók kárpitozásáról vitát nyitni." Nem. Ott az ilyen autót már nem is veszik autószámba. Ott az 1 éves 307 széthulló üléskárpitjáról van szó. De ez Mo, és itt nem mindenki tud új autót venni. De ott a 6 éves autó sem autó már, csak hogy tudd.

"Egyébként félek, ez parttalan vita, így ki is szállok ebből. Úriember módra. Így is hibáztam, hogy beszálltam a hülyeségbe."
Állandóan ezzel az úriember-dumával jössz majd' minden hsz-odban. Miért is? És egy úriember
1. küzd az igazáért
2. ha veszít, azt elismeri, emelt fővel.

És a másik fórumban ne ferdíts, ne adj a számba olyasmiket, amit nem mondtam. Az sem vall úriemberre.

Előzmény: VonPerez (76)
VonPerez Creative Commons License 2003.08.01 0 0 76
Értem. Króm, meg fa az nem elegancia.
Inkább a jó kis kockás durva plüss, meg a fasza kopógos műanyag. Meg biztos a kályhaezüst a féktárcsán, meg a strobi a lámpába. Biztos az az elegancia. Meg sufni tuning. Az ám a szupi!
A kárpitot meg nem km-re, hanem időre mérik.
És nálunk fejlettebb országokban, annyira nem divat a 10 éves autók kárpitozásáról vitát nyitni.
Egyébként félek, ez parttalan vita, így ki is szállok ebből. Úriember módra. Így is hibáztam, hogy beszálltam a hülyeségbe.
Ha Te valódi fát keresel egy 200-as Roverben, beteg vagy. Még az új Avensisban sincs magasabb felszereltségi szinteken sem! Mibe' vagy ember?
Totyasrác Creative Commons License 2003.08.01 0 0 75
Króm, fabetét... Ez nálam nem elegancia, ebben a kategóriában. VALÓDI fa?
Az üléskárpit: visszatérünk a tiedre pár év meg 250e km után. Az enyémben (nem rover :)) annyi van, de valahogy a japán plüss nem akar elfáradni.
Előzmény: VonPerez (74)
VonPerez Creative Commons License 2003.08.01 0 0 74
Már csak egy kérdésem lenne? Miről lopták a 75-öt?
Mielött visszavágnál az Accorddal, azt ajánlom, hogy töltsd le a videot, az Accordról a Totalcaros honlapról.
2. Én nem mondtam, hogy az enyém über, és azt sem mondtam, hogy főleg a 147-nél szebb.
De akkor a békalámpás Civic. Vagy Astra esete.
Lássuk: Krómdíszek? Krómkilincs bent? Króm küszöbdísz? Láttál már Rover kárpitozást?
Nem is beszélve a műszefalborításról. Lepanteltolható Rover emblémás szőnyegek, fabetét (mondjuk ezen ne vesszünk össze mert az valakinek vagy bejön, vagy nem), oldalt a kis emblémák?
Jah igen, és az én esetemben 98-at írunk. Alapáron.
Totyasrác Creative Commons License 2003.08.01 0 0 73
Hát én nem dobok hátast a 75-től sem. Szerintem az sokkal inkább lopás, mint az Accord (ha a 6-ról lopták: az is japán!), sőt az mintha olcsóbb is lenne, meg nem próbál olyan "klasszikus_de_mégis_modern" lenni. Az ugyanis keveseknek sikerül.
200 kategóriatárs? Ezerszer inkább a békalámpás Civic... Vagy az alfa147. De még a g-asztma is szebb, szerintem. De hogy mitől lenne elegáns?!?! Persze sok autónál elegánsabb. De hogy über lenne. Hát, ízlések és pofonok. Tudom, mindenki a sajátját tartja a lexebbnek, de ...
Előzmény: VonPerez (71)
VonPerez Creative Commons License 2003.08.01 0 0 72
Jah igen és a stílus az eredetiségben keresendő, nem a többiektől összelopkodott ötletekből. Lásd új Accord.
A japánok mindig is majmoltak. A precizitásuk, a minőségük megkérdőjelezhetetlen, de nem tobzódnak az eredeti ötletekben. Inkább megkérnek valami olaszt, hogy tervezzen nekik valami szépet.
A Lexusról meg annyit, talán ciki a toyota név, hogy a prémiummárkára nem merték ráirni?
VonPerez Creative Commons License 2003.08.01 0 0 71
Most beleköthetsz a részletekbe, valóban nem írtam oda, hogy kategoriájában. De egy 200-as Rovert, hogy hasonlíthatsz, egy Mazda 6-hoz pl?
Arról nem is bezsélve, hogy a 2 autó között van 6 év.
De jobb lenne ha megnéznéd a 75-öst, aztán sírva lepisilnéd az általad fehozott tipusokat.
Totyasrác Creative Commons License 2003.08.01 0 0 70
Neadj'isten Lexus... Annál is elegánsabb, stílusosabb, szebb? Ember, te láttad már kívülről az autódat, illetve az általam felsoroltbó akár egyet is?!?!?
Előzmény: Totyasrác (69)
Totyasrác Creative Commons License 2003.08.01 0 0 69
"...nekem 200-as Roverem van, ami igencsak szervízigényes, de elegánsabb, szebb, és ami a lényeg STÍLUSOSABB bármely más japán, vagy német autónál. Ugyan ez a helyzet az Alfával. STÍLUS!!! "

Háááááát... Aki szerint a Rover 200 az stílusosabb meg szebb, sőt elegánsabb, mint egy Mazda6, BMW 3-as, Accord, cápa-Galant, Alfa... Az sürgősen keresse meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!!

Előzmény: VonPerez (68)
VonPerez Creative Commons License 2003.08.01 0 0 68
Szerintem, hülyeség ez a topik úgy, ahogy van.

Én nem vagyok az ilyen autó összehasonlítások híve, de azért eleve felháboritó, hogy egy Astrás, vagy egy Dévús a szájára meri venni az Alfa 147-et. Az Alfával egy életérzést kapsz, egy szépséget, ami akár 18%-os, akár 100%-os a törésteszten, mindenhol forognak utána.
A hangolása pedig maga a tökély.
Igazából a pedig a BMW-s hozzászólás a felháborító, mert a Wallisnál dolgozik egy jóbarátom, és nem hiszem, hogy a gyár feltenné a honlapjára azokat a statisztikai adatokat amik a szervízben vannak. Csak nálunk tendencia: akinek német autója van, az az anyját is megölné, csakhogy eltitkolja azt, hogy a kis foshatárt megint szervízbe kellett vinni.
de csak végig kell olvasni a Totacaros honlapot, és mindenre fény derül, ritka akkora lelkesedés mint amit a Winkler Robi mutat Alfák tesztelésénél. Valahogy, német ill távolkeleti autómál ezt nem éreztem.
Mielőtt rámvetik magukat a hiénák, nekem 200-as Roverem van, ami igencsak szervízigényes, de elegánsabb, szebb, és ami a lényeg STÍLUSOSABB bármely más japán, vagy német autónál. Ugyan ez a helyzet az Alfával. STÍLUS!!!
Ezt jegyezzétek meg, hurkanyakú BMW-sek, mert nektek ez a kereszt jutott!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!