Keresés

Részletes keresés

Citadis Creative Commons License 2014.05.02 0 0 95914

Néhány napja ismét változtattak 1-2 apróságot a kijelzőn. Az alacsonypadlós jelzés a végállomás mögé került, valamint az érkezési idő is percben volt kiírva 10 percen fölüli időnél is. Fura látvány volt néhány helyen akár 79 percet is látni :P

*911* Creative Commons License 2014.05.02 0 0 95913

Akkor viszont kikerülhető, ha a szaggatós KT4-esekre hátra kerülne elektromos csatlórész, és nem KT4-gyel, viszont B6-ossal lehetne csatolni (szoftver kérdése). Kb 2 méterrel hosszabb mint egy csatolt T6 szerelvény.... ez még talán beférne a kettesen a megállókba, és nem kéne a 4-esről csatoltat elvenni.

Előzmény: n-misi (95907)
v_peti Creative Commons License 2014.05.02 0 0 95912

2-es akartam írni, csak a 9 kocsi miatt írtam véletlenül 9-est.

 

Előzmény: v_peti (95910)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.05.01 0 0 95911

Senki nem beszélt a 9-esről.

Előzmény: v_peti (95910)
v_peti Creative Commons License 2014.05.01 0 0 95910

Nem arra tervezté a 9-est, hogy sok utasa legyen? Akkor miért centizték ki az oda szánt járművek mennyiségét?

Előzmény: n-misi (95907)
7es villamos Creative Commons License 2014.05.01 0 0 95909

Előzmény: 7es villamos (95908)
7es villamos Creative Commons License 2014.05.01 0 0 95908

Néhány kép máról. 

 

 

    

n-misi Creative Commons License 2014.05.01 0 0 95907

Nem lenne szentségtörés /legalábbis a részemröl/ de melyiket is járatnád és főleg minek?

A kettes vonal szekere ''sajnos'' jól fut. Ez okozza a legtöbb fejtörést. Van kilenc darab nagyméretű nagy befogadó képességű villamosunk. Amiből a jelenlegi menetrend alapján ugye reggeli csúcsban mind a kilencet ki kéne adni. Ez ugye nem mindíg sikerül mert a tervezett szemlék is nappal vannak meg ugye egyéb rendkívüli helyzet is előállhat. Ha előáll akkor /mivel jól fut a szekér/ csatolt szerelvénnyel kell/kellene pótolni. Ami nem máshonnan mint a 4-es vonalról fog átkerülni ahová KT4 lesz helyette kiadva. De a 4es vonal is sokszor igényelné a csatoltat /ha már az egy vágányú szakasz miatt sűríteni nem lehet/. A megoldás ''egyszerű''! Korábban leírtam...

De szegény ember vízzel főz!

Előzmény: Ygor (95905)
Citadis Creative Commons License 2014.05.01 0 0 95906

Röviden és tömören: IGEN. Ne akarjuk már visszahozni azt, amitől már elbúcsúztunk...

Előzmény: Ygor (95905)
Ygor Creative Commons License 2014.05.01 0 0 95905

A 4-esen napi szinten Bengálit járatni nagy szentségtörés lenne?

Előzmény: n-misi (95901)
Hy Creative Commons License 2014.05.01 0 0 95904
Előzmény: Hy (95903)
Hy Creative Commons License 2014.05.01 0 0 95903

Nem a villamos kerekét nevezik abroncsnak!

 

 

Előzmény: atomboy83 (95898)
Hy Creative Commons License 2014.05.01 0 0 95902

31 millió 3 db 30 éves KT4-esért?

Előzmény: Ízirájder (95894)
n-misi Creative Commons License 2014.05.01 0 0 95901

„meg lehet oldani, hogy a csatolt üzem lehetőség megmaradjon?”

Meg de minek?

„Fenntartási szempontból nem kerül plusz költségbe, ha nincs használva.”

Persze…

„De ha elkel csúcsidőben egy ki eső Pesa helyett vagy egy túltelített T6A2 szerelvénynél is jobb.”

A túltelített T6A2 szerelvény ugyan annyi utast tud elszállítani mint egy PESA. Ergo akkor a PESA is túltelített…

Ráadásul több megállóba be se férne! És van olyan megálló amit nem is lehetne tovább bővíteni.

„Mert ezt a képet elnézve csatolt üzemet bír a 123-mas szerelvény.”

Persze, hogy tudta/ja, hisz Potsdamban javarészt így használják/ták őket!

„Illetve azt megoldani, hogy maradjon valamelyik szerelvény dupla üléses”

Teljesen felesleges! Nálunk nem akkorák az utazási távolságok. Itt sok állóhelyre van szükség!

 

Szögezzük le. „Elférne” még nálunk pár KT4. De ezek műszaki tartalomban semmivel sem tudnak többet mint azok a kocsik amik nálunk vannak. 1895, 87-ben gyártották őket. Ugyan olyan energiapazarló a vezérlésük, stb. Maximum jobb állapotban vannak.

Szegednek a KT4 az optimális méretű jármű. Nagyobb mint egy T6A2 de kisebb mint egy csatolt T6A2 vagy egy PESA. Csatolttal lehet variálni de a PESA-val nem. Azt meg senki se akarja, hogy levágjunk a PESAból!

 

Anno Lipcsében selejteztek T6A2-ket… Lehet hogy jók lettek volna ide…

 

Misi

Előzmény: MA3455 (95899)
John Howard Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95900

Hát pedig, ha a villamos kerekének az átmérője a használat során csökken, azt bizony abroncskopásnak hívják a szakmában. ;-)

Előzmény: atomboy83 (95898)
MA3455 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95899

Amúgy HA sikerülne ez a beszerzés. Ismétlem HA. Akkor meg lehet oldani, hogy a csatolt üzem lehetőség megmaradjon? Fenntartási szempontból nem kerül plusz költségbe, ha nincs használva. De ha elkel csúcsidőben egy ki eső Pesa helyett vagy egy túltelített T6A2 szerelvénynél is jobb. Mert ezt a képet elnézve csatolt üzemet bír a 123-mas szerelvény. (tudom a többi is tudta ezt szegedre kerülése előtt) Illetve azt megoldani, hogy maradjon valamelyik szerelvény dupla üléses? 

atomboy83 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95898

Nem tudtam, hogy a villamos kereket abroncsnak szoktak hivni. Ismet ujat tanultam.

Előzmény: Ízirájder (95894)
MA3455 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95897

Jó vicc xD a Délmagyarban még új járművek beszerzése volt meg 47 villamos cseréje erre az első pár sorban halálra nevetem magam "KT4DM" erre bezzeg van pénze, de hogy a KTNF6-ot megcsináltassa arra nem volt...én mondom ez a TIT egyre viccesebb a többi Fideszessel együtt... csak úgy politika mentesen véleményem :D

Előzmény: Ízirájder (95894)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95896

"Csak semmi politika, ez 100% szakma."

 

 

Persze...........

 

Előzmény: Ízirájder (95894)
Lucky76 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95895

Nem tudom, hány ilyen esetről lehet szó, de eggyel kétnaponta találkozom:

 

Az 5-ös és a 8-as késő este befelé - pardon, Újszeged és a Klinikák felé - egyszerre indul a Rózsa utcától, pontosabban egymás fenekében vannak a közös szakaszon, csak éppen átszállni nem lehet, jellemzően az 5-ösről a 8-asra, mert a 8-as egy lámpával előbb szokott befordulni a Csongrádira. 

Az átszállás segítség nélkül általában nem megoldható. 

 

Nem lehetne egy bevárási pontot kijelölni? Vagy az "egyedi elbírálás" a szokás? :) 

Ízirájder Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95894

Csak semmi politika, ez 100% szakma.

Kalmár villamost vesz.

https://eservices.szeged.eu/eku/letoltes.php?dokumentumID=266448

 

7-es troli Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95893
Balazs,annak van-e es lehet-e realitasa,hogy a nosztalgia villamos ha kozlekedne az egyesen,ugy az pl hetente egyszer hetkoznap (is) jarjon, illtve ettol fuggetlenul amikor hetvegen kozlekedne az inkabb szombaton legyen,mint vasarnap?
Előzmény: Dénes Balázs (95892)
Dénes Balázs Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95892

Piros betűs ünnep, piros nosztalgia trolibusszal!
Közlekedni fog május 1-jén a szegedi ZIU-9-es :)

http://www.szkt.hu/page.fcgi?rx=&item=&nyelv=hu&menuparam3=5&type=5&id=444

MA3455 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95891

Gondolom mivel a BKV-tól jött pár felújítandó jármű így felküldtek egy tartalék járművet nekik. Más ötletem nekem sincsen ez ügyben. Aki tud róla képet feltenni, hogy ott jár és hol miként annak megköszönném. :)

Előzmény: kisczako (95890)
kisczako Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95890

Üdv !

A BKV vagy BKK vagy mifene bérel buszt Szegedről is ? Ma láttam egy csuklós négyszázast Bp-n, mi céllal járt arra? 

 

kCz

RIKA424 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95889

" a következő ciklusban a városban 56 trolit, 65 buszt és 47 villamost cserélnek le pályázati támogatással."

 

Gyimesi........................:-((

 

Nem az a baj, hogy buta, hiszen politikus, milyen legyen ?

 

Az a baj, hogy Ő az SzKT Felügyelő Bizottságának az Elnöke.

 

Képzeld el/képzeljétek el, milyen színvonalú munka folyhat abban a Bizottságban, ha ez a háztömbkörüli kaliberű buta ember, ott elnök lehet?

 

Mennyit (nem) tudnak ott akkor a Bizottsági tagok, ha Ő az elnök?

 

Szegény SzKT...................:-((

 

 

 

 

Előzmény: barnade (95868)
Citadis Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95888

Amik azonnal csereérettek lennének, azok az akcelerátoros villamosok (11db). Azokkal van a legtöbb probléma, ráadásul sokat is fogyasztanak. Bár szívem szerint a Pesákat is lecserélném (nem csak én...), szóval lenne mit cserélni. :D A T6-osokat semmiképp se, azok jó kis gépek (bár még jobbak lennének, ha a diagnosztikai rendszer is működne bennük, de így is jók).

 

A 3F-4-esre addig teljesen felesleges alacsonypadlóst kiadni, amíg a pálya nincs felújítva.

Előzmény: Lucky76 (95884)
Lucky76 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95887

Tényleg, összefoglaló jelleggel publikusan elérhető, vagy azzá tehető például az SZKT jelenlegi járműparkjának listája, azzal együtt, ami tartósan áll vagy javít, illetve hogy ebből mennyi a napi kiadás?

Előzmény: Citadis (95886)
Citadis Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95886

200-217 a KT4-es flotta.

 

A biztonságos kocsikiadás szempontjából nem feltétlen baj, ha van plusz tartalék jármű, hisz olyan nincs, hogy egyszerre kint van és jó az összes kocsi. Mindig van szemlés, balesetes, műszaki hibás...

Előzmény: Blöky2 (95883)
Lucky76 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 95885

Troli... Az Ikarusok újak, a Skodák folyamatosan újulnak - tévedek? :) -, a házi kocsik közül talán a T-750 van legatyásodva, de egy komolyabb átnézés során össze lehetne kapni - csörög-zörög, mint egy 412-es. 

 

Az utak nem mindenhol vannak alacsonypadlós kocsikra kitalálva - az ötösön minden igyekszik szétesni. A Centrumnál meg.....

 

Apropó...a 21TR-ben - no most konkrétan a 801-ben :) - minek van flexhangja? :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!