Nem itt alacsonyabb az ingerküszöb, mint máshol, hanem szimplán te viszed már annyira túlzásba az okoskodást az ország másik feléből, hogy az már mindenkit zavar! És hiába kérték már sokan, hogy fejezd be, csak azért is folytatod. És csakazértis. De mi ebből NEM kérünk.
"Amúgy meg szerintem többet értek" Szerinted. Pont annyira értesz hozzá, mint akiket ennek a mondatnak a többi felében említettél.
Szeged útjainak jelentős részét - ami ugye nem "országos út" - Szeged városának kötelessége üzemeltetni, fenn- és karbantartani. Nem nagyon teszik. Tudjuk, érezzük, szenvedjük, mi tömegközlekedésben dolgozók, nap mint nap. Érezzük a csontjainkon, érezzük a járműveink állapotán és persze a hanghatások sem maradnak el. De emiatt a fentebb jelzett üzemben tartót kell noszogatni...
Három program keretében összesen 1900 kilométernyi közutat újítanak fel 2013-2014-ben közölte Németh Lászlóné nemzeti fejlesztési miniszter kedden Szegeden.
A politikus az 5-ös főút szegedi, Kossuth Lajos sugárúti 357 millió forintos költséggel korszerűsített egy kilométeres szakaszának átadásán elmondta: uniós forrásokból csupán korlátozott összegeket lehet mellékutak felújítására fordítani, a 2014-ben induló költségvetési ciklusban pedig nem adható ilyen célra támogatás.
Bohács Zsolt, Csongrád megye útügyi miniszteri biztosa, elmondta, az M43-as autópálya elkészülte előtt naponta több ezer kamion haladt át az 5-ös főút szegedi szakaszán.
A Kossuth Lajos sugárút burkolata rendkívül rossz állapotú volt, ezért vált szükségessé a ma is forgalmas út rekonstrukciója.
Mázsi Attila, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. vezérigazgatója közölte, az 5-ös főút szegedi szakaszán tavaly ősszel indult felújítás során a burkolatot 14 centiméter vastagságban felmarták, majd a közműszerelvények szintbeemelése után megépítették a nyolc centiméter vastag kötő és a hat centiméter vastag kopó aszfalt burkolatot.
Ezen kívül elvégezték a meglévő kiemelt és süllyesztett szegélyek cseréjét is.
Sokkal alacsonyabb itt az ingerküszöb, mint a többi topikon! Amúgy meg szerintem többet értek a Szegedi közlekedéshez, mint némelyik autób*zi képviselő, aki helyben lakik, és erről döntési joga van!
1. Mivel ezt a buszt az SZKT akarta, ők meg gondolom végeztek előtte némi kalkulációt, de ezt már mondtam, így a járatnak kell lennie létjogosultságának!
2. A lakosok meg igenis viselkedjenek! Nyissák ki a szájukat, hogy mi mért nem jó nekik, és írjanak levelet a Volánnak, hívassabak össze fórumot, ahelyett, hogy 5 személyes dugónövelő bűzgépekre szavazzanak, és siránkozzanak, amikor a város kiterjeszti a fizetőövezet nagyságát! Tessenek már igénybevenni, ha egyszer a város az adófizetők pénzéből egy csomót költ rá!
Na de nem! X ismerősömmel beszéltem, a buszmegálló melletti házban lakik, a munkahelyére az onnan induló műszakos céljárat vinné, aminek a menetrendje a cégek munkaidejéhez igazodik. De mivel csak 1000 forinttal több a benzin, mint a bérlet, ezért az autóra szavaz! Hogy győzzem meg arról, hogy a bérlet ára hiányzik a volán kasszájából, ezért az önkormányzatnak kell pótolnia, ezért ennyivel kevesebb jut oktatásra, kultúrára, sportra!!! :(((
Egy kis info miért nincs utas a zümmögőn: "Végighajtunk a Körtöltés utcán, majd a Makkoserdő soron, a megállóhelyeknél nincs felszálló. Buszmegálló táblákat ugyan kihelyeztek, de semmilyen információt nem találnak itt az utasok, hogy milyen járat is használja ezeket. A szélvédőn öles betűkkel olvasható: TESZTJÁRAT, sofőrünk szerint sok utas ezért sem tudja eldönteni, hogy felszálljon-e."
Akkor sepregess ott egy kicsit jobban, sőt sokkal jobban, mert ezek szerint a saját házad táján sem értesz hozzá, és itt pedig fejezd be az okoskodást, mert kezd nagyon sok lenni, hogy olyan dolgokba próbálsz beleokoskodni (és igen, ezt teszed, hiába mondod, hogy ez nem az, de igen az), amikről az ég világon SEMMI fogalmad sincs. Azt se tudod merre található a terület, azt se tudod kik laknak ott, azt se tudod hányan laknak ott, azt se tudod milyen utcák vannak ott, sőt úgy általánosságban véve semmit se tudsz, se azt, hogy mi merre van, mi miért van, miért úgy van (és te magad írtad, hogy nagyon régen jártál még Szegeden is).
Egyébként mi az, hogy az utasok sem úgy viselkednek, ahogy kellene??? Hát már elnézést a nevükben is, hogy nem a te kényed-kedved szerint utaznak, úgy ahogy neked lenne jó. Öcsém...
Szóval jó lenne, ha végre befejeznéd azt, amit itt művelsz, mert kezdesz megint túl sok lenni. És bátran le merem írni a többiek nevében is:
Egy két lakótelepet ca. 25 000 embert, egy kórházat, több iskolát pár állami hivatalt érintő járaton egy személygépkocsi utasszáma az abszolút nonszensz.
Alkotmányba kellene iktatni, hogy egy buszbérlet áráért hány liter benzin kapható. Úgy tűnik, túlságosan sok. :(((
Nyugi, itt is sepregetek, csak ez nem megy mindig annyira egyszerűen. Ráadásul az utasok sem viselkednek úgy, ahogy kellene. :( Azaz, ha több járat van, és bővül a hálózati lefedettség, akkor utaznak. De nem ezt teszik. Van 4 féle utasszám.
1. Ami úgy-ahogy elfogadható lenne gazdaságilag.
2. Amit a Volán elvárna, ha kap mellé önkormányzati támogatást.
3. Van az, amit én elvárnék, jelentősen alábecsülve a Volán utasszámiat.
4. És van a szomorú valóság, ami még a legpesszimistább elképzeléseimet is aluémúlja. A Vasi Volán elvárásaihoz való viszonyát nem lehet kifejezni, mert a magyar nyelvben a felsőfokú melléknévragozás a legerősebb, a legeslegpesszmistább szó így hivatalosan nem létezik. :(
Nem. De az SZKT szakértelmét ismerve biztosan lett volna rajt elég utas, mert ők reális alapokon indítanak csak járatokat. Ebből kindulva meg nem engem kellene támadni, mert nem én találtam ki annó a 6-os trolit!
Főleg az utolsó bekezdés a lényeg: "A 2-es busz a 2-es villamos átadása miatt 2012. március 3-tól Mars tér – Makkosháza szakaszon megszűnt, míg a Mars tér – Erdélyi tér viszonylaton 72-es autóbuszjárat közlekedik."
A 2-es autóbuszról valaki FB-n bevágott egy szöveget, aminek szerintem ez a (hibás) forrása. Én úgy emlékszem, 2012-ben már rég nem volt 2-es busz. A 2-es villamos miatt Rókuson egyedül a 83-as autóbusz szűnt meg, és részben szellemült át hosszabb 20-as busszá.
Megerősítené a 2-es busszal kapcsolatos fentieket valaki, aki jobban emlékszik? Szerintem olyan 2003 környékén szűnt meg, de passzolok...
Dehogy ismeri, azt se tudja Szegeden merre van arccal nemhogy még mi volt a lakópark helyén meg mi változott meg, csak a felesleges nyamvadt marhaság jön ki belőle, totálisan adam1400 kategória ez az ember.
Szombathelyen minden rendbe van, nem lenne hátrány a saját házad körül sepregetnél mert mindenkinek jobb lenne!!!
Nem annyi, hogy marékkal kiszórja a kertbe a könyvből kivágott cetliket, bekapálja, megöntözi, oszt kikel Shakespeare össze műve!
Minden korszerűsítés-fejlesztés utaslétszám növekedést generál.
A jelenség a közúti fejlesztéseknél -autópálya építéseknél- is évtizedek óta mérhető, hozzá értő szakemberek nagyon jól tudják!
Elég lenne Szeged elmúlt 40 évét megismerni!
Most csak a közelmúltról:
1-es villamos:
90-es évek közepén kiókumálták, hogy Bengálik helyett elég rá a Legó -alig 2-3 év, és egymásba préselődtek az utasok, kellett a csatolás, pót-vontatás -amire évekig tartó nyomorgás után került sor.
2K tájékán sok baromság fölvetődött, de szerencsére letűnt.
Utána jött a fejlesztés, és rövidesen a 3-F-4-esre kerültek a szóló Legók.
Az 1-esen növekedett a zsufi, mígnem épész döntött: Fejleszteni -EU pénztárcáját megnyitni!
...Elindult a 2-es. Eleinte fujj, pök-pök, és 1-2 hét után egyre több utas, ma már gyakori azon is a zsufi.
Hasonló a 8-as troli sorsa. Indulás után tébláboló pár utas, majd igen gyorsan kiderült, a méretes böhöm igen is kell -bár csúcsban így is zsúfolt, noha rendkívül jó, komfortos utazást biztosító jármű született az SzKT-ARC tapasztalatai alapján.
Ha beindul a "6-os" akkumulátoros kampánymidi emberhez méltó -nem prolitikussi hablattyal- menetrenddel, +szaporodik utasa, csakhogy pár hét-hónap alatt húsdarálóvá válik, rendszeressé válik a rokonemlegetés, több lesz panasz, mint az utas!