Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Torro061 Creative Commons License 7 órája 0 0 40184

Állítólag költözik majd a Waldorf iskola az egykori sasúti iskola épületébe(ami évek óta üresen áll) és emiatt sűrítenék az 1es buszt

Előzmény: JGergely (40179)
z.kabai Creative Commons License 9 órája 0 0 40183

Üdvözöllek!

 

A Bodótető nem csak lakóterület: emlékeztetlek rá, hogy a Polgármesteri Hivatal bizonyos részlegeit, mint pl. a Gyámhatóság, a volt állategészségügyi területén székel. Tehát van hivatásforgalom és van ügyfélforgalom. "Munkaidőben" ennek figyelembe vételével illik a járat-sűrűséget szervezni.

 

z.kabai

Előzmény: Woodyka (40168)
Woodyka Creative Commons License 9 órája 0 0 40182

Meccs idején két plusz rásegítő villamos elfér ott várakozni...

Előzmény: skoda26t (40180)
pótló Creative Commons License 10 órája 0 0 40181

Az 1A-s villamos be nem indítása valószínűleg egy csak a most át nem gondolt butaság része. Igazából már 1A-s táblák is készültek a Tátrákhoz (jelenleg 0-sként vannak funkcionálva) szóval tervben volt/van az 1AV. 

Ettől függetlenül a leghülyébb is csak díjazza a beindítását, hiszen egyértelműen szükség van az 1A-s villamosra. 

Egyébiránt ha meg nem, akkor mi a francnak kellett neki végállomást építeni...

Az igazgatók jönnek-mennek, egyik ezt, a másik azt gondol. Ennyi.

Előzmény: skoda26t (40180)
skoda26t Creative Commons License 10 órája 0 0 40180

Az egyik mvk-s forumon elhangzott, hogy nem lesz 1A-s villamos

 

Néhány éve még úgy volt, hogy ha forgalomba áll 13 db új villamos, akkor beindítják az 1A-st. Egyszer ezt mondják, egyszer azt. Persze, ha nem lesz 1A-s (ami szerintem hasznos lenne, a sűrített 1-es villamos mellé beférne a 2-esek kárára), akkor felmerül a kérdés, hogy minek kellett végállomást építeni a kiliánhoz 100 milliókból, akkor inkább a villamosmegállókhoz lehetett volna több gyalogátkelőhelyet építeni a pénzből...

Előzmény: Torro061 (40177)
JGergely Creative Commons License 11 órája 0 0 40179

1-es villamost.

Előzmény: Torro061 (40177)
AegonT Creative Commons License 12 órája 0 0 40178

Gratulálok nekik. Ez ám a helyes döntés. 

Előzmény: Torro061 (40177)
Torro061 Creative Commons License 12 órája 0 0 40177

"3 villamos"

 

Az egyik mvk-s forumon elhangzott, hogy nem lesz 1A-s villamos, helyette az 1es buszt fogják sűríteni

Előzmény: skoda26t (40170)
Woodyka Creative Commons License 13 órája 0 0 40176

Ez nem túlkínálatot, hanem a jelenleginél is jóval szarabb lehetőségeket fog jelenteni. Keresztbe kasba kanyargó buszok, itt nem áll meg, ott nem áll meg ötletszerűen, ráadásul ezek ilyen napszaki, vagy ritka időszakos járatokat jelentenének jórészt. Azokkal meg... tudjuk. Az néhány embernek, fixen adott napirendhez igazodva jók, de aki mondjuk picit is túlórázik, mehet hétezerért gyalog a villamoshoz, vagy máshova, hóban fagyban esőben.

 

Szóval ezek a céljáratok, célirányosan egy egy időponthoz igazítva fixen csak arra jók, hogy további utasvesztést eredményezzenek, amelynek újabb pénzmegvonás és leépítés az eredménye az önkormányzat részéről.

 

Előzmény: Balee15 (40175)
Balee15 Creative Commons License 13 órája 0 0 40175

"A néhány percenként járó villamos mellett ez a 4 buszjárat túlkínálatot fog eredményezni"

 

Továbbá azt sem értem, hogy a 118 miért nem áll meg a Petőfi téren legalább, Búza tér felé átszállási kapcsolatot biztosítani. Az meg végképp furcsa, hogy ahol nincs villamos, ott sehol nem áll meg, a villamossal párhuzamosan meg minden megállóban... Abszolút túlkínálat, fölösleges ennyi busz oda... 

Előzmény: skoda26t (40170)
pótló Creative Commons License 17 órája 0 0 40174

31Y élt 1 évet. A 31A még ennyit sem.... Azért érdekes, hogy mennyit variálnak a 31-essel...

Hát... Ha pont jön akkor biztosan jó lesz, de 20-30 percet természetesen én biztos nem várnék rá. Csak ha muszáj. Közlekedésre ott a 35-ös, nagyjából elfogadható sűrűséggel (bár délelőtt a 10 perc néha-néha sok...)

Mivel ritka lesz a 31-es, ezért önmagában a nem fog tudni nyújtani megfelelő szolgáltatást. Hol van már a 2007 előtti 31-es menetrendje... Mondom, aki a 3-as ütemből az SZTK-ba kívánkozik vagy nem kívánkozik menni annak nyilván tökéletes lesz, mert kinéz egy indulást a vélhetően reggel 15, egyébként 20-30 percenként közlekedő járatból és megy is. De speciel ha én a megállóban állok és ott rádöbbenek, hogy hej még csak 18 perc múlva indul, akkor biztosan a 35+villamost választom a Tiszai felé...

Azt meg inkább hagyjuk, hogy a III-as ütemben buszokból bőven sok van. És most nem a 35-ösre célzom a kijelentésem.

 

Kérdés, hogy lépik meg ezt a 34-est... Nagyon nem mindegy. Keményen mellé lehet vele nyúlni.

Egyébiránt hallomásaim szerint lesz még változás az Avason, de ez majd kiderül.

Előzmény: István Gyuri (40165)
István Gyuri Creative Commons License 17 órája 0 0 40173

Kb. egy éve már félóránként (na jó, ha éppen csak egy midi van, akkor csak óránként) kipróbálhatod az Avas Kilátó és a Bodótető között És igen, fel tud menni :)

Előzmény: Bacilus Benő (40171)
AegonT Creative Commons License 18 órája 0 0 40172

Azzal az egy Plasmával, ami van? o.O

Előzmény: Bacilus Benő (40171)
Bacilus Benő Creative Commons License 18 órája 0 0 40171

Kipróbálnék egy Avas vk - Avas Kilátó - Szent Anna tér - Bodótető midibuszt. Ha fel tud menni hátul a kisavas mellett.

Előzmény: Woodyka (40168)
skoda26t Creative Commons License 19 órája 0 1 40170

1. változathoz:

A néhány percenként járó villamos mellett ez a 4 buszjárat túlkínálatot fog eredményezni, ebből következik, hogy az utasok elosztódnak, az utasszám lecsökken, és jönnek majd a ritkítások (óránként járó 6-os, meg ilyesmik, sok értelme lenne).

A Győri kapuban a 3 villamos és a 3 buszjárat - amiknek nem is egy helyen van a megállójuk - biztos hogy pazarlás, a 118-as gyorsjárat jó lenne a Boschnál dolgozóknak, de majd később jön a "lakosság kérésére" ugyanez a Takata felé is, aztán meg még ki tudja hova, egyszercsak azt vesszük észre, hogy van 5-6 buszjárat is Diósgyőrből; szóval az ilyen közvetlen járatokat ezért nem kéne erőltetni, mert később lavinaként mindenki ilyet akar majd, és jön a még nagyobb túlkínálat.

A 10-esnek a 9+69 útvonalának összekötésén, illetve a Vologda-Tiszai pu. szakasz ellátásán kívűl nem sok előnye van, szintén végigmegy a Győri kapun (túlkínálat), illetve a Majális-parkot és környékét az 5/15-ös páros ki tudja szolgálni, igaz át kell szállni, de bőven elég ahhoz a 10-20 utashoz, akik az 1-es buszt ezen a szakaszon használják.

 

A 2. változat még ennél is nagyobb túlkínálatot eredményez.

 

El kéne már végre felejteni a buszközlekedést a Győri-kapuban és az Andrássy/Kis-tábornok úton, van villamos, több haszna van, csúcsidőben néhány percenként jár, a buszokkal inkább az észak-déli, egyetemi, avasi vonalakat erősítsék, ott nagyobb szükség van rájuk. Egyébként is úgy volt, hogy nem lehet párhuzamos közlekedés.

Előzmény: skoda26thu3 (40164)
Woodyka Creative Commons License 24 órája 0 0 40169

Midibuszokhoz: azért ideje lenne felébredni, hogy a midibusz mire is való, hogy oda küldjük, ahová a nagybusz nem fér be többnyire, máshol legalábbis fejlettebb helyeken arra használják, nem pedig, hogy kisebb busz kevesebbet eszik, és hátha felfér arra is mindeni.

Woodyka Creative Commons License 24 órája 0 0 40168

Bodótető: szerintem is tök felesleges 15-20percnél sűrűbben oda felküldeni bármit is, azért az elég kis terület ahhoz, két három épület, viszont kevés eleve a buszra igény ott amúgyis gondolom.

Előzmény: István Gyuri (40165)
Woodyka Creative Commons License 24 órája 0 0 40167

10/21 : kb mintha vmi általános iskolás ötletelése lenne, nem merném rámondani , hogy épeszű ötlet volt...

Előzmény: István Gyuri (40165)
Woodyka Creative Commons License 24 órája 0 0 40166

Teljesen jó, bár ettől még nem fog kelleni kevesebbet gyalogolni a villamostól, mint inkább akkor buszbérlet helyett lehet parkolóbérlet lesz belőle, ha egyszer elfogy az 1-es is.

Előzmény: suraki1 (40163)
István Gyuri Creative Commons License 24 órája 0 0 40165

pótló: Így a 31Y megszűnik.

Ez önmagában örvendetes, bár előre megjósolható volt a bukása.

(Ki is javasolta ezt a kérész életű járatot? :-P)

 

Azért remélem, hogy a vk.-hoz mindkét irányban betér majd!

Akkor legalább Neked jó lesz, ha hajlandó leszel 20-30 percet várni rá... Még jobban ritkítva (vélhetően ugyanannyi kocsival megoldva) még értelmetlenebb lesz (egy marginális igény kiszolgálása miatt), és továbbra sem oldja meg az Avas problémáit (még egy sűrített 34-essel se, amit a fórumok tapasztalatai alapján szerintem szintén meglépnek, bár pl. Bodótetőre tökpazarlás kijáratni...).

 

skoda26thu3: a VEKE kijött a saját javaslataival

(Hát, azért egy-két ötlet az nem biztos, hogy teljesen kiállná egy copyright-próbát...)

Gyorsan végigolvasva van egy-két kisebb szakmai hiba is benne, meg vannak olyan részek benne, amivel régóta nem értek egyet :), de alapvetően a gondolkodás iránya továbbra is OK, és a tervek nagy része évek óta ismert (még ha nem volt nyilvánossá téve).

Az a baj, hogy a "hivatalos" tervek nincsenek ilyen szinten (se) átgondolva, és könnyen lehet mellényúlás a témában, hibák bebetonozása, ha nem gondolkoznak rendszerszinten... Egy hónap múlva majd kiderül.

Előzmény: pótló (40162)
skoda26thu3 Creative Commons License 29 órája 0 0 40164

a VEKE kijött a saját javaslataival:
http://veke.hu/2015/05/veke_miskolc_201505/

suraki1 Creative Commons License 1 napja 0 0 40163
Be fog térni.

1A helyett sűrűbb villamos lesz, bár még nyárra nem hiszem, +54-es Majláthról.
Előzmény: pótló (40162)
pótló Creative Commons License 1 napja 0 0 40162

Most már az is biztos, hogy a 31-es újra a kilátótól fog indulni (mindegyik) napi 50 fordulóval (azaz jóval ritkábban mint eddig) hétvégén pedig 40-el. Így a 31Y megszűnik.

Azért remélem, hogy a vk.-hoz mindkét irányban betér majd!

Woodyka Creative Commons License 3 napja 0 0 40161

Van erről hivatalos infó is? És kizárólag csak kiveszik az 1A-t a menetrendből?

Előzmény: Torro061 (40159)
czola86 Creative Commons License 3 napja 0 1 40160

Egy miskolci bubi jó lenne :)

Előzmény: Woodyka (40158)
Torro061 Creative Commons License 4 napja 0 0 40159

1A-s nyártól már nem lesz

Előzmény: István Gyuri (40157)
Woodyka Creative Commons License 4 napja 0 0 40158

Ideje a busz helyett más alternatívát keresni akkor lassan, ha nem szeretnék 7000ért még 15 perceket várni, vagy villamostól +10 percet sétálni?

Előzmény: István Gyuri (40157)
István Gyuri Creative Commons License 4 napja 0 0 40157

A netes, valós idejű menetrendi keresőben látható ez a két(?) viszonylat, bát a FM-Reptérre a 28-as inkább passzolna (de ennek a bevezetése nagyon sok veszéllyel járhat, mégha az 1A terhére is fog történni, ahogyan az a fórumok visszhangja alapján nekem lejött).

Előzmény: czola86 (40154)
Dante001 Creative Commons License 4 napja 0 0 40156

Ja, de most nézem hogy a két város nem ugyanabból akarja finanszírozni. Kaposvár KÖZOP, Miskolc az ÚSZT-ZBR-CNG-2014 pályázat útján.

Előzmény: Ratbus (40155)
Ratbus Creative Commons License 4 napja 0 0 40155

Kaposvár már megkapta, hamarosan Miskolcnak is meg kéne.

Előzmény: JGergely (40153)