Nincs valakinek Fekete szinű hátsó "Celica jel" csaomagtartó nyitó, diszléc (amerikai títusu). Illetve Ameriaki csomagtartó szőnyeg (az rövidebb mint az európai)
Sziasztok, T23 1zz-fe a tipikus olajkajálas miatt ujíttatnám a motort. Anno ezt 'javították' garisan de ebben már nem részesülhet. Tudtok ajánlani helyet ahová bátran fordulhatok ezzel?
9 éve tartó Celica imádatomnak egy hülye vetett véget egy közúti balesettel. A biztosító gazdasági totálkárnak minősítette az autót és méltánytalanul alacsony roncsértéken venné át. Ezért úgy döntöttem, hogy meghírdetem itt, hátha valaki lát benne fantáziát. Szerintem egyébként bőven menthető az autó. A bal hátsó kereket találta telibe egy autó kb. 60-70 km/h-val. Az autó eleje nem sérült, a motor tökéletesen jár minimálisan mozgatható lábon. A hátső futómű sérült és a kasztni a B oszlopig. Az autóról röviden: 2001-es TS (192 LE) európai, 9 éve nálam van, teljesen gyári állapot, semmi tunning, 5-6 éve motorfelújításon esett át. Megkapott mindent amire szüksége volt. Adok hozzá egy garnitúra 16"-os gyári alufelnit téli gumival és egy plusz fűzött blokkot. Az autón 17"-es alu van nyári gumikkal, és Balatonalmádiban lehet megnézni. Várom az ajánlatokat! 20-968-1101
Sziasztok. van egy 2002-es Amerikából behozott Celicám 2007 üóta van nálam. Sok apró elektromos problémával küzdök. Motor nagyon jó, a kasztni is. Fehér színű. Túladnék rajta. seregizoltan1953@gmail.com
3000 USD-nél olcsóbban turbósítani, úgy, hogy gondolom használni is szeretnéd? Ne viccelj! Lehetetlen. Én most kezdtem összeírni a költségeket és a 2M ft. talán elég lesz......
Sziasztok! Motorfelújítás előtt állok. Az alany egy celica t23 1zzfe. Mivel úgy is ki kell vennem a blokkot, erősen elgondolkoztam a turbositáson. Döntés előtt minden információt be szeretnék gyűjteni. Tudom,egyszerűbb is lehetne a dolog,hisz komplett szettet kinálnak már 3000 dollár alatt is( turbo rendszer,injectorok,ecu,stb) de én olcsóbban szeretném megúszni a dolgot. A cél 300 Le. A felújított bloknak ezt bírnia kell megerősítés nélkül is. Kérdéseim a következők:
- szükség lesz e megerősített kuplungra s fékrendszerre?
- Az ecu valamilyen szinten programozható e a megnövekedett teljesítmény ellátására?
- milyen feltöltőt ajánlanátok a 300 Le biztosítására?
Celica T20 ülését rakta már át valaki más Toyota-ba? Ha semmilyen módon nem bontható meg a sín, akkor csak vágás hegesztés? Nem létezik átalakító, mint a rendes versenyüléseknél?
Sziasztok. Celica vásárlás előtt állok, és érdekelne hogy mikre, mire érdemes odafigyelni, valamit valahol hallottam hogy a 192 Lóerős, 1,8 TS motorok a "legmebízhatóbbak". Ez mennyire igaz? Előre is köszi a válaszokat.