Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

faun57 17 órája Creative Commons License 39491

Ezért írtam a 39475-ös hsz-t.

Előzmény: gabor2008 (39488)
István Gyuri 24 órája Creative Commons License 39490

OFF

itt van egy link a beadott önéletrajzára, egy kicsit más a leányzó fekvése

A szegedi egyetem új kancellárjának is van kamudoktorija

Devecz Miklós többek között a zalaegerszegi ZTE futballcsapat elnöke is, itt éppen Orbán Viktor miniszterelnökkel szerepel közös fotón,  a facebook oldalán Mai hír, hogy Devecz Miklós, a MÁV Személyszállítási Zrt. volt vezetője lesz a Szegedi Tudományegyetem első[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

ON

Előzmény: czola86 (39489)
czola86 25 órája Creative Commons License 39489

Ex-vezér ma volt az rtlklub híradóban, hogy a Szegedi Egyetem kancellári pozíció pályázatakor az önéletrajzában fiktív PhD szerepelt...

gabor2008 26 órája Creative Commons License 39488

Jó pár hónap után újra úgy hozta a sors, hogy a város tömegközlekedését kellett igénybe vennem. Elképesztő, ami itthon zajlik.

 

Avason lakom, így hát gondoltam megnézem mikor jön a Tapolcai elágazásnál 14H-s, vagy 20-as. A telefonos program indulása után természetesen letöltöttem ezredszerre is a 3 megabájtos adatbázist... Aztán a program gyönyörűen elkezdte összevissza írkálni az érkezési időket. 32-esnél pl. 7 és 11 percet írt, aztán kis idő múlva már 4 és 22-t ...érdekes. Pont előttem ment el a 20-as, amit láttam. A program ezután mégegyszer kiírta, hogy 2 perc múlva érkezik, aztán hirtelen eltűnt. A 14H-st valamilyen oknál fogva jól írta ki, bár azt nem tudom, hogy utána megérkezett-e mégegyszer a program szerint. A megállóhelyi kijelző igényesen lefóliázva még mindig, ahogy olvastam nem 1-2 hete lehet így. Buszra felszállva jöttek a további meglepik: Neoplanon a pecsételős jegykezelők leszedve, helyére ősrégi lyukasztók felfurva mindenhova. Az ajtókon 400-as Ikarusból bontott kapaszkodók odatákolva...gyönyörű. Szentpéteri kapuig utaztam, útközben egyik megállóban se működik az "Okospont", kivéve egy helyet, mégpedig a Népkertet, de természetesen ott meg rosszul. A busz 14:04-kor indult el a megállóból a tábla bőszen mutatta, hogy 14:05 kor érkezik... Petőfi teret elhagyva jött a tájékoztatás, hogy a Szeles utca következik, rá 2 mp-re már ott is voltunk az utastájékoztató szerint, közben még a pláza mellett se jártunk, aztán mire beállt a lámpához, már az álmos utca következett. Ez katasztrófa emberek... Tegnap 4-es busz a következő felirattal : |öly    4    Görömb| és még lehetne sorolni, meg könyvet írni kb...Gyalázat!

faun57 2 napja Creative Commons License 39487

A cseh nyelvű Wikipédiában a KT8-as villamosnak az ülőhely számát 48 és 54 közé teszi, az átalakításoktól függően, az állóhelyek számát 177-re  5 fő/ négyzetméterrel számolva, a Skoda 26T-t pedig 56 ülő és 176 álló 4 fő/ négyzetméterrel számolva. Eléggé változóak a számok.

Előzmény: V431371 (39485)
suraki1 3 napja Creative Commons License 39486
Kb. így értettem, de van valamilyen uniós meghatározás, mivel is kellene. Viszont a '91-es szám tuti nem jó, akkor még 2+2-es üléselrendezése volt, az eredeti.
Előzmény: V431371 (39485)
V431371 3 napja Creative Commons License 39485

Nincs szabvány rá.  A közölt férőhelyszámánál az  állóhelyszám megadásakor kellene közölni, hogy 4fő/négyzetméter, 5fő/négyzetméter, vagy 7fő/négyzetméterre adták meg   az állóhelyek számát. /Az ülőhelyszáma ugye adott./  A KT8-összférőhely száma /ülő+állóhely 7fő/négyzetméterre 335 fő. Ezt, még 1991-ben a 200-as érkezésekor írták. 5 fő/négyzetméterre számolva természetesen kevesebb jön ki.

Előzmény: suraki1 (39484)
suraki1 3 napja Creative Commons License 39484
Az állóhelyet eltérő szabvány szerint mérték le a két típuson (ami beugrik, a 601 ablakain normál 254/több mint 300 szerepel, Tatra talán 260 körül, fejből).
Az ülőhely: Tatra 48, Škoda 56.
Előzmény: dyz (39483)
dyz 3 napja Creative Commons License 39483

Valakinek van adata arról, hogy a Tátra és a Skoda befogadóképessége mekkora?

V431371 4 napja Creative Commons License 39482

Természetesen. Én nem irtam, hogy járművek jönnének, hanem, hogy ajánlat érkezett.

Előzmény: Miracle74 (39481)
Miracle74 4 napja Creative Commons License 39481

A mi Tátránkat akarják megvenni nem ők adni.

Előzmény: V431371 (39480)
V431371 4 napja Creative Commons License 39480

A minap.hu szerint kedvező ajánlat érkezett Prágából 12 db. KT8-ra.

skoda26t 4 napja Creative Commons License 39479

?

Előzmény: suraki1 (39478)
suraki1 4 napja Creative Commons License 39478
Az nem igaz az nem lehet, biztos csúsznak vagy elq.tak valamit, te is csak egyike vagy a lefizetett pártolóembereknek!!! :))))
Előzmény: skoda26t (39477)
skoda26t 5 napja Creative Commons License 39477

Megjött a 630-as Skoda.

suraki1 2014.12.20 Creative Commons License 39476
Egyet kell értsek, nem telt volna sokba kipróbálni mi megy mi nem. Nem olyan sok viszonylat ez, bár ez a művelet a buszoknál is elvárható lenne, ami persze sokkal több, de ha van marketing gépezet, akkor nincs drágább a csalódott félretájékoztatott utasnál.
Előzmény: faun57 (39475)
faun57 2014.12.20 Creative Commons License 39475

Igen, de én meg azt nem értem, hogy amikor az 1-es villamoshoz megcsinálták a kijelzést/bemondást, miért nem lehetett a 2-esét és az 1A-sét is megcsinálni? "Elfért" volna a rendszer memóriájában. Előre nem bírnak gondolkozni...

Erre próbáltam utalni. Vajon miért nem tesztelik beüzemelés előtt a rendszert, hogy ne legyen belőle félre informálás? Vagy ez is esetleg csak reklámfogás, mint a nagy csinnadrattával "átadott" Okos Pont? Ebben az országban miért működik minden ilyen nyögvenyelősen, kínkeservesen? Vajon miért veszik át az "okosok" Ilyen állapotban? Mondjuk erre tudom a választ, jó pénzért. Aztán utánam a vízözön. Semmi felelősség, nagy lóvé, a pórnép pedig le van sajnálva. Utólag majd kiadunk egy néhány soros közleményt, hogyaszongya szakembereink dolgoznak a hibák elhárításán, a kellemetlenségért elnézést kérünk bla..bla..bla. Innentől minden frankó.

Előzmény: skoda26t (39473)
pótló 2014.12.20 Creative Commons License 39474

Péntektől már nincsenek bécsik. 0-son Tátra pörög.

Előzmény: skoda26t (39467)
skoda26t 2014.12.20 Creative Commons License 39473

MFW-529

 

De a 600,603,606 is 2-sen volt:)

 

Elhiszem, de én csak estefelé jutottam villamos közelébe, akkor már csak a 613-as volt.

 

Amikor én mentem vele már csak tábla volt kint .........

 

Akkor is volt tábla, mikor ment a kijelző.

 

faun57

 

Azért szomorú, hogy ennyi idő alatt sem tudtak egy elfogadható utastájékoztatást összebarkácsolni.

 

Igen, de én meg azt nem értem, hogy amikor az 1-es villamoshoz megcsinálták a kijelzést/bemondást, miért nem lehetett a 2-esét és az 1A-sét is megcsinálni? "Elfért" volna a rendszer memóriájában. Előre nem bírnak gondolkozni...

Előzmény: MFW-529 (39469)
faun57 2014.12.20 Creative Commons License 39472

- a vasgyári templom előtt nem tudja bemondani a megálló nevét, és a belső kijelző is csak annyit mutat, hogy "E. templom"

Mindig is utáltam az idióta rövidítéseket, lásd 1V Tiszai pu. vill. Az UTASOKAT kellene tájékoztatni és nem a céges szlogeneket használni. Jelen esetben nem lehetne gördülő betűkkel kiírni, hogy Evangélikus templom? Vagy ez már meghaladja a programozók képességeit? Szerintem nem a kijelzőn múlik.

Azért szomorú, hogy ennyi idő alatt sem tudtak egy elfogadható utastájékoztatást összebarkácsolni.

Előzmény: skoda26t (39467)
munkamegosztás 2014.12.20 Creative Commons License 39471

1A villamos várható, hogy lesz?

 

A Diósgyőri Gimnáziumnál a végállomás kiépült hozzá....

Előzmény: gábris (39461)
Torro061 2014.12.20 Creative Commons License 39470

600,606 1es is volt

Előzmény: MFW-529 (39469)
MFW-529 2014.12.19 Creative Commons License 39469

De a 600,603,606 is 2-sen volt:)

Előzmény: skoda26t (39467)
MFW-529 2014.12.19 Creative Commons License 39468

Amikor én    mentem vele már csak tábla volt kint .........

Előzmény: skoda26t (39467)
skoda26t 2014.12.19 Creative Commons License 39467

Ma a 613-as Skoda 2-es villamosként rótta köreit. Az utastájékoztatásban vannak bakik bőven:

- a külső kijelző "2V Újgyőri piac" kijelzést mutat

- Vasgyár felé menet az Újgyőri főtéren és a piacnál bemondja, hogy "átszállás a 2-es villamosra", erre az összes utas elkezdett kérdezősködni, hogy "ez most milyen villamos"?

- a vasgyári templom előtt nem tudja bemondani a megálló nevét, és a belső kijelző is csak annyit mutat, hogy "E. templom"

- Vasgyár végállomásnál semmilyen átszállási lehetőséget nem mond be

 

Kijelzők nem lesznek a vasgyári szakasz megállóiban, csak a templomnál? Legalább a végállomáshoz tehetnének, de jól jönne a főtérre is (végülis mindenhová...).

Ha már tényleg nem lesznek E1-esek, akkor lassan el lehet bontani az ideiglenes peront a főtéren.

faun57 2014.12.19 Creative Commons License 39466

Hihetetlen, hogy mennyire könnyen veszik az autósok a villamost és nem tanulnak egymás kárából sem!

Előzmény: Balee15 (39465)
Balee15 2014.12.18 Creative Commons License 39465

Szerintem nem egészen így lett tervezve a mai este SGP szempontból... :S

http://minap.hu/cikkek/villamos-utkozott-szemelyautoval-ketten-megserultek

BPO-105 2014.12.18 Creative Commons License 39464

Előzmény: Slusszpassz (39458)
skoda26t 2014.12.17 Creative Commons License 39463

A linkelt hírben az is benne van, hogy mikor érkezik az utolsó két Skoda: 18-án a 629, 22-én a 630.

Előzmény: suraki1 (39457)
suraki1 2014.12.17 Creative Commons License 39462
Szerintem a projektzárásig az is felvetődik, de egyelőre az nem lesz, de belső struktúrája változik.
Sőt, hivatalosan jövőre is bevethetőek maradnak az E1-esek, de én nem fogadnék erre. Emiatt idén nem lesz rendes búcsúztató, de tervben van. Most az utolsó Škoda érkezése a lényegesebb a cégnek.
A 20-as kiadás után már egész más lesz a villamosüzem képe, és január-februárra vélhetően mind kikerül utasforgalomba. Nem ígéret persze.
Előzmény: gábris (39461)