Tisztelt "Jimny"tagok!Tulajdonos lettem:Jimny-Nagyon jó!10 évig vw caddy-im volt Szintén nagyon jó.Szivó Diesel örvény kamrás pofon egyszerű.Sajnos karosszeria rohadt 26 éves volt.Ezért nekem óriási váltás volt a márkát illetően illetve a tulajdonságaival is.Volt egy motorhiba kódom amit egy Can OBD I I U581 tipusú kiolvasóval szerettem volna kódozni.Nem jó hozzá.Szereztem egy ugyanilyet egy ismerőstől (hibás készűlékre gondolva).Az sem volt jó hozzá.Ugyan ott mint az enyém elakadt adat betöltésnél.Skoda oktáviához jó Fábiához is .Az én autóm 2002-es évjárat/03.2001-4WD/CSAK ÓVATOSAN A MEGVÁSÁRLÁSÁVAL. a hasonlóévjáratúak körül.A hibát végul ismerösi körben behatároltuk amit orvosoltam is Hibakód nélküli lett.Nem tudom melyik fajta hibakód kiolvasó jó hozzá.Egy régit találtam de ez már nem kapható: OBD II mini interface Supports all OBD II protocols Ehez az internetről lelehet tölteni Piston OBD II.Eg ilyennel lett kiolvasva mindent tud.Hátha segitettem valakinek a vásárlással kapcsolatban.
Gumiabroncsos kérdésem van, talán tudtok segíteni. Most vásároltam egy 13 éves Jimnyt, 205/70/R15-ös kerekekkel, rajta sima gumikkal. Földmérőként földutak, szántóföldek bejárásara vásároltam, melyek rendre távol vannak az otthonomtól. Ergo sokat fogom használni aszfalton is, de terepen is. Ezért a jobb A/T és a kevésbé hardcore M/T gumikon gondolkozom (bár utóbbit nehezen találok, őszintén szólva).
Jelenleg ezeket a típusokat nézem:
Hankook Dynapro ATM RF10
Yokohama Geolandar AT G015 195/80/R15
és két kínai, a Westlake SL369 (ez A/T), és az SL366 (M/T)
Érdekelne a tapasztaltak véleménye, illetőleg persze alternatív javaslatai is. Köszönöm!
Bontásból keresem a képen látható fogakereket. A fűtés elosztó/ légterelőn Levő kapcsolón van. ha lenne valakinek kérem jelezze a peltabt@gmail.com címen.
Egy magyar szakértő gyárlátogatáson járt(járhatott) Jimnyéknél... nos döbbenten hallotta, olyan sikeres ez a gyártmány, hogy a belső piacon egy éves várakozás után jut hozzá a helyi igénylő.
igen, ők szegényebbek, nagyon fontos minden fillért megfogni..
(nem ide tartozik, de vagy tizenöt évvel ezelőtt módosították a segédmotoros kerékpár max. köbcentijét 50 ccm- ről 28 ccm-re...ugyanis a hatóságok szemét nagyon csípte a száguldó, viszonylag erős ötvenes segédmotorok léte. levitték 28-ra, de nemsokára megjelentek a turbófeltöltős mopedek...persze csak belső piacra.
most olvasom, hogy a belső piacra gyártott ugyanilyen Jimny csak 660 ccm- es motorral készül, viszont turbófeltöltővel...gyakorlatilag ugyan azt tudja, mint az európai kivitel.
Teljesen igazad van...csakhát nem mondhatom azt a szegény kutasnak, hogy hagyjon, inkább megkérdeztem? hogy van-e 0W20-as olajuk...ezt a választ adta..nem állok neki bizonygatni, hogy a szaromban amit épp tölt, abban is az van..
a napokban ott tankoltam, és látom hogy a shopban ott díszeleg a 0w20(is)...
Mióta megbízható forrás egy nóném kutas?
Csak kizárólag a gépkönyv számít.
A Totaltól az Eneoson át a MOL olajokig sokan sokfélét gyártanak.
Barátod az internet. Még az olajforgalmazók szaktanácsadása és szakszervízek véleménye.
Jimnyt szeretnék majd vásárolni, két érdekességet olvastam róla....ha most megrendelem, jó esetben is hat hónap múlva talán átvehetem, és a motorolaj Eneos 0W16..
A mostani szwiftemben 0W20 van...erre is azt mondta egy kutas, hogy ilyen híg olajat nem gyártanak...
Biztos is, hogy hamarabb megeszi a csapágyakat. De rakhatsz fel 10 mm szélesítést is. A könnyűfémre megadott méretek a jók. Én amivel vettem szettel, abba ez van ütve. Plusz van hozzá váltószettem, abba is ez van ütve. Nem vagyok biztos benne, hogy a gyári 6 lenne. Ja és acél mind két szettem.
Ezt jól tetted. Nekem most lesz felújítva az első futómű. Kerékcsapágyak, függőcsapok, ezek csapágyai, no meg ez a filc tömítés. Ezeket össze számolva kb. 80 ezer csak az alkatrész. A szerelő meg ha 20-nál többet kér , fejbe vágom. :)