Sziasztok! A jármű kapacitását kik döntik el? Mert, hétvégente a 72-en csak szóló buszok közlekednek, és akkora tömeg van, hogy alig lehet rá ráférni. Valahol lehet panaszt tenni? :-(
Az a baj, hogy sose foglalkoznak az észrevételekkel. Akár hányszor garanciális javításra került sor, sosem vették azt figyelembe, hogy talán a LED-et körbe vevő lámpatestet fel kellene tülteni szintetikus tömítő anyaggal, hogy ne ázhasson be, mert az ugye kizárja a vizet. Itt a beázással van a gond meg a párával. Ha fel lenne töltve a lámpatest mondjuk szilikonnal, ami utána megszilárdul akkor semmi baja nem lenne. Mellesleg a LED élettartama, feszültség ingadozás nélkül "szinte" végtelen. Tapasztalat. Itthon napi használatban 8 éve megy egy lámpa a lépcsőházban, csere nélkül. A rácsajtón belül van és semmi fényerő veszteség vagy egyébb baja nincsen.
U.i.: Ez lenne a jó megoldás, ha a ledek lábai nem a pi.cs.ba lógnának a forrasztással, hanem vagy szilikonos szigetelésű LED szalag lenne benne vagy semmi. Amúgy sincs sok értelme, mert már hozzá szoktak a gépjárművezetők, meg a jelek is mutatják merre hogyan kell menni.
Például? Például a 'rókusi víztorony'. Mindkét szó ugyanolyan hangsúlyt kellene, hogy kapjon, mivel birtokos jelzős szerkezet, a bemondásban viszont a víztorony értelmetlenül hangsúlyosabb. (de ez egy kicsit off-topic, na mindegy). Még van egy pár ilyen.
Nem értem, hogyan kerülhet be az SZKT-hoz biztonsági adatlap nélkül bármilyen szer. Kizárt dolog, hogy ez egy normál beszerzési folyamat keretében lett volna vásárolva, mert ezzel a cég apparátusa is tisztában van, és kiderült volna a probléma.
Én ötletem! Megvettem a felületet és a nagy részét reklámfelületként bérbe fogom adni!
Viccet félre. A karakterkészlet folyton átalakul. Amin már az új rendszer dominál /már nem BUSE még nem OBU/ azon vannak pici számok és betűk.
Ma az ''én kocsimon'' /215/ már teljes OBU fennhatóság volt nagy betükkel nagy számokkal éles és pontos bemonásokkal, lámpakéréssel! Alakul ez! TÜRELEM!