Keresés

Részletes keresés

mk4047 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 96231

Szabadka...

Előzmény: Mr. Furrier (96230)
Mr. Furrier Creative Commons License 2014.06.18 0 0 96230

Szombathely vagy Szeged? (1910)

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.18 0 0 96229

Minden munkanap a 9esen vagyunk. Kicsit délelőtt s sokat délután. ;)

 

Előzmény: Ikaruszki (96219)
Dénes Balázs Creative Commons License 2014.06.17 0 0 96228

Legalábbis így szeretnénk... ;)

Előzmény: KápCity (96226)
David Villa Creative Commons License 2014.06.17 0 0 96227

Én ma vagy tegnap láttam 9-en.

Előzmény: Ikaruszki (96219)
KápCity Creative Commons License 2014.06.17 0 0 96226
Előzmény: 7-es troli (96225)
7-es troli Creative Commons License 2014.06.17 0 0 96225
szkt honlapon valaszt talalsz...
Előzmény: MA3455 (96224)
MA3455 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 96224

Tényleg az 505-hogy áll, készen van már, mikorra várható? :D

Lucky76 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 96223

Viszont tegnap kint volt a T-650.

ghosty9 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 96222

Úgy nézem, megint lezárták a Dóm teret a bicajosok elől (illetve kitáblázták, hogy behajtani tilos, kivéve engedélyével, a gyalog- és kerékpárút táblákat meg letakarták), alapesetben nem igazán indokoltan... Viszont így kényelmes, biztos.

Ikaruszki Creative Commons License 2014.06.17 0 0 96221

Azért az még nem igazán nosztalgiajárat... De tényleg, az hogy-hogy most működik, miközben korábban nem működött? Az előbbihez: valóban lehetne belőle nosztalgia-tartalékot csinálni, mert elég sok jatagány van már :D

Előzmény: Lucky76 (96220)
Lucky76 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 96220

Ha igen, kijöhetne valamelyik hétvégén... :)

Előzmény: Ikaruszki (96219)
Ikaruszki Creative Commons License 2014.06.17 0 0 96219

Amúgy 502-es is nyári szüneten van?

Ikaruszki Creative Commons License 2014.06.17 0 0 96218
1047 005-2 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96217

Múzeumok Éjszakája a szegedi fűtőházban


2014.


Egy igazi, apás – fiús programot ajánlunk figyelmükbe!
Tekintsenek be a fűtőház éjszakai életébe, oda, ahová a mozdonyok járnak aludni. Oda, ahova a vonatok továbbítása közben lejutnak, hogy a szakemberek átnézzék minden egyes alkatrészüket.


Láthatóak lesznek a mozdonyok alulról, felülről és még belülről is!
Megtekinthető lesz egy V43-as mozdony, a Szili, egy M62-es mozdony, a Szergej, láthatnak felújítás alatt lévő, oldalfal nélküli V43-ast is.
A nagy csarnokban egy igazi meglepetés, egy nagy méretű, működő H0 léptékű modul terepasztal várja a látogatókat, melyen sok kis mozdony és szerelvény fogja útját róni, éjszakai megvilágítással! A szabad téren pedig hajtányozni is lehet és egy M47-es Dácsia vezetőállásán utazni menet közben! A fordító koronggal pedig keringőzni lehet.


Szeretettel várjuk az érdeklődőket a MÁV-START Zrt, a Vasúttörténeti Alapítvány és a VTA Vasútmodellező Baráti Kör szervezőinek nevében.


Parkolási lehetőség a kiépített parkolóban, megközelíthető a 74-es buszjárattal.
A programról érdeklődni lehet a 06-1-516-16-69-es telefonszámon.


A rendezvény időtartama:
2014. június 20-án, pénteken 1800 órától 2400 óráig

NZA Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96216

RMT = Részletes Megvalósíthatósági Tanulmány.

Előzmény: RIKA424 (96215)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96215

Olvastad az RMT-t?

 

-----------------

 

Sto eto RMT ?

 

Lehet, hogy olvastam ??

A betűszavak, rövidítések nem mindíg ragadnak meg.

Túl sok rövidítés dívik manapság.

 

 

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96214

Volt olyan időszak az életemben amikor a június 13-án megjelent szak anyagokat már 14-én, 15-én véleményeztem.

 

Ma már nem.

Nekem megfelel ha csak három nap múlva 16-án (ma) olvasom.

Előzmény: NZA (96212)
Lovrin Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96213

Ezt a vizsgálatot a Szeged-Hódmezővásárhely közlekedésben érintettek NEM végezték el.

 

Olvastad az RMT-t?
Volt benne fejlesztés nélküli, illetve autóbuszos fejlesztést elemző fejezet?

 

 

 

Előzmény: RIKA424 (96207)
NZA Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96212

Ennyire nem kellene write only módban lenni, különösen akinek ennyi véleménye van mindenről... 96199-es hozzászólás, ott a link.

 

https://eservices.szeged.eu/eku/eloterjesztes.php?eloterjesztesID=2144

Előzmény: RIKA424 (96211)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96211

Köszönöm szépen.

 

 

------------------

 

Ez a 2.számú melléklet ?

 

Mi az 1.számú melléklet?

 

Minek a mellékletei ezek?

 

Van 3.számú, 4-es számú, stb. melléklet is ?

 

 

Előzmény: NZA (96210)
NZA Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96210
Előzmény: RIKA424 (96209)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96209

Sajnos nem értem.

 

Melyik város, milyen Közlekedési Kft.-je?

Kinek írt ?

Milyen apropóból?

Miről?

 

Elnézést ha értetlenkedem de elsősorban magyartalan a két idézett mondat, és fogalmam sincs, hogy honnan lett kiragadva.

 

 

Előzmény: NZA (96208)
NZA Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96208

Az idézett rész a Közlekedés Kft. szakértői véleményéből van kivéve (be volt már linkelve ide, elolvashatod).

Előzmény: RIKA424 (96204)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96207

Egyeszköz hívőnek lenni egészen addig helyes amíg az az egy eszköz a busz.

 

-----------------

 

Minden egyeszköz hívő fanatikus.

 

Nézetei károsak, hibásak.

Lovrin Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96206

Helyette a vallásnak kijáró tisztelettel és áhítattal lettek EGYESZKÖZ hívők.

 

Egyeszköz hívőnek lenni egészen addig helyes amíg az az egy eszköz a busz.

Azon túl már fanatizmus.

 

 

---

 

 

Mellesleg olvastad az RMT-t?

Volt benne fejlesztés nélküli, illetve autóbuszos fejlesztést elemző fejezet?

 

Előzmény: RIKA424 (96205)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96205

Mi a feladat ?

 

A feladat Hódmezővásárhely lakosságából annak a pár %-nak mely Szegedre jár naponta, kiszolgálása egy olyan közösségi közlekedési eszközzel, mely:

 - csúcsidőben 10-15 percenként jár,

 - csúcsidőn kívül 15-20 percenként jár,

 - inkurrens időben 30-40 percenként jár,

 - az utasok x%-nak ülőhelyet biztosít,

 - mind Hódmezővásárhelyen, mind Szegeden feltárja a város egy részét,

 - átszállás mentes,

 - stb.

 

Ez a feladat.

Ehhez kell ESZKÖZ-t keresni/találni.

 

ESZKÖZ-t és nem buszt, nem villamost, nem vasutat.

 

Mindegy mit.

Lehet Libegő, Vízibusz, földalatti, mágnesvasút, riksa, akármi, villamos, vonat vagy busz is.

 

Ezt a vizsgálatot a Szeged-Hódmezővásárhely közlekedésben érintettek NEM végezték el.

 

Felvetettek egy ötletet 2005-ben.

Majd kollektívan beleszerelmesedtek.

 

S nincs közöttük egy józan se.

Aki számoltatna.

 

Mi a feladat ?

A feladatot mivel lehet a leghatékonyabban végrehajtani.

 

Helyette a vallásnak kijáró tisztelettel és áhítattal lettek EGYESZKÖZ hívők.

 

 

 

Előzmény: BPO-105 (96200)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96204

Melyik mondatot, ki írta ?

 

 

Előzmény: NZA (96202)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96203

Kőszeg itt teljesen OFF, nem érdekel senkit és ráadásul fordítva is ülsz a lovon. A vasúti közlekedésnek, meg úgy általában a helyközi közszolgáltatásnak nem az a feladata, hogy utasok mesterséges rákényszerítésével életben tartson egyébként vegetáló helyi járatokat...

 

Hódmezővásárhelyen a helyi közlekedés jelenleg vegetál. Egyrészt azért, mert a város adottságai kedveznek a kerékpáros közlekedésnek, másrészről azért, mert a város nem akarta az utóbbi időszakban normálisan azt megfinanszírozni. (Egyébként adottságai alapján szerintem jól működő kisvárosi rendszert ki lehetne alakítani, nem is olyan nagy ráfordítással.)

A helyi közlekedés megmentésének valószínűleg nem az a legjobb módja, hogy tönkre vágjuk a két város közti jelenlegi jó közlekedést és többszöri átszállásra kényszerítve a helyközi utasokat a vasutat erőltetve juttatunk utasokat a helyi járatoknak is. Ez erős visszafejlesztés lenne.

 

A jelenlegi jó buszos kínálat megteremtené annak lehetőségét, hogy a Szeged és Vásárhely között közlekedő buszok egy része beintegrálható, csatlakoztatható legyen az ottani helyi hálózathoz, közvetlen helyibe forduló helyközi járatokkal. Ez esetben pozitív adottság, hogy a helyközi és a helyi busz egymással kompatibilis, ami az átszálláskényszer csökkentésével egyidejűleg a területi lefedettséget is tudná javítani, ami a helyközi közlekedést segítené, ellenben a helyiben még mindig kínálathiányos lenne.

 

A tram-train esetében sem lenne másképp, mint az integrált buszos rendszernél, az sem garantálná a helyi közlekedés életben maradását, ellenben a nem átjárhatóság miatt még jól kialakított ráhordó rendszernél is az átszálláskényszer megmaradna.

 

Előzmény: v_peti (96196)
NZA Creative Commons License 2014.06.16 0 0 96202

Vajon milyen üzenetet jelent Szeged városának a Tisza Volán Zrt. részéről következő tény?

 

Az idézet a Tisza Volán 923 Ft/km-es pályázati ajánlatra vonatkozik. Az ajánlat nem írta elő új buszok vásárlását.

 

"Összehasonlításként a budapesti példát vehetjük, ahol a VT-ARRIVA cég teljesen új, csuklós, 100 %-ban alacsonypadlós és légkondícionált járművek üzemeltetéséért alacsonyabb díjat kap. Mindehhez figyelembe kell még vegyük, hogy ezek a teljesítések a főváros legnehezebb útvonalain történnek, ahol az óránként teljesíthető kilométerérték mennyisége alacsony és magas az üzemanyag felhasználás."

Előzmény: Citadis (96199)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!