Keresés

Részletes keresés

Balee15 Creative Commons License 2024.04.17 -1 6 63427

Szép számok, kár, hogy 31 darab villamosunk van. :( A hétvége egyenesen szégyen. Vasárnap tulajdonképpen elég lenne kiadni a nosztalgia flottát, ezt a teljesítményt azok is elviszik - a férőhelyet figyelmen kívül hagyva...

Előzmény: pasazer (63426)
pasazer Creative Commons License 2024.04.16 0 7 63426

A tavalyi menetrendben reggel:20 délelőtt 12 délután 21 kocsi volt kint tanitásí időben, a reggeli csúcsban a Tiszain nagyon rövid pihenők vannak állandó átszerelésekkel Most az októberi sűrítés után reggel is 21 villamos van kint, délután az 1-esen 12 1A-son 5 a 2-esen 4 kocsi van viszont a 13:49-es plusz  2-es miatt mindenkinek át kell szerelni.

 

hétvégén Szombaton 7 kocsi van kint vasárnap pedig 6 kocsi van kint.

 

 

Előzmény: 101gyors (63425)
101gyors Creative Commons License 2024.04.16 -1 2 63425

Valaki tudja mennyi villamos szükséges az alábbi menetrendek kiadásához?

 

Tanítási idő munkanap:

-reggeli csúcsidőben 

-csúcsidőn kívül (amikor az 1-es 7-8 percezik)

-délutáni csúcsidőben

 

Hétvégén:

-szombat délelőtt

-vasárnap

 

Előre köszönöm a válaszokat :) 

NickUser Creative Commons License 2024.04.14 0 2 63424

Közel 30 fokos meleg, késő délután és Tapolca felől már tömve a 20-as - Turistaparknál szálltam fel.

Előzmény: Racilaci (63416)
lahner148 Creative Commons License 2024.04.12 0 3 63423
rednalhgih Creative Commons License 2024.04.11 0 2 63421

Ez még akkor merült fel amikor kábították a diákokat (és szüleiket) hogy tiszairól lesz vonat vagy villamos avast érintve egészen komlósig ... :)

Mindig felröppen néhány "terv" amikor úgy ítélik meg hogy adagolni szükséges valamit.Legtöbb esetben semmi nem történik,nem is akarják hogy történjen mert nem a megvalósítás volt a cél.

 

Azzal a lidi melletti gyalogtúrával ugyan levágják a kerülőt de eső után nem érdemes megpróbálni,dagonya az egész.Egy csináld magad ösvény,több évtizedes partizánkodás eredménye.Tele szeméttel,át a vasúton,árok is van közben,drogosok is szembe jöhetnek alkalmanként bár ez ritkaság,régebben csövestanya bújt meg a fák között de az már eltűnt.

Bevásárlók és egyetemisták használják vadon üzemmódban,láttam többször fejlámpával gyalogosokat.Bokád szétmegy olyan szőlőút az egész.Rákölteni biztos nem fognak ebben az évtizedben,máshova kell a pénz.Főleg úgy hogy a fűtőműnek se sikerült funkciót találni.

 

Előzmény: jbaal (63418)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.04.11 -2 4 63420

A 914-es azért is jó megoldás mert este 1 14-es és 1 20-as helyett megy. Azaz 2 csuklós busz helyett megy 1 és teljesen rendben van. Igaz a Vasúti felüljáró picit sínyli mert ott csak (főleg este) csak a 36-os maradt...

De ahogy a 914-es úgy a 20-as sem működne/működik nappal.

 

A 20-asnak csak munkanap hajnalban, este 7 után és maximum hétvégén van értelme. Bár nyáron hétvégén sem opció még hétvégén sem. Tapolcára több busz fog kelleni mind munkanap mind hétvégén és ezt önmagában a 20-assal nem lehet megoldani. 

Előzmény: Racilaci (63413)
jbaal Creative Commons License 2024.04.11 -1 4 63418

Simán elképzelhető, hogy ingyenes lesz, csak addigra lesz egy hétköznap 30 percenként járó villamosunk, a 12-14-20 összekombinálva lesz 30 perces, illetve lesz még egy az Avast mindig körbejáró járat (36) szintén félóránként. Meg persze a műszakos 43-44-54-es buszok napi 3-szor.. A hálózat többi részén meg nem lesz semmi, kivéve persze a 16-ost. Ezt a semmit fogják majd ingyen adni, a hülye kádárnépe magyar proli meg örülni fog neki, hogy ezért sem kell fizetni, milyen jól jártunk.

 

Az Avas-Egyetem kapcsolatra meg nem lehetne azt a rohadt gyalogos útvonalat a LIDL felé normálisan kiépíteni és kivilágítani? Nem kell mindenáron 1-2 megállóra buszokban gondolkodni, az egyetemisták tudnak gyalogolni is, most is járnak arra sokan, csak télen sötétben nem annyira vonzó.

Előzmény: rednalhgih (63417)
rednalhgih Creative Commons License 2024.04.11 -1 2 63417

Mostani lehetőségeink mellett csoda lesz ha megtartják a jelenlegi szintet.A jövőben egyébként is csökkenni fog a fizető utasok száma.Egyszerű oka van:demográfia.

Arra nem számítunk hogy az elvándoroltak visszaköltöznek a következő években,sőt inkább el fognak még költözni több ok miatt.Lesz egy masszív nyugger réteg (kábé a város harmada),mellette a segílyesek,lejön még a 14 év alatti réteg és ezzel bezárult a kör.

Sírnak hogy mennyit kell rá költeni,nos a közeljövőben még többet kell rászórni a közösből.Belengették hogy 10 év múlva ingyenes lesz :D a tömegközlekedés de ezt annyira kell komolyan venni mint bármelyik parasztvakítást.

 

Azt kell eldönteni hogy a darabka vajat a kenyér melyik részére kenjék,mert valakinek csak kenyér jut és van akik vajaskenyérkét ehetnek.Ki tudja meddig.

Logikus lenne hogy a prioritást a fiatalok és a bevételt hozó turizmus irányába tolják.Lenne.Csakhogy a kapacitás nem engedi.Zsonglőrködnek már hosszú ideje egyetem-tapolca ellátásával.Most két hajszálnyival jobb a helyzet mint tavaly,mert az már tarthatatlan volt.

Az igények viszonylag egyértelműek.A városháza is tisztában van vele csak nem tudják eldönteni melyik a kevésbé szar megoldás.A helyzetet még az is nehezíti hogy mindenki használja az egyetemi járatokat mert csabai kapu kiemelt célpont nem csak városinak hanem falusinak is.Az is frankó hogy az egyetemi lidi be szokott állni több tényező miatt,ebből csak egyik a lámpaprogram.Nem véletlenül használ autót aki megteheti ha odatart.Tapolca egy elitnegyed (anyagi szempontból) ergo aki él és mozog kocsiba ül mert fussa rá,még ez is nehezíti a tervezést.Amit el tudsz képzelni negatívumot az ott mind jelen van.

 

Ma biciklivel jártam arra,természetesen a létező legtöbb pozíció foglalt kocsival.Tróger parkolást nem tapasztaltam,még egetverő forgalmat sem.Buszokat használják nagy számban diákok,igény van,ki is kell szolgálni.Ez a város és mindenki érdeke.

Ami tuti azt röviden fel lehet sorolni.

1-tiszairól kell egy átszállásmentes elérés

2-búzán vidékiek szintén ömlenek volánról egyetemre

3-villamosról átszállva is jópáran járnak tanulni (vagy oda dolgozni)

4-tapolcainál felmerül nagyobb létszámot érintő igény

5-avasi albérletezők eljutását biztosítani kell (légvonalban 1-2 km az egyetemtől)

 

Több dolgot is lehetne hozzáírni de ennyi az alap.Még itt sem tudtunk olyan verziót írni ami elfogadható lenne mindenki számára.Nincs keret,jármű,sofőr.

Előzmény: 08-73 (63412)
Racilaci Creative Commons License 2024.04.10 0 2 63416

ez a 12-20A kombó valójában ugyan azt a kapacitást nyújtja mint a korábbi 20-22 páros, csak nem az van hogy egy hosszú és a közepén egy sűritő, hanem az egyik az egyik végénél, a másik a másik végénél ér hamarabb véget. És ez a Búza téri forgalmi rend valamint az Egytemvárosi kényszerkörözés miatt kifejezetten előnyös húzás volt.

 

 

A 22-es egy önálló funkciótól mentes sűrítő járat volt, aminek ráadásul sehogy sem lehetett optimálisan a belvárosi fordítását megoldani. Emiatt az első pillanattól kezdve egy kompromisszum volt, s ahogy fogyott ki alóla a fordulószám, úgy vált egyre rosszabbá. Ezt előbb a Pláza körüli fordulóval korrigálni (így legalább ugyanonnan lehetett ki és be irányba felszállni a Centrumnál az egyetemre), de ezzel megnövelték az üres futást és a Búza téri dugót. Magyarán csak rontottak a helyzeten.

 

A mostani megoldás nem ugyanazt a kapacitást nyújtja, mint a korábbi 20-22 páros, hiszen egyúttal elviszi a régi 2-es utasait is, ergo a mostani 12-20A kombó a régi 2-12-22 kapacitásával birkózik meg. Emiatt az elvileg jó megoldás (a funkciótlan 22-es kihúzása a Búzára, s ezzel egy önálló funkcióval való feltöltése - ez az egy funkció lenne a Búza és az Egyetem összekötése) rossz megoldássá válik, hiszen így két plusz funkciót is ellát (Búza-Egyetem összekötése; Búza-Tapolca) a "régi sűrítő 22-es".

 

 

Ez így túl sok - különösen úgy, hogy azért csak benne marad a Búza téri kvázi üres futás, meg az egyetemvárosi kerengő is megoldatlan (az is rossz megoldás, ha végigfut az egyetemi körön, az is, ha csak elmegy az Olajkutató megállónál).

 

 

 

Ebből nehéz jól kijönni. Szerintem az abszolút optimális az lenne, ha az egyetemet saját jogán 2 járat érintené, plusz az Olajkutatónál a mostani 20A (2-es néven) is Tiszai-Búza-Tapolcai-Olajkutató-Tapolca útvonalon. Ez lenne a díszvacsora.

 

 

A vajaskenyér pedig a 12 és a 2 a fenti útvonalon - de ha nincs 3. viszonylat, akkor rendes egyetemi betérővel, gerincjárati sűrűséggel. 

 

 

Ami most van, az a kórházi vajaskenyér: kapsz egy dobozka vajat, meg egy szelet kenyeret, s ha van késed, s van erőd a műtét utáni harmadik napon megbirkózni a feladattal, akkor hajrá, lesz mindjárt "finom" vajaskenyered is...

 

 

 

Előzmény: Kisafka (63415)
Kisafka Creative Commons License 2024.04.10 -3 1 63415

ez a 12-20A kombó valójában ugyan azt a kapacitást nyújtja mint a korábbi 20-22 páros, csak nem az van hogy egy hosszú és a közepén egy sűritő, hanem az egyik az egyik végénél, a másik a másik végénél ér hamarabb véget. És ez a Búza téri forgalmi rend valamint az Egytemvárosi kényszerkörözés miatt kifejezetten előnyös húzás volt. Csak nyilván ha kenyeret és vajat biztosítanak csak, akkor abból legfejebb szépen megkent vajaskenyeret fogsz tudni összerakni, egy díszvacsorát nem.

 

 

A 20-as létezése szerintem esti időszakban jó ötlet, mert akkor se Tapolca, se az Egyetemváros nem generál nagy forgalmat, úgyhogy a régi elv, miszerint ha jól emlékszek 20 órától van összevonva szerintem tartható lenne továbbra is. De azt leszámítva szerintem is kukázni kéne a 20-ast. 

Előzmény: Racilaci (63414)
Racilaci Creative Commons License 2024.04.10 0 2 63414

Az olvasottak alapján nem kérdés, hogy az októberben megszüntetett 22 kellene a tanítási időszakban.

 

 

Annak a hiánya kezelhető lenne, ha a Tiszaiig kijáró 2-es és a 12-es kiadna egy normális sűrűséget. Valójában a 22-es sosem volt igazán jó megoldás. 

Előzmény: 08-73 (63412)
Racilaci Creative Commons License 2024.04.10 -1 4 63413

A 2 -12-20-20A mai megoldása maga az állatorvosi ló. Kb. mindenki számára világos, hogy a 12-esnek kellene gerincjáratként járnia, a 20-ast egyszersmindenkorra el kellene felejteni, a 20A-nak pedig (másik számmal, leginkább: 2-esként) ki kéne járnia a Tiszai pu-ig. 

 

De valaki beleszeretett ebbe az első percben is őrültségnek tűnő 20-asba, s mivel a cégvezetés régóta a minél rosszabb, annál jobb játékot játssza, nem engedi. Így teljes környi kilométereket tesznek bele továbbra is a 20-as Búza téri kerengőjébe.

 

 

A 914 egy összevont 14+20, annyival tud többet egy sima 14-esnél, hogy a Hejőpark után továbbmegy, s az egyetemen át eléri Tapolcát. Ez jó megoldás egyébként a legkihaltabb időszakban.

Előzmény: 08-73 (63412)
08-73 Creative Commons License 2024.04.10 -3 0 63412

Anélkül, hogy bármi bővebb rálátásom lenne a hálózatra, azért az itt általatok beszélt hálózati dolgok alapján felmerült bennem két kérdés:

 

Az egyik, hogy a 12/20/20A esetében nem lenne jobb, ha a 12 mindennap egésznapos lenne, a 20-ast meg elfelejtenénk? Természetesen a 20A másik számmal fontos, hogy maradjon (pl. 2), de mintha azt olvasnám ki, hogy a 20 jelenlegi formájában elég macerás, pedig a város egyik gerincjárata. Tudom, hogy szorgalmi időszakon kívül nyilván nem lehet akkor kapacitást vinni az egyetem felé, de valahogy a 12 inkább megérdemelné a teljes üzemidőt. Kicsit persze magamból is beszélek, mivel én sosem voltam oda azért, ha egy vonalcsaládon belül más a forgalmi rend munkanap napközben, és más este 8 után és hétvégén, ez az átlagutas szemével sokszor inkább az átláthatatlan hoz konvergál, mint a követhetőhöz. Az olvasottak alapján nem kérdés, hogy az októberben megszüntetett 22 kellene a tanítási időszakban.

 

A másik: a tavaly októberi változtatáskor a 14 késő esti időszakát miért vette át a 914?

 

Előre is köszönöm a -normális!- válaszokat! :)

rednalhgih Creative Commons License 2024.04.09 0 1 63411

Olajkutatónál pár éve leszórták kavicsokkal az egyébként vadul használt sártengert,amolyan csináld magad parkoló lett belőle.

 

Az a sok éve fennálló probléma hogy egyetemi buszokat mindenki használja a hálózat lassú de biztos rothadásának következményeként.Emlékszem amikor tapolcainál jött a 22es csuklós Ikarus négy vagy öt egyetemistával és rá se néztek az egyszeri utasok.Mert létezett alternatíva.

Most bármi jön felszállnak (főleg nyáron) és közben lesegetik a kijelzőket,számolgatva mindkét irányba a csatlakozást.

Nem tudod ilyen menetrend mellett szétválasztani a tanulót a többitől.

Ezért volt egyetemista szempontból hasznos az ME járat,meg is telt a körcsarnoknál amennyit én láttam belőle.

Tisztában vagyok vele hogy sokan fikázzák az ME járatot de diák szemszögből ez lenne a legkevésbé rossz megoldás,egyben a ritka megállók miatt a leggyorsabb.Másképpen marad a kollektív heringezés nyuggerrel,műszakosokkal,kórházba tartókkal,mindezt késésekkel.

 

Ezt nem azért írom mert az egyetemista felsőbbrendű lény és ne keveredjen a többi utassal hanem a jelenlegi realitások követelik (vagyis követelnék) az egyetem külön kiszolgálását.Értik az utasok a 20A megoldást csak nem szeretik,legalábbis azok akik tapolcára mennének.Írták már itt többen hogy tapolcát és egyetemet külön kell kezelni a szüneteket leszámítva.Soha nem szabadulnak a lazán parkoló trógerektől ha folyamatosan késik,heringezik mindkét járat.

Ideje lenne ME járathoz hasonló ellátás tiszairól búzát érintve.Tapolcát pedig nem szívatni az egyetemen mert semmi keresnivalójuk arrafelé.

Előzmény: jbaal (63410)
jbaal Creative Commons License 2024.04.09 0 2 63410

Az egyetemen meg rendet kell rakni mert annyi szabálytalanul parkoló autó van ami félelmetes.

 

Majd rendet tesznek újabb zöldterületek lebetonozásával. Előbb-utóbb szépen felzabálják azt a híres-nevezetes, világszerte irigyelt Dudujka-völgyet.

Mikor 2013-2017 között oda jártam, már akkor is erősödő tendencia volt a hallgatók autóval járása, azóta el sem akarom képzelni, mi zajlik ott. Tulajdonképpen mivel járjanak, mikor a busz totál bizonytalan? Egy katalógusos előadás vagy egy zh nem az a kategória, amiről csak úgy elkésel, aztán bepótolod, hanem könnyen félévek múlhatnak rajta.

 

Baromi versenyképes így ez az egyetem, hogy egy totál átlagos panelos albérlet is 100-120 ezer már, mellé meg még tartsál egy autót is. Budapest jóval olcsóbb így már.

Előzmény: Farmerlegend (63403)
Atis57 Creative Commons License 2024.04.07 0 2 63409

Szia!

 Pl; Egerben egész jó megoldást találtak nem zavar senkit---csak azt a 15-20 takaritó közmunkást(mert egy kisebbségi telepen nemh agynak ennyi szemetet )

Előzmény: Atis57 (63408)
Atis57 Creative Commons License 2024.04.07 -2 1 63408

Szia!

 Amúgy is szóló lett volna. --Nem látom az összefüggést.

 

Azt a szemetet/kacatot árulni akaró bandát ki tehetnék valami mellék utcába.

Ne akadályoznák a közlekedést....

Előzmény: NickUser (63407)
NickUser Creative Commons License 2024.04.07 0 3 63407

Ma többször is szóló volt a 35-ös, mindez a Régiségvásár idején...

Előzmény: Farmerlegend (63404)
NickUser Creative Commons License 2024.04.07 -3 0 63406

Esetleg Tiszai - Belváros - Avas II.(?) - Egyetemváros tanítási napokon, Tiszai - Belváros - Avas II.(?) - Miskolctapolca hétvégén?

Előzmény: rednalhgih (63405)
rednalhgih Creative Commons License 2024.04.07 -1 1 63405

Hányszor elpofáztuk hogy szükséges egy tiszai-búza-villany(vagy centrum)-egyetem járat vonatokhoz igazítva.Nem feltétlenül kell megállni mindenhol ,hasonlóan az ME járathoz.

 

Meg azt is hogy joyson műszakosok nem érik el a vonatot és malmoznak tiszain.A kéthetes menetrend tanulságait levonhatták volna.Még jó hogy leírtuk világosan.Akkor.Végül is "csak" pár éve volt KO tagságnak felkészülni ezekre a jogos igényekre.Még szép hogy olvasták.

 

Helyette lezúdul az avason üres csuklós.Nem is kevés.Meg a 101B rally ami önmaga paródiája lett.Aztán 21+69 összecsomózás is milyen hatékonyan sikerült,legalább megnézi az a pár utas kényelmesen a nyugati részt.

Ha marad KO következő ciklusra is akkor van mit formálni.Nem fognak unatkozni.

Előzmény: Farmerlegend (63403)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.04.06 -1 3 63404

A 35-ös heringhez vagy éppen a 34-eshez képest nincs. Ésszerűtlen a járműkiadás... 

Előzmény: rednalhgih (63401)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.04.06 -1 2 63403

Erre a tömegre most meg megy 1 db csuklós ami a Tapolcaiakat is viszi. Tehát ez azt jelenti az amúgy normál esetben 2 db csuklóssal ellátott részen ugyan annyi emberre most megy 1 db 20-as.

Közben verjük a mellünket az egyetem miatt, hogy fiatal gyere ide tanulni... Na hát így aztán biztos akar... 

Egyébként 9-10 körül én is láttam már többször 12-es heringet...

A 22-est kérdés nélkül vissza kell hozni, de a felesleges Villany keringő nélkül egyenesen a Centrum felé.

Az egyetemen meg rendet kell rakni mert annyi szabálytalanul parkoló autó van ami félelmetes. 

Én az ME-t is visszahoznám vagy akkor ez a 22-es menjen egyenesen a Tiszairól...

Pl. Tiszai - Búza - Centrum - Egyetem.

 

De hát amíg egy Deli Ipari Parknak sincs közvetlen Tiszais járata miközben valamelyik felesleges 43-as helyett lehetne addig nincs miről beszélni...

Előzmény: Trilexhu (63402)
Trilexhu Creative Commons License 2024.04.06 0 2 63402

A 2-12 tanítási időben is kevés délelőtt. Ez a kép pl. egy átlag kedd 9:45-ös állapotot mutat a kollégiumoknál egy kifelé tartó 12-esen. Tehát ez csak tisztán az egyetemi forgalom, nyilván a 2-es (elnézést, 20A) méginkább tömött a tapolcai utasok miatt.

 

Ez a 12-es már a Vörösmartytól utaslemaradással közlekedett végig a Csabai kapuban, a Tapolcai elágazásnál, és a Szentgyörgyi útnál is. Ezután pedig a következő busz negyed óra múlva jön, ami ráadásul még a tapolcai utasmennyiséget is tartalmazza...

Tehát ha valamiféle bővítésről lenne szó, akkor a 22-es újraindítása nagyon fontos lenne. Ha csak két szóló pörögne rajta sűrítő jelleggel, már az is sokat segítene.

Előzmény: Farmerlegend (63400)
rednalhgih Creative Commons License 2024.04.06 0 1 63401

Azért az túlzás hogy 30/31 páros nincs kihasználva mert a héten utaztam vele.Viszont tényleg értelmetlen csuklóst indítani szigligeti felé mert azzal is 20-25 utas utazott ami voltam és a csabai kapuban látottak sem igazolják hogy kell oda ilyenkor szólónál több.Máshova inkább elférne.Többször láttam a párost sztk-nál mindkét irányba,teltháztól messze voltak.

 

A nemrég olvasott "változások" mértékéből kiindulva szerintem jegelnek mindenféle nagyobb horderejű beavatkozást tartva a bukástól és népharagtól.A politika sem engedi hogy megtörténjen az ami októbertől működött,kimaradás,anyázás,tájékozatlanság...stb.

Be kell látni hogy az átlagnak kell legalább három hónap amig átmegy az infó teljes hálózatról,sajnos ilyen szinten vannak.Egyesek most kezdik felfedezni a körjárat útvonalát :)

Szó szerint nem mertek felszállni mert nem tudták mi az a hidegsor és féltek hogy eltévednek.El kell fogadni hogy "villámháborús" tempóban képtelenség a népnevelés vagy tájékoztatás.Lassabban emésztenek ezért hamarabb kell elkezdeni az adagolást.

Az óriásplakátokat nem is értettem miért készültek.Másodpercekig látják autóból vagy buszból.Már ha egyáltalán a távolság miatt képesek elolvasni.Értelmetlen,de legalább drága megoldás.

 

Időzíthették volna juniusra a ttl felüljáró renoválást mert április-május (juni első fele) még bőven okoz káoszt délen.Vélhetően ez is a kampány része mint a hasonló tevékenységek:lássák hogy csináljuk nem üldögélünk,foglalkozunk vele (igaz beáll a környék hosszú időre)

Most pont izgi lesz joyson busz utasának lenni...de említhetném az auchan környékén dolgozókat is.

Ki van ez találva.

 

 

Előzmény: Farmerlegend (63400)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.04.06 -2 6 63400

A héten több szabadnapom volt így kicsit figyeltem a tanszüneti menetrendet, vajon miként muzsikál... 

Amiket több napon keresztül láttam, az az volt, hogy csuklósították az 1, 8, 30, 31 vonalakat. Ezekből az 1-esen a délelőtti időben szükség is volt a csuklósra, a másik 3 vonalon meg full üresen, pár utassal döngettek... Kritikán aluli. Ezzel párhuzamosan a 35-ös tanszünetben is maradt szóló, természetesen délelőtt és délután 4-kor abszolút heringben. Nem tudom ebből az okból kifolyólag, de az egyik délután volt több körön keresztül egy pesti csuklós is rajta. Természetesen jól megtömve. Egyértelműen szükség lett volna a csuklósokra. De hát inkább mennek a minimális kihasználtsággal bíró 8, 30, 31-eseken. Amikre megjegyzem, a 8-as kivételével pont tanítási menetrendkor kellene csuklós, de akkor meg nagyon! A valós igények, ugye...

Sajnos mélységesen szomorú, ugyanakkor itt még nem ért véget a kritikán aluli teljesítmény. Mindennap volt 1 szóló a 34 és 36-oson. Ez a 34-es délelőtt is járt, 11 órakor bőséges utaslemaradást produkálva. Érthetetlen mit keres ott egy szóló... A 36-oson még elmegy...

A másik, na ez aztán végképp kiverte a biztosítékot, az nem más mint a 20-as. Hát ez valami egészen elképesztő. Délelőtt 30!!! percenként jár Tapolcára, úgy, hogy az összes kórházat érinti plusz az egyetemet és a Búzát.

Tapolcán már bőven élénk a turista forgalom, az egyetemen nem volt szünet, a kórházakba meg rengeteten járnak pont délelőtt. Folyamatos utaslemaradás és szitkozódás volt több alkalommal is. 

Mikor fogja fel végre az akinek ez a dolga, hogy a 20-ast munkanap napközben TILOS járatni??!! Egy elmebeteg, agyament dolog, főleg 30 percenként! Nagyon bízom benne nyárra ez az egész vicc el lesz felejtve mert olyan szinten szolgáltatás igénybevétel taszító mint a huzat!!! A 12 és 20A nélkül a Csabai kapuban irdatlan ritkítás van. A szóló 30 percező 34-es meg látjuk mire elég... Katasztrófa!

Nyáron Tapolcára kell egy egész délelőtt 15-20 percenként járó 20A-s. Mellé az egyetemre a 12-es. Nyáron Tapolca és Lillafüred sem ilyen utolsó tanyasi menetrendet érdemes és igényel!

Bőven sűrűbb 5-ös és 20A-s kell!

 

A Harsányi felüljárónál lévő forgalom átszervezés igen csak komoly dugókat fog okozni a már így is minden áldott reggel Mályiig érő soron. Kifelé ezentúl 1 sávon halad a forgalom, plusz lesz egy új lámpa a híd előtt és a TTL előtti kereszteződés átszabása miatt hosszabb piros várható. Befelé ad alternatív kerülő utat a Praktiker előtti útra, amin már ma is egybe függő kocsisor volt a városba jövet délelőtt. Persze itt megjegyzem a sárga kiegészítő tábla amin a Centrum felirat van, szépen megtéveszt, mert kb úgy értelmezheti mindenki, hogy kötelező a Praktiker felé mennie, miközben a Mol kút felé is lehet majd ugyanúgy... Persze az ott egy az egybe be lesz állva, valszeg a Joysonig fog állni a sor... 

Az ott járó járatok abszolút elfognak esni. 

rednalhgih Creative Commons License 2024.04.04 0 2 63399

Nem tudom milyen politikai kockázata van annak ha 15 helyett 10 percenként jár hétvégén a villamos,de ezek szerint nem vállalják be vagy nincs rá pénz.

Igény viszont lenne.Ahogy eddig is volt ezután is lesz.

Előzmény: NickUser (63398)
NickUser Creative Commons License 2024.04.03 0 2 63398
banatig Creative Commons License 2024.04.03 0 2 63397

Ez az, köszönöm!

Előzmény: gábris (63394)
rednalhgih Creative Commons License 2024.04.02 0 1 63396

Attól függ melyikre gondolsz.

A színház felé lévő lépcsős villanyrendőr 1971ig üzemelt és 1980ban bontották.

A másik oldalon lépcsőn kellett felmenni a jegyárúsító bódéhoz (mellette volt újságos) ami 2000 februárjáig létezhetett mert akkor kezdték beépíteni a sarkot ami most banképület.

Előzmény: banatig (63392)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!