Keresés

Részletes keresés

1zsakkrumpli Creative Commons License 20 perce 0 0 221436

Valakinek valami ötlete egyhengeresre mutatós fordulatszámmérőre?

1zsakkrumpli Creative Commons License 30 perce 0 0 221435

Én ezt a VAPE kérdést egy hengeresnél nem nagyon értem:

Van egy restaurált TLF-em, a blokkját szét sem szedtem, hengert is csak azért szedtem le, hogy megnézzem a dugattyú állapotát, majd festés után tettem is vissza. Kapott egy új megszakított, és megy tovább. Most van benn 33.000 km.

A T5-nél szintén ennyit csináltam, abban most van 29.000 km.

Mindig indulnak, mennek...

Előzmény: szilárd84 (221432)
Zoli_t5H Creative Commons License 1,5 órája 0 3 221434

Akkor én biztos álmodtam azt a jónéhány tízezer kilómétert, amit hót mezítlábas gyári motorokkal motoroztam le (meg az a sok ember is, akik főleg a 60-as / 70-es években Pannóniával motoroztak).

 

Előzmény: szilárd84 (221432)
szilárd84 Creative Commons License 2 órája 0 0 221433

Egy nagyon jó felújítási alap.

Hát legyen is össze rakva, mert a szétszedés és a nagy álmok általában még mennek csak aztán valahogy elfogy a lelkesedés és a lendület.

Az utcánkba is volt egy 21-es nagyon pályáztam rá, hát nem hazudok ha azt mondom, hogy 15-évig mikor láttam haver apját mindig kérdeztem.

Mi újság a motorral nem-e adná el mindig a válasz eladni nem, havert nem érdekelte a motorozás, úgy voltam vele majd idővel.

Pár éve kérdeztem újra ő hát oda adta a unoka öcsnek ő majd felújítja, kérdeztem pár hónapja is az öreget a motorral mi újság már csak legyintett, mondta inkább hagyjuk.

Szóval többet nem fogom megkérdezni úgy érzem….:/

Előzmény: gyulcsut (221430)
szilárd84 Creative Commons License 2 órája -2 0 221432

Hát igen, bár én azt mondom ha OT-n nem szólnának érte, akkor még pofátlanabbul menne, mert így is Vape meg japán kuplung szerintem ez már alap én azt mondom már l-hengeresre is.
Így legalább eldugva van az ülés alá meg max OT után szereli fel.
Használhatóság szempontjából ez alap követelmény pedig.

Előzmény: moci60 (221428)
Zoli_t5H Creative Commons License 12 órája 0 0 221431

Még tavaly áprilisban nagyon mondogattad, hogy kell a lámpabúra, nekem volt egy vadi új, egy darabig tartogattam is neked, de aztán novemberben átpasszoltam egy havernak, mert nem jelentkeztél érte, lövésem se volt, hogy egyáltalán érdekel-e még.

 

Előzmény: gyulcsut (221430)
gyulcsut Creative Commons License 13 órája 0 0 221430

Köszönöm, ide nagyon kell... nyáron szétszedem és összerakom újra (legalábbis ez a terv). Fényezni kell (Zoli nincs más esély, át volt már egyszer fújva sajnos), meg pár apróság hiányzik... a gyári dolgok miatt meg majd jelentkezem, mert abban sokkal jobbak vagytok nálam. Itt van még egyszer a darab, de ez a kép is már vagy 6-8 éve készült, vagy 25 éve esett át az összerakáson, miután nagybátyám nekem adta hogy kiássam a fészerből és újra motor legyen belőle... akkor voltam egyetemista :-))

 

Előzmény: szilárd84 (221426)
moci60 Creative Commons License 14 órája 0 0 221429

Mar nagyon megbantam az OT buziskodast, most megkapta ujabb 5 evre de a kovezkezonel visszaminosittetem sima rendszamra az biztos.

moci60 Creative Commons License 14 órája 0 0 221428

Szerintem nem jogos.

Ha el van dugva a feszszabajzoja es kivulrol nem latni hogy vapes akkor ki a faszt erdelel hogy milyen gyujtasa van.

Enyemen az ules alatt van. Fent van disznek a gyari feszszab is.. de at is ment OT.n :)

Ennyi erovel a taiwani dugattyu vagy a prox tkr hajtokerokkert is lehetne ugatni a kuplungrol nem is beszelve, vagy csapagyak stb....

Ezek nelkul hasznalhatattlan szarkupac az egesz....

Előzmény: pancsipancser (221413)
19620405 Creative Commons License 15 órája 0 0 221427

Talán  a 70 -evek vege 80 evek legeje van nálam .Pontosan nem emlekszem már ,kőzel 40 ev .Nagymezőben vásárolt kalapácsok .kukába valok .Államokban  vásárolt  contact points  kompatibilis   de csak alaplappal ,m bűtyők is tők meret . Magyar  meg a kuplung gyári .Szezont kibir ,1 gar .

Előzmény: szilárd84 (221410)
szilárd84 Creative Commons License 18 órája 0 0 221426

Akkor sok sikert hozzá és repülj rá így akkor én sem fogom este megosztani máshol.
Remélem olyan helyre kerül ahol szükség van rá ;)

Előzmény: gyulcsut (221425)
gyulcsut Creative Commons License 18 órája 0 0 221425

Basszus, ez kell nekem a TLF-re... van kettő másik, de a felső része mindkettőnek ugyanott van kirepedve!

Előzmény: tono_t5H (221424)
tono_t5H Creative Commons License 19 órája 0 0 221424

Meg is történt már a beárazás úgy látom.

Nehogy valakinek szerencséje legyen (itt nem a nyerészkedőkre gondolok) és emberi áron megvehesse esetleg a motorjára.... 

Előzmény: Zoli_t5H (221420)
pancsipancser Creative Commons License 21 órája 0 0 221423

Őőőőőő!!:-)))

Előzmény: ggabbroo (221417)
pancsipancser Creative Commons License 21 órája 0 0 221422

Kérdés, hogy mennyi lesz a vége?!:-O

Előzmény: Zoli_t5H (221420)
szilárd84 Creative Commons License 22 órája 0 0 221421

Hát igen ez aztán már jó kis “Danuvia” lámpa ;)

Árban se vészes ha gyári már az árak itt tartanak.

Valakinek kell? Mert akkor este megosztom a zárt face-s csoportomba is.

Előzmény: D. NAGY (221419)
Zoli_t5H Creative Commons License 22 órája 0 0 221420

Szigorúan csak képek alapján ítélve egy ilyen állapotú lámpa, nepper-mércével mérve 20 körül kezdôdik.

 

Előzmény: D. NAGY (221419)
D. NAGY Creative Commons License 23 órája 0 0 221419
abes Creative Commons License 24 órája 0 0 221418

Két szőke nő beszélget.

-Ti próbáltátok már a másikba?

-Hülye vagy? Nem akarok terhes lenni...

Előzmény: ggabbroo (221417)
ggabbroo Creative Commons License 25 órája 0 1 221417

"nem lehet dugni és szűzen maradni"

 

Dehogynem, csak kellően kicsi szerszám kell hozzá!:)

Előzmény: pancsipancser (221415)
Zoli_t5H Creative Commons License 25 órája 0 0 221416

Nagyon szívemből szóltál, mit iszol? :-)

Egyébként én is ezt szajkózom sokszor a sok nehézfejűnek a faszbukon, hogy ha mindenképpen OT-zni akar, akkor az nem játszik, hogy olyanra csinálom, amilyenre nekem tetszik... Mellesleg sokszor úgyis átmegy, de akkor meg mi értelme...

Előzmény: pancsipancser (221415)
pancsipancser Creative Commons License 26 órája 0 3 221415

Az a baj, hogy az emberek többsége mindent akar! (Nagyapám mondta, hogy nem lehet dugni és szűzen maradni! Vagy egyik, vagy másik) Ha valaki veszi a fáradtságot és OT-ra visz egy motort (én nem teszem), akkor az olyan legyen, mint amikor a gyárból kijött (sajnos ezért nem viszek semmit OT-ra), ez a szabály. Persze a festék összetétele, és egyéb dolgok 50-60 év óta változott, de küllemre olyannak kell lennie. Csakhogy! Attól az még ugyanolyan elavult szerkezet lesz, mint amilyet egy ilyen korú cucctól el lehet várni. Sokan azt hiszik, hogy ha szépre felújítanak egy motort, attól az már strapabíró, megbízható, gyors, takarékos, biztonságos lesz. Egy Lófaszt! Ugyanolyan szar a világítása, a féke, az úttartása (a szar lengéscsillapítók miatt), stb, stb...... Komoly dilemmákat felvető téma ez, sokat beszélgettünk már róla, de nem lettünk sokkal okosabbak!:-((( Mellesleg az OT-nál az a legnagyobb ellenvetésem, hogy egy szépen megóvott, patinás gyári, de nem felújított gépet esélytelen áttolni a fafejűeknél!:-((((

Előzmény: szilárd84 (221414)
szilárd84 Creative Commons License 26 órája 0 0 221414

Igen jogos, de akkor az OT legyen OT nem pedig ez a gyárinál is szebb csillogóbb polír és króm hegyek.
Mikor 2K-s telibe lakk olyan fényezés, hogy a légy seggre csúszik rajta sablonnal húzott csíkok. Borzalmas ülések amire azt mondják, hogy hát ez ilyen mert kb. ezt lehet kapni amorf ülésekkel.
Mert ennek fényében akár még a Vape is lehetne, mert kb. annyi köze van az OT-hez a tisztelt vizsgáztóknak mint Makónak Jeruzsálemhez.

Előzmény: pancsipancser (221413)
pancsipancser Creative Commons License 27 órája 0 0 221413

......ha belegondolsz, jogosan!:-OO

(persze, ha közlekedni akarsz, akkor sokkal jobb a Vape, de én max. az OT-ztatás után tenném rá)

Előzmény: moci60 (221412)
moci60 Creative Commons License 1 napja 0 0 221412

OT vizsgan megis ugatnak ha vape van rajta, Rohej...

pancsipancser Creative Commons License 1 napja 0 0 221411

Persze, mert a főtengely úgy ütött, mint a kakukkos óra!:-(((

Előzmény: szilárd84 (221410)
szilárd84 Creative Commons License 2 napja 0 0 221410

Igen a gyújtás volt mindig a gyenge pontja, én is úgy hallottam az idősebbektől akik hajtottak ilyet, hogy jól megverették és már lefelé a Bükkből már 1-hengerrel jöttek.
Ott az volt a diagnosis, hogy a kalapácsok belső perselyi megforogtak és össze vissza adta a szikrát.
Igen a P20-nál már szerintem elvárás egy elektronikus gyújtás legyen, Vape vagy más.
Sok embertől hallom, hogy még a kuplungot is ki cserélik valami japánra neked nem kellett?

Előzmény: 19620405 (221408)
T1OK3 Creative Commons License 2 napja 0 0 221409

Szép kis történet! Az ilyen aprónak tűnő dolgok akár egy életre meghatározzák az ember életét, mint ebben az estben is. 

Akkor én 4 éves voltam, és a kamrában ha csak tehettem felmásztam Apu T5-ösére. Milyen hatalmas motor volt az egy kisgyerek számára.

Előzmény: Baltássy (221403)
19620405 Creative Commons License 2 napja 0 0 221408

Udv . Kőszőnőm az értékelést ,YDS  2 .  Gyujtással  ,,motorozhato ,elég tartosan .

Előzmény: szilárd84 (221394)
Conti04 Creative Commons License 2 napja 0 0 221407

Köszönöm a válaszokat .

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!