Sziasztok ! Most vettünk egy Audi a8 as 2,5 Diselt nincs hozzá könyv .A tulaj is örökölte sokat nem tud hozzászolni.Pld.azt kérdezném tôletek milyen olajat kell venni a teljes olajcseréhez,s kb mi pénzbe kerülhet ha új szürőket is raknak bele.??? Üdv Piroskanéni
Hosszú kálvária után megadta magát 13 éves szeretett G Astránk (kímélt, 90ezer kilométer, újonnan vettük, tehát tényleg nem pörgetett).
A kálvária alatt azt kell érteni, hogy kb. fél évig panaszkodtunk rá a szervizben, ha valamiért bevittük, hogy traktor hangja van, pörög a hűtőventillátor, de csak a vállukat vonogatták. Az utóbbi hónapban 3 (vagy 4, már nem emlékszem) alkalommal vittük szervizbe, miután elfüstölte a hűtővizét, majd a repedt csövet kicserélve kiderült, hogy szomjas is a lelkem, és issza a vizet.
Nálam a cérna akkor szakadt el, amikor a szervizből elhozva eszméletlen fehér füst jött ki a kipufogón. Elvittem máshova, egyből mondták, hogy hengerfejes. Szétszedték, hengerfejet javították, illetve azt mondták, hogy a motorban a hüvely is csúnya, megmarhatta a víz, vagy bármi más, menjek el, nézzem meg (rohadtul nem értek hozzá, ezért vittem hozzájuk), és döntsem el, hogy mi legyen vele.
A javítás teljes költsége 3-400 rugó körül fog alakulni, ha motort is kell benne cserélni. Szerintetek érdemes rákölteni, vagy inkább bontóba kell megpróbálni eladni - ha igen, akkor hol lehet érdeklődni? Holnap reggelig kellene eldöntenem, mert a szakember urak jövő héten nyári szabadságra mennek...
Hengerfejes lett az autom. Opel movano 2.5 td 2003 as furgon. A hengerfej kesz,kocsi össze rakva. Viszont nem indul!!! A hengerfejezes elott pöccre röffent. Ötlete valakinek?? Köszi
Abban kellene segítség,hogy elektromos hibája van, de nem tudnak a számítógépek semmit kezdeni vele.6 gépre volt kötve, eddig ebből 3 nem tudott vele értekezni, az egyik szivattyúkontrolt írt, de az ki lett javítva, a hiba maradt, a másik lamdaszondára panaszkodott,de a fogyasztásom 6-7l között szerintem az nem sok, tehát az nem igazán lehet, a harmadik vezérlőcomputert vádolta de akkor vagy nem vagy szarul járna de ilyen nincs.A legutóbbi számítógép annyit elért,hogy mostmár az időt dátumot nem mutatja. Hidegen szépen jár a motor mintha minden oké lenne,de mikor eléri az üzemi hőfokot picit ugrálni kezd alapjáraton, fordulaton megint jó. Nem tudom járt-e valaki így, ha igen mi lett a megoldás?
sziasztok.SEGÍTSÉGRE LENNE SZÜKSÉGEM!!! opel movano 2003 as kiadás,2,5 motor.Első tünet.Elgyengülés.pár hét.akadozva járt a motor.majd néha felpörgött csak úgy.aztán lükvercbe lefuladt,utánna menet közben kigyulladt a stop,és a motorblokk lámpa.ha a gázt kicsit vissza vettem akkor lámpák kialudtak,kocsi ismét ment.majd egyszer megállt.javíttás,injektor és közös üzemanyagcső szabályzó csere.most a kocsi hidegen nagynehezen indul,üzemhőmérsékleten megáll.Mi lehet a gond?szeretettel várnék hozzáértő tippeket.Köszönettel
Segitséget szeretnék kérni, mivel ellopták a kocsimat, és nem áll modomban egy másik használt kocsit venni mert az anyagi helyzetem ezt nem engedi meg. Rokkant nyugdijas vagyok a kocsi nélkűl szinte mozogni sem tudok. Ha valakinek van olyan kocsija amit tudna nélkülözni szivesen efogadnám.A kocsit zömében orvoshoz járás cáljára használtam.felső léguti megbetegedésben szenvedek immár húsz éve, de a gyalogos közlekedésem mindössze száz méter amit pihenés nélkűl tudok megtenni. Segitségüket előre is köszönöm.
Adott egy 2006.02 mazda 6 sport CDH GT Full extra 124900km sérülés mentes,vezetett szervízkönyv,magarországiés persze első tulaj. (ezt figyelembe sem vette a bíztosító)
gazdsági totálkárra hozták ki ,mert a kárfelvétel után 4200000Ft a javítási ajánlat és pótszemlézni is kellet volna mert az autó alja is sérúlt mikozben felmászott egy forgalom bíztonsági tükör oszlopára (amit lekaszált) illetve vélhetően a motor vagy a váltó is sérült mert valami olaj elfolyt.
biztosito kiszmolt 3047000Ft és ebből kifízetnek 1500000Ft-ot a többi a roncs amit leadhatunk a biztosito altal megjelolt helyen.
rendörségi htározat még nincs és a kárt kifizetik,sőt kérdés nélkül elutaltak tegnap viszot a személyi sérülés kártéritésére allitasuk szerint még nincs jogalap (autora van ,szemelyre nincs kicsit vicces)
Szoval teljesen elfogadhato az 50%-os rocsérték?
SzaboZE talan a mirai-nal meg lattad is az autott (graffit szurke 6)
illetve a hasznaltauto piacot nézegetve hasonlo felszreltsegu,evjaratu es elomenetlu auto nincs és ami van az is 4000000Ft hoz kozelebb vagy meg tobb.
Udv! Nagyon nem vagyok autos, de megtortek januarban a 93-as suzuki swift 1.0-nkat (kotelezore), es most jott meg a papir, hogy 170e Ft javitasi dijat fizettek! Ami azert szemetseg, mert gazdasagi totalkarral sokkal olcsobb lett volna a biztositonak, csak persze a szerelomuhely karbecsloje csinalta, es gondolom akarta a zsiros melot (azt egyszer mar megszivtuk, hogy sajat szerelonkhoz vigyuk szamlaval, mert a 220e-bol csak 162e-et fizetett ki a biztosito egy akkor meglevo Tico-ra, mondvan erteknovekedett 400e-bol azzal, hogy uj a huto meg mittudomenmi benne!) Szoval hogy a feneben lehet egy 200e-es autora kifizettetni 170e javitasi koltseget? Es attol hogy a muhely megcsinalta nullszaldosra, lehet-e tovabbi kovetelesunk? Bar en fenekbe rugatnam az illeto karbecslot is, mar csak azert hogy masokat ne szivasson meg :( Vagy vegye at az autot 280e-ert, ha szerinte annyit er!
Megtudnád adni az e-mail címedet.Kérdeznék egy pár dolgot , mert körülbelül ugyan úgy jártunk az autónkkal mint ti. De nem tudok senkiből egy értelmes választ kicsiholni.
Na, igy fél évvel az ügy után. Szóval kifizették a roncsot+a maradványértéket faternak. Ő azonban nem hagyta annyiban. Követelt bérautó dijat, kamatot és az új autó vásárlásához szükséges okmányok díjait! Bejött. A bérautót napi 1500-ra számolta a biztositó, maximum 30 napra... Mivel 3 hónapig nem volt pénzösszegünk ez kicsit erős volt... Kölcsönözz ma 1500-ból autót... Mindegy, ez is nyereség, ha kevés is. A kamatot is kinyögték, de persze csak ha külön szólsz, hogy ezt is kellene! Jelenleg futó ügy az okmányok (átírás, törzskönyv az új autóra) mivel ez nem kellett volna ha nem zúznak stb... Fater nagyon beindult. Mivel banki kölcsön volt az előző gépen, ezért lehet kérni kamatveszteségi kárt is!! Ezt Trunkó Barnabás irta az Autóséletben a MABISZ elnöke. Ez pedig elég húzós összeg, mivel a felvett hitel első törlesztései ugye szinte csak kamattörlesztések. Szóval ez veszteség, mert egy már nem létező autóra vetted fel. Ezt is reklamáljuk +az ügyintézéshez szükséges munkanapok kiesett béreit, parkolási díjakat stb. :)))) Sziv rendesen velünk a biztosító...
"nem értem miért adják ezt pénzért?" - Szerintem mert ha valakinek kell, mert összetűzésbe került a biztosítóval, vámosokkal, stb, akkor nagyon kell neki, és az a 'kis' pénz akkor már nem számít, de így is lehet tőle nyúlni valamit.
"Mi munka van ebben?"- Na az szerintem akad. Gondold el, reális piaci árat kell mondani _MINDEN_ELŐFORDULÓ_ autóra. Azér ez nem kis munka.
"Ez közérdek hogy elérhető legyen nem?" - De az. De az az adórendszer is, mégis csak pénzért segítenek benne (könyvelő, adótanácsadó, stb.), vagy bújd a közlönyöket, és vállald a felelősséget (vagy irány a az index. Ez itt a reklám helye :).
Na, lelövöm magam.
Pfű, Skyline király lenne. Nagyon happy lennék, ha szólnál...
Amúgy milyen egy ilyen katalógus? Könyv, amiben kiválasztod a Fordok közül a Fiestát, Fiesták közül az 1.1 literest, abból is a 100-150Ekm-t futottakat, és oda van írva, hogy értéke x Ft? Vagy adatbázis-program, ugyanez csak vindózos menüelemekkel? Vagy ott van hogy új Ford Fiesta y Ft, a 6 évest meg saccold meg magad? (Ezeket csak hasraütve mondtam, de én máshogy nemtom elképzelni, habár értelme az első verziónak lenne...)
Jórabszolga most kikapcsolja a számítógépet, és nagyongyorsan elhúz alukálni...
A márkaszervízeknek mindnek van (autóbeszámítás), használtautó kereskedésekben meg úgymond "alapmű", most itthon csak 99/7-8 van, ebből is látszik, hogy már régóta nincs rá szükségem, Fater aszonta van neki 2001/11-12 ha megkapom szólok!
SzaboZE!
Ami az újságokban van az csak kivonat, már megbocsáss, de lóf@szt sem ér az "igaziban" benne van a komplett típusválaszték, melyiket mettől-meddig milyen motorral, milyen felszereltségel gyártották és a feláras extrák amortizált értéknövelő értékét is tartalmazza!
"ha bemész egy kereskedésbe és szépen kéred tuti odaadják" Tényleg? Asz'ittem elemi érdeke nem odaadni, mert ha én nem tőle veszek kocsit, hanem magam importálom, akkor ő bukik egy adag pénzt. Egyszer megtettem, oszt' úgy elhajtottak a halál f...
Mit jelent a "régebbi példány"?
Nem pattognál kicsit faternál? Valamit biztos tudnék adni cserébe...
azért sokhelyen találkozni eurotax-szal nekem pl vannak régebbi példányaim, de ha nagyon pattognék faternál pár hónaposat biztos tudna hozni, de ha bemész egy kereskedésbe és szépen kéred tuti odaadják!
Ugyanezt már megírtam egy másik topicba is, de ide is kívánkozik
Az "eurotax katalógus"-ként emlegetett katalógus megegyezik pl. a svájcival (eurotax.ch)?
Mert ugyebár kis hazánkban akinek ilyen van az hallgat, mint nyuszisz.. a fűben, az eurotax kft-nek meg nem érdeke publikálni (vedd meg 18000Ftért).
Az eurotax.ch honlapon ha jól néztem fellelhetőek az adatok, kérdés hogy egyezik-e a Magyarországon vámértékkiszámításkor felhasználtakkal.
Tud erről vki vmit?
A kamat a mindenkor hivatalos banki kamat, tehát kapsz még húszezret kb! :((( 650-ért el tudod adni a romot? Vagy odaadod a biztosítónak, hogy fizessék ki a kárkori értékét a kocsinak?