Na ha ezen a részen az emberek családi házban vagy kisméretű társasházban laknak, akkor az érintett utcákban nehéz lesz 600 embert találni, mert a pirézek lakta területeket leszámítva egy családi házban 2-5 ember lakik, és nem 8-10. Azaz olyanok is aláírták, akiknem nem az utcájukban megy. Ilyen elven az Újszegediek aláírhatnák. Na meg az elektroszmogos mese is eléggé gyenge lábakon áll! :(
Aki ilyent aláír, azt eltiltanám a tömegközlekedéstől.
Aki ilyet aláír, az nem használja a tömegközlekedést. Nézz szét a sztrítvjúval, hogy a lakóparkban milyen autókkal járnak az ott lakók, nekik a troli/busz/bármi más csak akadály az úton. Tőlük nem nehéz 600 aláírást összegyűjteni. Akinek szüksége volna rá a régebbi részeken, az úgy járt, marad a gyalogtúra.
Nálunk is egy lakóparkba bevitték a buszt, az út nem keskeny, rendes kétirányú. De páran kiverték a rinyát. Így (a lakópark szélén fordul meg) meg akkora a kihasználtsága, hogy a reggeli iskolajáratot leszámítva egy személyautó is elég lenne oda. :( Na meg a lakópark szélén nincs forduló, így a főút helyett egy mellékutcában megy végig az ottlakók örömére.
az akkumlátorokat való igaz időnként fel kell tölteni. ennek költsége van. Mivel az szkt majd ki akarja használni az új skodaruszok ezen képességet, így az akksis üzem költségének is meg kell majd jelennie az szkt gazdálkodásában.
A cikkhez visszatérve, szerintem a gond a kisbusznál valami hasonló lehet: nem fizeti annak üzemeltetését a város. hogy ezt miért nem kérte az szkt? passz. tehát az érintett lakótelepieknek lesz egy hónapig a próbabuszozás ingyenes, ill a busz kölcsönadása az szkt-nak ingyenes az azt gyártó/forgalmazó (utóbbinál akaratlanul is egy vicces dolog jut eszembe: delivered by rába) cég részéről, de az egy hónapos üzemnek vannak üzemeltetési költségei, amit sem a képviselő úr, sem a kölcsönadó, sem a város nem fizet.