Keresés

Részletes keresés

szisan86 Creative Commons License 2003.02.12 0 0 2227
Egyáltalán át lehet alakítani 2 üteműt gázosra, nem csak 4 üteműt???
Előzmény: Carlosamigo (2214)
frundsberg Creative Commons License 2003.02.12 0 0 2226
Ja a dizel Zündhatz: 280cm3, 73*67, 6 Le 3600 rpm,top 75km/h, 125 kg
frundsberg Creative Commons License 2003.02.12 0 0 2225
Na a dízel motor nekem is régi nagy kedvencem, Indiában gyártják aggregátor motorral, sajna nem találom, de egyik régi motorkatalógusban benne van. Találtam viszont egy régebbi Oldtimer Marktban egy cikket a Zündhatz nevű motorról 1948as ami egy Zündapp DB200 és egy Hatz dizel motor összeházasításából keletkezett. Ha valakitmélyebben érdekelne és leírná, hogyan kell képet beszúrni ide a Fórumba képet is tudnék feltenni, mivel nemrég vettem egy scannert.(Otthonról netezem vonalas modemmel, vki mondta, hogy csak úgy lehet képet csatolni, ha más internetes honlapon már rajta van a hivatkozás miatt?)

Annál inkább is jobb lenne mivel vettem egy csomó régi Autó motort az 50-es évekből, és van benne egy csomó jó kép Pannóniákról (TL, TLT...)

A kipufogókormozásról megosztanám veletek a velem megtörtént esetet: Van egy Yamaha TZR50 esem hétköznapi használatra, és ennél éreztem, hogy mintha nem menne úgy ahogy 7 Ló erejéhez illő:) 9000 főlé nem szívesen forgott.

Na lekapom a kipuffot, jó nehéz, na mondom kormozás. Egy ismerőst befűzök hogy csináljuk meg. Autógén heggesztővel estünk a témának: először jó nagy lánggal be a leömlőbe- hátul szolid füstcsik.... majd egyre nőőőőőő. Mikor már kellően felforrósodott a dob(enyhe piros) kezdtem vízzel locsolgatni, mert ilyenkor a hirtelen lehűléstől lepattan a korom. Ilyenkor már csa tiszta oxigénnel szabad nyomatni, mert a korom már izzik benne. Mikor már nem jön annyi füst akkor átdugni a cső másik végébe az oxigént, hogy mindenhol tiszta legyen, szépen lehűteni és kész.
Azt előre mondom, hogy mi ezt egy tiszta nyári délutánon csináltuk, és mire kész lett őszi este lett:) ugyanis olyan füstfelhőt borítottunk a környékre mint egy angol bányavárosban lehetett a századfordulón:)))
Volt is anyázás... de a motor szinte újjászületett. Persze ezen nem krómozott a kipuff, úgyhogy egy gyors hőálló feketével fel is lett újitva.

Trike Creative Commons License 2003.02.11 0 0 2224
Hi!
A veterán fórumban találtam:
----------------------------------
Üdvözlet Mindenkinek!

Segítséget kérnék tőletek. Vettem egy gyönyörű P10-t, nem is túl drágán, de egy két alkatrész hiányzik róla. Talán az egyik leglátványosabb a tank. Ha tudtok segíteni, hogy hol és milyen áron találhatnék tankot, kérlek írjatok a p_10_pannonia@freestart.hu címre!
Előre is köszönöm.

Zoli_t5H Creative Commons License 2003.02.11 0 0 2223
Enyje Carlos, te mar megint politizalsz!:)
Mit fog ehhez szolni a szakszervezet? Ez nem JOMUNKASEMBER-hez melto viselkedes:)))
Előzmény: Carlosamigo (2221)
Zoli_t5H Creative Commons License 2003.02.11 0 0 2222
bervas: Ejnye-no, akkor felvilagositalak, "tudatlan" baratom.:))
A konventin-lanc nem mas, mint a hatrafele forgo fotengellyel rendelkezo motorokban a primer-lanc, vagy ahogy meg konyhanyelven szoktak hivni, a kuplung lanc. Kvazi ez biztositja a kapcsolatot a fotengely es a kuplung, azon keresztul pedig a valto kozott. Ez altalaban egy-, illetve ketsoros vegtelenitett lanc szokott lenni.
Namarmost, gondolom el tudod kepzelni, hogy mi pusztitast bir az a motorhazban vegezni, ha pl. 80-as temponal egyszer csak megadja magat es szetrepul. Jol gondoltad baratom, szakit mindent, rosszabb esetben szetveri az egesz motorhazat. Nekem mar volt szerencsem talalkozni egy ilyen akciot atelt motorblokkal, hat mit mondjak nem szep latvany:)
Előzmény: bervas (2219)
Carlosamigo Creative Commons License 2003.02.11 0 0 2221
Bervás: köszi az infót a bányászathoz. Azt hiszem, a legegyszerűbbnek látszó verzióval próbálkozom. Sajnos bilicsfelrakás (és hátsó lábtartó eltávolítás- a gép úgyis "monoposto") közben véletlenül belerúgtam egyet a falnak támasztott kipuffdobba, és elterült szegény a fóliával letakart betonon. A krómozás megúszta, de és remélem, csak kox zörög benne, mert a kétüteműek ugye nem igazán kedvelik a tönkrevágott dobokat. A hangja nem lett feltűnően erősebb, talán nem szállt el a hangtompító. Asszem nem írtam még, hogy amikor a kormányról levakartam a szürke (de rettenetesen kopott) védőréteget, lepolíroztam a 40 év után felbukkant krómozást és az összes króm alkatrészt a mocin. Aki még nem fogja a fejét, tegye meg most: a kipuffogó is krómozott és lassan rozsdásodik, no meg jött a tél, hát lepolírozam azt is. Keveset mentem vele azóta, de nem sült még rá és nem is színezte el.

Skuzzy: a srácok kevésbé kalandos úton is elhozhatták volna a dízel mocikat Németországból. Majd otthon utánanézek, vmelyik német autós újságban írtak róla, tényleg kevesebbet kajál egy robogónál is és olcsóbb üzemanyagból. Te nem próbáltad ki őket? Kiváncsi lennék a hangjára és a menetteljesítményeire. Az árából viszont -ha jól emléxem- lehetett volna venni legalább két hasonló teljesítményű mocit. Azért nem lenne gyenge pl. Kunmadarason egy találkán nekiállni izzítani, aztán dízel kerepelés kis koromfelhő kíséretében.
Amit viszont élőben is láttam a Bodensee partján 1/2X Wankel emlékmúzeumában: bolygódugattyús Suzuki(!), Hercules és Norton motorok. Állítólag állati hangjuk van és kegyetlenül mennek. A legdurvább: a Wankel-licencet megvette egy zschopau-i gyár és gyártott léghűtéses és vízhűtéses prototípusokat is. Aztán jött az MZ és az egész NDK-s (és KGST) járműgyártás kísérletező kedvének szokásos módon történő letörése. Pártutasításra.

Előzmény: bervas (2216)
Perez Creative Commons License 2003.02.11 0 0 2220
Nekem még csak robogóval voltak "motoros" élményeim. Tulajdonképpen nem volt vele soha komolyabb gondom, bár nem is mertem vele nagyobb távokat vállalni(max. 120km). Egyszer egy héten keresztül azt hittem, hogy ellopták. Történt ugyanis, hogy a gólyatábori buliba robbantóval mentem le, aztán intelligens egyetemisták úgy gondolták, hogy milyen jó poén, hogy arrébb viszik, és bedobják a bokorba. Mikor indultam volna haza, az idegösszeroppanás szélére kerültem elég hamar, hiába kerestem nem találtam, hiába kérdeztem a taxisokat "ők nem láttak semmit". Aztán bejelentettem az esetet, körözés alá került, majd egy héttelkésőbb egy ismerősöm szólt, hogy az egyik kolinál találtak egy az enyémhez kisértetiesen hasonlító robogót. És lőn csoda, az volt. Hát ez nem egy vidám, történet, de az élet nem csak fenékig tejföl ugyebár...
Aztán kiderült, hogy a rendőröknek még másnap szóltak, hogy itt van egy gazdátlan robogó az egyik bokorban, mire ők megnézték a körözött járművek közt és nem volt ott, pedig addigra már fel volt jelentve. Hát ennyit a hivatalos szervekről, és működésükről...

Na üdvözlet mindenkinek!

bervas Creative Commons License 2003.02.11 0 0 2219
Zoli, mi az a "Konventin-lanc"? Mert ilyet meg nem hallottam.

Bervas, a tudatlan :-)

Előzmény: Zoli_t5H (2218)
Zoli_t5H Creative Commons License 2003.02.11 0 0 2218
:))) Latom sikerult egy kicsit felrazni a forumot. Latjatok, nem csak arrol lehet itt eszmecserelni, hogy ki hogy szivott a kromozassal, meg hany borda van a hengeren, hanem az ilyen kis szosszenetek az igazan szorakoztatoak.

bervas: Hu a Mustangrol en is tudnek regelni nehany oldalon kereszrul, brutalis egy masina:))
Jo nehanyszor sikerult ugy megzavarni, hogy tojast lehetett volna sutni a blokkjan, megse volt vele semmi komolyabb gond (leszamitva, hogy allandoan csuszott a kuplungja:))

Skuzzy: Emlekszem egy borzen en is osszehaverkodtam egy holland (vagy dan volt?, mar nem emlekszem pontosan, a lenyeg, hogy valami skandinav rokon:) sraccal, es mondta, hogy Pannonia alkatreszeket jott gyujtogetni, mert odahaza mukodik egy kb. 20-30 fobol allo Pannonia klubjuk, es ott eleg nehez bizonyos alkatreszekhez hozzajutni ("miert, van olyan amihez igen?" - csodalkoztam:) Es o meselte, hogy nehany eve labon vitt haza egy itt vasarolt Pannoniat. Majdnem celba is ert vele gond nelkul, de valahol kozel a celhoz volt egy konventin-lanc szakadasa, ugyhogy "puttonyossal" :) folytattak az utat. Van ennek a klubnak egy honlapja is a neten, en mar egyszer ratalaltam valahol meg regebben, es tok jo volt latni a sok export kek/piros TLF-et egy rakason. Mondta is a gyerek, hogy naluk a fekete szeria kivitel szamit kuriozumnak :), hisz ott olyat nem forgalmaztak, igy ezert vittek ki nehanyat.

Skuzzy Creative Commons License 2003.02.11 0 0 2217
Carlosamigo: allat az diezel motorkerekpar..:-) kb 2 eve nyaron a kolinkban megszallt ket holland srac, harman voltak haverok,es bekattant az agyuk ilyen gepre.Kiutaztak repulovel Indiaba, megvettek a mocikat, es azokkal mentek haza Hollandiaba labon. Csak kozeben az egyik szerencsetlenul jart, egy kreten skodas kifordult ele Pest elott, es szarra ment a gep, a srac meg korhazban volt egy hetig. A masik ketto addig itt lakott a koliban. A blokkot kimentettek a torottbol, en inteztem, hogy egy ismeros utanuk vitte kocsival, a torott vaz meg utana felbukkant az egyik csepeli borzen:-) van par kepem is roluk talan, bar sajna a kep.tar-on toroltek az oldalalm:-(
bervas Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2216
Apropo kipuff pucolas:
Lenyeges dologra kerdeztel ra. Ugyanis a TLT kortedobja, meg a P12-P21 Baba-dobja az Pannonia dob, amit szet lehet szedni, tehat egyszeruen ki lehet pucolni.
Ha nem folyik semmi, akkor folyekony katrany nincs benne. Akkor a dob vagy tiszta, es ures, vagy jo kemeny koksszal van teli. Meg kell probalni ovatosan kihuzni a furulyat, miutan kivetted a biztosito csavart/patentet. Ha siman kijon, le kell rola pucolni az olajsarat, kokszot. Ha nem, benn marad.
A dobot csak razogatni tudod, meg olyan modon kocogtatni, hogy ne seruljon meg a krom. Ha razogatas kozben valami lotyog benne, akkor az vagy koksz es kiesik, vagy elszabadult lamella, es az mar regen rossz. Ennyit tudsz tenni a krom bantasa nelkul.
Brutalisabb modszer a benzinlampas kiegetes. Az egyik vegebe bele a benzinlampa, vagy acetilenlang, es addig egetni, amig a tulvege fustol. Ekkor ujra kell kromozni. A masik brutal modszer, hogy finoman elvagod a dobot a peremezes menten. Kikotrod, majd erzessel ujra osszhegeszted a ket felet. Ekkor lehet fixalni a kobor lamellakat is.
A telitettseget legkonnyebb a suly alapjan megbecsulni: minel nehezebb a dob, annal tobb koksz van benne. Szamerteket sajnos nem tudok mondani.
Jo szerencset, sikeres banyaszast!

Bervas

Előzmény: Carlosamigo (2214)
vaughan Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2215
sziasztok Bervás, Zoli és a többiek! valamikor régen Mindszenten is volt nagyon pazar mz gumi szaggató motoros találkozó. Volt valaki ezeken? én Mezőtúrról robogtam át a megboldogult schwalbémmal aminek hátsó lengéscsillapitója Danuvia volt.(az asszony miatt) minden gond nélkül szeltük csongrádot is. remélem a TLT.m is hasonlóan megbizható lesz idén. sziasztok
Előzmény: Carlosamigo (2214)
Carlosamigo Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2214
Igen, úgy. Cseppet sem veszélytelen.

Kedvenc sajtom reklámjának átirata:

"PANNONIA- A MOTOROK KIRÁLYNŐJE"

Előzmény: Schnitt (2213)
Schnitt Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2213
Ja, és az oldalkocsi tele lesz gázpalackkal.
Előzmény: Carlosamigo (2212)
Carlosamigo Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2212
Dizma: én csak Tolnát járom a masinával. Egyszer majd ha Szexárd körül jársz, gurul6nánk egyet.

Bervas, Zoli:
köszi a jótanácsokat. Örülök, hogy eszerint ismert Előttetek a hasított dugó és remélem, nem voltak vele rossz tapasztalatok (teljesítménycsökkenés, kis élettartam,...)A motoros sztorik pedig hol másutt bukkanjanak fel, mint ebben a topicban! A kifüstölést eddig nem nagyon alkalmaztan, mert összesen 20-25 km-es utakra jutottam el eddig és nem nagyon kedveli a gép a húzós szakaszokat. A végseb 80-90%-a -komoly számítások árán jöttem rá- 80-90km/h, akkor majd párszor odahúzok neki. Az eddigi lerakódásokat hogyan lehet kiszedni? Amikor leszedtem a kipuffugókat az új bilincsek miatt, függőleges helyzetben sem folydogált ki belőle semmi, bár gyanítom, nem ez a megfelelő eljárás.

Más: a fogyasztásról, Zoli, nem tudom hallottad-e, Indiában gyártanak léghűtéses, egyhengeres dízelmotoros mkp.-t, ezt lehet (vagy lehetett) kapni Németországban. A következő lépés gázosra átalakított oldalkocsis Pannonia lesz :-)))

Előzmény: Zoli_t5H (2202)
Schnitt Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2211
Néztem tegnap a Harley Davidson & Marlboro Man c. filmet, és van az elején egy rész, mikor indul a mocival, és a kamera mutogatja a részleteit a gépnek. Esküszöm, a hátsólámpa szakasztott olyan volt, mint a T5-ön.
Dizma Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2210
Néhányszor megjártam már Tolnát-Baranyát! Szó szerint:-)))
Előzmény: bervas (2207)
Schnitt Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2209
Szia, küldtem mailt, működik még a lolka címed?
Előzmény: Zoli_t5H (2206)
Csabared Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2208
Bervas:

Köszi a pontos infót most már biztom megtalálom.

Nem vagyok régi motoros (a jogsit is most csinálom), de nyáron a haverokkal Horvátországba vagy Erdélybe akarunk menni.
Addigra kész akarok lenni a T1-el.

A 60'-as Autó-Motorokban olvastam, hogy akkoriban Angliába, Olaszba stb. mentek el a Pancsikkal és a helyiek (angolok, olaszok, stb.) csodálkoztak, hogy ilyen hosszú útra vállalkoztak.

Úgyhogy én is nagyon bizakodó vagyok, csak jól fel kell késziteni a gépeket.

Csabared

bervas Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2207
Zoli:
Apamnak a Mustangot en is vastelepen vettem 2500 Ft-ert. Hihetelen, mit ki nem dobnak az emberek. Hibatlan a festese, kicsit rozsdas a kromja. Kellett ra egy karbu, ket belsogumi, meg egy dugattyu. Bejaratasnak megjartuk Bp-Kunszentmiklos-helyi tura-Bp-t az osszel. Kellemes tura volt. Csak az a baj, hogy a Bervat allva hagyja, a Danuviaval meg 3as alapgazon kell kiserni.
Teny, hogy hulye hibak mindig elojonnek. A nyaron a fotiaknal voltunk turazni bervas haverommal. A 40°C megvolt, olvadt alattunk az aszfalt. Az egyik faluban megindult a valtobowdenemen a forrasztott szem. Ott helyben a patakparton a fuzfa alatt blokk ki, bowdencsere (havernal mindig van tartalek). Szegeny szervezok meg ott izgultak, hogy most mi lesz, felpakoljanak-e az utanfutora. Egy ora szereles (meg a patakban kezmosas) utan folytattuk a turat. Gondoltam, mostmar minden ok. En naiv :-) Otthontol (Del-Pest) 5 km-re kopte ki a gyertyat :-) Persze pothengerfej mar nem volt nalam... Tiz perces munka lett volna. Telefon haza, jott apam a puttonyossal.

Topictarsak, ti merre szoktatok turazni?

Előzmény: Zoli_t5H (2206)
Zoli_t5H Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2206
bervas: Nem rossz teljesitmeny:)))
Az unokaocsem ugyezt csinalja, csak o egy '64-es vagy '65-os (nem'tom pontosan) 05-os Java-val (Java Ideal a pontos tipus, ha jol emlekszem). A csoka 1500 Ft-ert vette a MEH-telepen vagy 2 napig butykolte, aztan azota mar megjart vele 2-3 veterantalalkozot. Az a kis masina fullgazon (mert hat ugye kb. 50-es tempo szokot lenni a turakon, es hat ahhoz neki igencsak huzni kell, sot van amikor meg utast is visz:) egyetlen problema nelkul vitte vegig a tavokat, mig pl. a Csepeleket lepten-nyomon szervizelni kellett. Bar ez szerintem inkabb csak annak volt koszonheto, hogy sokaknak ott van a kiglancolt masina, evente ketszer eloveszik, es egyszeruen nem jarnak vele annyit, hogy a kisebb nagyobb hibak elojojjenek, aztan meg mikor eljon a talalkozo ideje, akkor tuti beszarik alattuk a masina:)
Mert hat ugye attol, hogy a garazsba beindul a moci es szepen ketyeg, meg hogy a haz elott az utcan fordulok vele kettot, attol meg nem biztos, hogy hosszabb tavon, plane 40 fokos nyari hosegben (mert hat ugye a talalkak 90%-a jul-aug honapokra esik) is ugy muzsikal, ahogy kell.

Ez elozo irasodhoz, meg csak annyit, hogy mondjuk Pancsival is elegge extrem sport valami nagyobb orszaguton poroszkalni. Emlekszem, mikor nehany eve mentem Karcagra a Pannonia Weekend-re vagy ketszer-haromszor volt ugy, hogy baszom nagy nyerges vontatoval szo szerint lesodortak az arokba:)
Pedig hat egy Pannonia szerintem eleg nagy ahhoz, hogy eszrevegyek.

Előzmény: bervas (2203)
bervas Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2205
Megneztem a Yahoot. Csak autoval tudom, hogyan kell odamenni :-)

Könyv és autósbolt: Maroti Autómuszaki Könyvkereskedés és Csomagküldo Szolgálat 1205 Budapest, Nagykorösi út 91.

Előzmény: Csabared (2204)
Csabared Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2204
Bervas:

Megtudnád irni hol találom meg egész pontosan a piros TLF könyv fénymásolatát (ker., stb)?

Köszi

bervas Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2203
Szia Zoli!

Nekem a Berva hot lepukkant. Miniummal van lekenve, ami itt-ott hamlik rola. Csak motorikusan tettem rendbe, hogy lehessen vele kozlekedni, igy legalabb nem sajnalom. Vegsebesseg ora szerint 50, utazni 40-45-tel lehet.
Voltam vele nehany veteran turaversenyen, meg csak ugy az orszagban. A tavolsagi rekordom eddig 160 km volt egy nap alatt.
Mit mondjak, felelmetes :-) Amikor elhuz melletted 30 centivel egy kamion 80 km/h-val, es megcsap a szele... Igazi extrem sport. Es nincs szebb, mint mikor az 50 cm3 6000 fordulattal enekel :-)

Bervas

Előzmény: Zoli_t5H (2202)
Zoli_t5H Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2202
Csao Carlos!

Nekem is hasitott dugo volt az egyik '59-es TLF-emben. Az volt az elso Pancsim. Haj, konnybe labad a szemem, ha visszagondolok, milyen buszken toltam haza. Ugyanis nem igazan volt motorozhato allapotban: full tyukszaros volt, meg totalra le volt pukkanva, mindket kerek lerohadva, de azert megiscsak az egyem volt:)
Egyebkent a tulaj valtig azt hajtogatta, hogy annak idejen, a '60-as evekben versenyeztek a geppel (lehet, hogy ezert volt benne olyan hasitott dugattyu, bar abban benne volt a csepeli uzemnek a jele, tehat tuti, hogy nem kisipari volt) Volt meg a mocin egy ket tuning jellegu atalakitas, amibol en csak megdobbenve annyit vettem eszre, hogy mikor mindenfele felujitas nelkul motorozhato allapotba hoztuk az apossal (nagy pannonia "szakerto" az oreg:) a jarganyt, akkor az elso kb. 10 km-es uton bekajalta mind az egy litert anyagot, amit probakeppen blenyomattam:D
Szvsz ez az potom !!!10 literes!!! fogyasztas nem volt valami bizalomgerjeszto:))
Hamar ki is derult az oka a porlaszto annyira azt volt buheralva, hogy szinte omlott az anyag a hengerbe. Akkora fuvoka volt benne, hogy atfert volna rajta tan meg egy gyufaszal is:))
Na bocs a kis nosztalgiazasert, de Carlos hozzaszolasabol ez jutott eszembe, gondoltam leirom. Meg hat en mar regebben is szorgalmaztam a tarsasagot arra, hogy nem csak ilyen kerdes-felelet jelleggel kellene ezt a forumot uzemeltetni, hanem ilyen motoros sztorikkal sokkal szinesebbe lehetne tenni.
Vegul kerdesedre a valasz: nyugodtan rateheted a T1-re a T5 hengert. (Technikai akadalya nincsen, egyedul a tipustisztasag elveivel ellenkezik, de az esetedben nem szamit, hisz ugysem ez lenne a mocidon ez elso atalakitas. Mindennek annyi oka van csak, hogy mig a T1-en a henger legfelso bordaja teljesen korkoros, addig a T5-os henger legfelso bordaja mindket oldalt hasitott, de szerintem ezt kb. 1000 hozzaszolassal ezelott mar rendesen kiveseztuk:)

Előzmény: Carlosamigo (2199)
szisan86 Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2201
Hy!!!

Nagyon rég jártam már erre. Nem is nagyon tudom mi most a téma. Szóval a Pancsimba nekem a kisipari dugó eltört. És nem is volt túl régi. Álló helyzetben ráhúztam a gázt , elkezdett kattogni, és gyors leállítottam. A dugó szokjnyája letört. Szép. Mondjuk szerintem egy 3000-4000 fordulatot még lehet, hogy el kéne bírnia nem??? Nem tom mi lett volna ha túrázni megyek...:))))

Ezt a bevágást nem tom elképzelni, de mindjárt visszaolvasok!

Bye

Előzmény: Carlosamigo (2199)
bervas Creative Commons License 2003.02.09 0 0 2200
Hasitott dugot a harmincas evekben alkalmaztak, emlekeim szerint. Legalabbis kepeket a Kerber-fele Gepkocsivezeto tankonyvben lattam (1938).
A varazsszo annyit jelent, hogy a dugattyu palastjat fuggolegesen felhasitjak. A hasitek vege egy kerek furat, hogy a palast ne repedjen tovabb. A dugo igy fix, hogy nem ragad meg, mert boven van helye korbe tagulni. Viszont valoszinuleg sokkal kisebb palastnyomast bir ki, vigyazni kell ra.
Kicserelni a hengert raersz akkor, ha mar nem viszi a gep a 110-et. Ha jo a munka, meg a bejaratas, egy henger 20e km-t siman kibir. Vigyazz, a 20-as keverekbol az olaj lerakodik a kipufogoba, es ellustithatja a gepet, ha idonkent nem fustolod (huzatod) ki egy jo 20-25 km-es szakaszon a max sebesseg 80-90%-aval.
Előzmény: Carlosamigo (2199)
Carlosamigo Creative Commons License 2003.02.09 0 0 2199
Sziasztok!

Henger-ügyben én is kérdeznék.
Az előző tulaj azt állította, hogy kisipari dugó van a mociban és be van vágva, nehogy megszoruljon. Tényleg nem szorul meg nyáron sem, igaz, finoman hajtom. Ti hallotatok már ilyenről? A hengert még nem bontottam szét, úgyhogy elképzelésem sincs a részletekről.
A megoldás alighanem előbb-utóbb új henger lesz. T5 henger akkor ugye beépíthető a T1-be?

Perez Creative Commons License 2003.02.09 0 0 2198
Frundsberg:

A blokk nem lett felújitva, de legalábbis tudomásom szerint nem. Az őszintét megvallva én úgy vettem meg a drágámat, hogy elvileg ne legyen vele semmi tennivalóm szerelés terén, na ehhez képest azér csak lesz alkalmam megismerni a lelkivilágát idő előtt, ami persze nem baj, mert ugye inkább igy tanuljam meg, mint az út szélén, valamely motoros találkozóra tartván... Majd csak haladok valahogy. Hál' Istennek vannak jó motoros barátaim, akik jelezték, hogy segitenek majd.

Előzmény: frundsberg (2194)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!