Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsolt.i Creative Commons License 2014.12.21 0 0 14

Meg hány liter kell bele?

zsolt.i Creative Commons License 2014.12.21 0 0 13

Hello hogyan kell váltó olajat cserélni vagon r+ ban ?

 

pEtya87 Creative Commons License 2007.03.22 0 0 11
Hát nem tudom... ez a 40 ezer kilométer furi nekem. Én is ezt olvastam, de szerintem nem fogom lecserélni. Nem spóroltam, tettem bele fain olajat, úgy gondolván, hogy többet nem cserélem. :-)
Előzmény: tangerine (10)
tangerine Creative Commons License 2007.02.24 0 0 10
Nemrég beszereztem egy szervizkönyvet, miszerint 40e km-enként kell cserélni, de szerintem még most is felesleges volt.
Előzmény: zetecR (4)
tangerine Creative Commons License 2007.02.24 0 0 9
Köszi, alig 5 évet kellett várni a válaszra. :)))

Nos eddig napolódott a dolog. :) Kiderült, hogy annyira nem extra szerszám kell hozzá, hanem pont akkora, mint a 3/8-os krovának a négyzete pont belemegy (bár nem túl mélyen). Mindenesetre kellett egy méteres cső is a kilazításhoz, annyira be volt gyógyulva a csavar. A betöltő sem jött sokkal könnyebben. Az olaj viszont rendkívül tiszta volt benne, még ilyet nem láttam, pedig már 11 éves a kocsi, és 85e km-t ment. :-o
Előzmény: pEtya87 (8)
pEtya87 Creative Commons License 2006.12.18 0 0 8

Hello!

Én inkább egy szervizes ismerősre bíztam a dolgot. Valami "speciális" kulcs kellett a meglazításhoz, amim nekem nem volt. Úgyhogy csak annyit tudok mondani, hogy az a csavar a leeresztő, amit nem tudsz kicsavarni "célszerszám" nélkül. Valami négyzetes fejű csavarka volt. Remélem valamit tudtam hasznosat mondani.

Halihó!

tangerine Creative Commons License 2001.09.24 0 0 7
Köszi!
Előzmény: cs_geza (6)
cs_geza Creative Commons License 2001.09.24 0 0 6
Igen, az a leereszto. A betolto is ilyen asszem. Kb 2 l olaj kell bele.
tangerine Creative Commons License 2001.09.23 0 0 5
Azért kösz. Egyelőre elnapoltam, úgyhogy vissza is pakoltam a deszkákat az aknára. Majd csak tudja valaki. Azért lett volna jó, mert akkor egy füst alatt lement volna a motorolaj-cserével.
Előzmény: zetecR (4)
zetecR Creative Commons License 2001.09.23 0 0 4
Sajna én nem tudok segíteni, mert már a 83-as Sierrámban olyan váltóolaj volt, amit elvileg sohasem kell cserélni. Ettől függetlenül egyszer ki lett cserélve, és csak egy magasan lévő "csavar" volt, ki kellett szívni belőle az olajat; úgyhogy passz.
Előzmény: tangerine (3)
tangerine Creative Commons License 2001.09.23 0 0 3
pedig most józan vagyok :)

csanús=gyanús

Előzmény: tangerine (1)
tangerine Creative Commons License 2001.09.23 0 0 2
Ja. :)
Előzmény: zetecR (0)
tangerine Creative Commons License 2001.09.23 0 0 1
Bocs az egy kissé elcseszett címért, de véletlenül idejekorán ráléptem az enterre. :)

Szóval a kérdésem az, hogy melyik a betöltő, és melyik a leeresztő csavar?
Csanús, hogy a négyzet nyílású lehet a leeresztő, nem vagyok benne biztos, de olyan speciálisnak tűnik (a négyzet miatt), hogy nem merem kicsavarni. Nem szeretném emiatt elqrni a váltót. A könyv is azt írja, hogy szervízben kell cseréltetni, de én szeretném magam csinálni.
Csinált már valaki ilyet?

zetecR Creative Commons License 2001.09.23 0 0 0
Hát ez nem sok minden, majdhogynem 0.
Előzmény: tangerine (-)
tangerine Creative Commons License 2001.09.23 0 0 topiknyitó

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!