Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gibraltar Creative Commons License 2009.03.28 0 0 34

Egyértelműen ROSSZ ! Azonnal vidd el szerelőhöz, ha 3 évvel ez előtt nem tetted volna meg.

Egy Clio 1.6 6-7 l városban, de ha 1.5 DCI-d van az max 5 l.

Előzmény: sedia (33)
sedia Creative Commons License 2005.11.20 0 0 33
sziasztok! Kérdésem nem annyira a topic címébe vágó, csak annyiban, hogy rönóklíóról lenne szó:

szóval nem régen vettünk egy 2,5 éves Cliót és a műszerfali sz.gép vagymi /bocsánat, ezt pontosan nem tudom, nézzétek el nekem, nő vagyok :-() / szerint baromi sokat fogyaszt. szerintetek normális, hogy egy 1.4-es, 16V-s Clio, városi közlekedéskor 11-13 l/100km-en fogyasszon?
tuleon Creative Commons License 2005.11.11 0 0 32
Egy éves fejlesztés valóban az új 1.6 HDI, nekem pont olyan van, GTI felszereltséggel.
Előzmény: Hawaii (24)
tuleon Creative Commons License 2005.11.11 0 0 31
Hi!
Mostmár sajnos sem GTi-t, sem XS-t nem kapsz, nem csinálnak többet.
Előzmény: Hawaii (24)
-Trompi- Creative Commons License 2005.01.21 0 0 30
Nyáron szeretnénk autót cserélni, és erősen gondolkodunk egy 4 év körüli 206-oson. A Clionál azért sokkal szebb, a műszaki tartalomról nem tudok nyilatkozni, mert még nem próbáltam egyiket sem.
stevie wonder Creative Commons License 2001.09.22 0 0 29
R5TL jol beszel, Clio rulez. Futomu, belso ter ugyben mindenkepp, de a gyarilag ugyanugy specifikalt motor is sokkkkal huzosabbnak tunt a Clioban.

Eleg legyen hozza, hogy majdnem magamnak is egy Clio 1.6 Dynamique lett ;-))

Előzmény: R5TL (25)
Type-R Creative Commons License 2001.09.11 0 0 28
az ülés dolog tényleg szubjektív:)
Előzmény: Hawaii (24)
Lymphater Creative Commons License 2001.09.11 0 0 27
Nekem egy 3. fajta kisautóm van, de majdnem Clio lett a járgány (RXI). Így kívülállóként a Clio-ra szavaznék.
NilsHolgerson Creative Commons License 2001.09.11 0 0 26
Hello,

én a Clio2-t választottam Privilége felszereltséggel és az internetes akció keretében 1,2 16V-s motorral (ez elméletileg nem szerepel az importőr árlistáján).
Két dolog nem tetszik benne:
- alacsony fordulaton nyomatékszegény motor (nyilván Te nagyobb motorral nézted, tehát ez nem feltétlenül mérvadó)
- terhelésváltásra nagyot rúgó sebességváltó (először nagyon zavart, ma mér csak egy kicsit.)

Ami teccik:
- nagyautós igényes beltér (eddig akárki látta le volt ülve tőle - kétszínű kárpit), jó felszereltség (automata ablakok, manu klíma, automata tükör, automatikusan záródó központizár stb)
- kisautóhoz képest több mint teljes biztonsági felszereltség)
- kényelmes ülések (magasságban állítható, deréktámaszos)
- direkt kormányzás, jó futómű
- nagyon jó fék (minden autós tesztben dícsérik, annak ellenére, hogy hátul csak dobfék van)
- alacsony fogysztás (eddig 5,8 l/100km többnyire városban és országúton kb. 70-30%) igaz, hogy nem nagyon nyomom neki.
- 30000 km szervízperiódus
- ezenkívül a már elhangzott 1 év ingyen casco és 4 év vagy 60000km ingyen szervíz

Tehát mindent összevetve én már elfogult vagyok, tehát a véleményem nem mérvadó, de talán érdemes elolvasni.
Bármelyiket is választod, leld örömöd benne!!

Nils

Egyébként én ajánlaném még a a Fiat Punto II HLX-et is...

R5TL Creative Commons License 2001.09.11 0 0 25
Sziasztok!
Ha valakinek szamit egy Totalcar-os ujsagiro velemenye, akkor kerdezze meg stevie wonder-t ezugyben! O is vezette -majdnem egymas utan- mindket autot (ugyanazzal az 1.6 16v motorral), es ha jol emlekszem, akkor nala egyertelmuen a Clio volt a befuto. :) En csak akkor lattam, amikor visszahozta a Clio-t, de fulig ert a szaja...
(Ha tevedek, akkor javits ki!)
Hawaii Creative Commons License 2001.09.11 0 0 24
Type-R,
Nézd, meddő vita az egész.
Korábban is írtam, hogy nehezen döntenék egy Clio vagy egy 206 között. Mégis inkább a 206 felé hajlok, mert ha 206, akkor számomra vagy XS, vagy GTI, és egyik sem a a mezei 206. Ha tacika azt mondja, hogy neki a 186 cm-vel kényelmes az XS ülése, nekem ez a mérvadó. Hogy a mezei 206 ülése kénylemes-e vagy sem, az nem érdekel, mert olyat sosem vennék.

"szóval a 206 tulajdonképpen egy csini mini ruhába öltöztetett 205-ös mind a mai napig."
Ez azért egy kicsi túlzás, bár tényleg sok mindent átvettek belőle. De ez miért olyan nagy baj? Ami bevált, minek kidobni? Másrészt pl. az XS 1.6-os motorja egy vadonatúj fejlesztés, alig 1 éve jött ki. Nekem volt 205-öm, elégedett voltam vele. A 205 pedig egyébként is az egyik legsikeresebb modell volt a kategóriájában. Csak nem lehetett hát olyan rossz?!

A (használt) Hondának itt igazából semmi keresnivalója, nem erről szól a téma. De reagálnék azért. Én kedvelem és tisztelem a japánokat, ismerek egy párat, valamint elismerem a technológiai színvonalukat, az autók terén is. De egyszerűen nekem nem jönnek be a japán autók, egy-két kivételtől eltekintve. Ez szubjektív kérdés. Ha kapnék egy Hondát, eladnám és vennék helyette mást, mert nem érezném jól magam benne.

Üdv,
H.

Előzmény: Type-R (20)
tacika Creative Commons License 2001.09.10 0 0 23
"a 206 extrém rövid lapjain nem lehet kényelmesen ülni, én 178 cm magas vagyok"

Igaz, hogy én csak az XS-sportülésein ültem, viszont ezek az én 186 centimmel sem rövidek.

A 80 lóerős motor pedig fullra ez az 1,5-ös lesz intercoolerrel.

üdv:tacika

Előzmény: Type-R (20)
aamen Creative Commons License 2001.09.10 0 0 22
most is van a cliohoz 80 lovas dizel, de az 1.9-es.
lejjebb irja tacika, hogy a 65-os lesz majd 80 ugy, hogy kap egy intercoolert, ezt mar lattam a hdi-nel, ugyanigy lesz az 1.9 hdi 90-bol 110, kevesebb fogyival, logikusnak tunik, hogy a 65-osbol is lehessen 80. onnan meg mar csak egy chiptuning, es megvan a 100 lo..

meg annyit, hogy 206-osban meg nem ultem, de tegnap tiz percet toltottem egy clioban, es ennek rovidnek erzem az ulolapjat. majd megnezek egy 206-ost is.

hali,

aamen

Előzmény: GRoman (21)
GRoman Creative Commons License 2001.09.10 0 0 21
Nem engem kerdeztel,

de en az AutoGids-ben olvastam a Clio 1.5 dCi-rol. (Ez egy belga autosujsag, holland nyelven van.) Nagyon dicsertek a rugalmassagat es a csendesseget, viszont a 65 pacira azert azt irtak: "szukos menetteljesitmenyek". De ezekkel a szukos menetteljesitmenyekkel az osszes 1.9-es szivodieselnel jobb (merve), mind vegsebesseg, mind gyorsulas, mind rugalmassag (gyorsitas ugyanabban a fokozatban) tekinteteben.
Annyira biztos nem megy, mint egy 1.9 HDi, viszont eggyel kedvezobb kotelezo biztositasi kategoriaban van, ha ez szamit valakinek...
A gazolajat meg nem szereti, nem issza... A gyorsulasi tesztekre jott ki 6 literes atlag, a normalfogyasztas 4.3... En teljesen beleszerettem.

A 80LE-s valtozat viszont nem 1.9-es lesz? Vagy az egy masik? Nem vagyok benne biztos...

Előzmény: aamen (19)
Type-R Creative Commons License 2001.09.10 0 0 20
szia Hawaii,

szóval a 206 tulajdonképpen egy csini mini ruhába öltöztetett 205-ös mind a mai napig.
a clio2 jóval fejlettebb technikailag, futoműgeometria téren is jobb, és a váltó is használhatóbb benne. ezentúl az ülései jobbak, a 206 extrém rövid lapjain nem lehet kényelmesen ülni, én 178 cm magas vagyok. a 206 már nagyon öreg, technikailag elavult. mind a clio2 mind a 206 egy betonkemény plastiklandschaft, de a clio mégis érettebb benyomást kelt.
vezettem 1.4 techrun clio-t és nagyon meglepődtem, hogy milyen kis parittya az autó.
nem csípem francia verdák, de a kettőből biztos clio-t vennék.
2-2,5 milla körül pedig már vannak használt 1.5 VTEC 3 door Civic-ek, 115le, klima abs 2x lufi és minden elektromos, legnagyobb tengelytáv, double wishbone, legjobb manuál váltóval... csak ezt ajánlom, nekem nem éri meg sok száz ezerrel többet kiadni egy új autóért.

Előzmény: Hawaii (12)
aamen Creative Commons License 2001.09.10 0 0 19
tacika,

melyik ujsagban lehet errol a motorrol olvasni?

hali,

aamen

Előzmény: tacika (18)
tacika Creative Commons License 2001.09.09 0 0 18
"a 65 lo picit keves"

Érdemes lesz várni egy kicsit mert jön ez a motor intercoolerrel 80 lóval. Most olvasgattam a tesztjét valamelyik újságban. Nyomatékosabb jobban gyorsul (ha lehet ezt gyorsulásnak hívni) és egy kicsit kevesebbet fogyaszt. Egyébként smmiben nem fog különbözni ettől a motortól, csak a visszahűtőben, az árkülönbség pedig elképesztően csekély: mindössze 70 e forint a plusz 15 lóért. Én már szervezkedek az itteni Renaultosokkal, akik utána néztek és azt mondták, hogy nagy valószínűséggel utólag is be fogják tudni építeni az ic-t ha lejárt a garancia.

Hawaii!

Igazából a csere tekintetében az én fantáziámat is a xenon indította meg (az én autómban is az van) de az alább leírt dolgok mérlegelése után(+ az, hogy a feleségem nem jár olyan rettenetesen sokat este lakott területen kívül, hogy érvényesüljön a xenon) maradtunk a PUG-nál.Amúgy tényleg nem vagyok sem PUG sem Renault sem Francia fun. Én egy itt offtopic márka fun-ja vagyok, amely azonban nem tudott ezért az árért ilyen autót adni anya s.gge alá.

üdv:tacika

Előzmény: aamen (16)
JohnShaft Creative Commons License 2001.09.08 0 0 17
Budakalászon néz korul, szentendrei uton ki es a bp hatar utan a 2. lampanal mar laotd, ott balra. 1x csak besetaltam egy bringa defekt cimen, es kozben nezelodtem de nagyon korrektnek tuntek feluletes erdeklodesemre is. Vagy siofokon vette a baratom a Megane-jat, sot vissza is jar vele annyira bejott neki, sajnos cimet nem tok, de a renault.hu-n kint van.
Ja en a frissitett clio II-re szavaznek, foleg a p206 nagyon proszto belseje miatt, szinte el sem hinne az ember a kulseje utan. Masreszt a renault.hu most erdemes nezelodni az e-clio-k kozt, mert 250-300k-val olcsobb, full extras autokat lehet webrol lefoglalni es ott atvenni ahol szeretned, hitel, akarmi ugyanugy jaccik.
Előzmény: aamen (5)
aamen Creative Commons License 2001.09.08 0 0 16
ez a societe dizel clio, ez teccik, ugyis cegre veszem, afa visszajon, csak a 65 lo picit keves.
vegigbujtam most a hetvegen az arlistakat 206 VAN utan, de sehol sincs. egyaltalan, letezik ilyen, hogy 206 VAN? mert ugyanugy felszerelve, kb. ugyanannyi brutto mind a ketto, de a hdi megiscsak 90 lo, a clio+chiptuning-tol meg picit felek.
tacika, ha megjon Hozzatok ez a societe clio, beszamolsz majd a tapasztalatokrol? egyebkent, hol lehet egy ilyet megnezni? meg csutortokon bementem a baumgartnerhez, de aszondjak, hogy nincs egy peldany se az orszagban, ugyhogy rendeljek csak ugy, hogy magam ele kepzelem a sima clio-t hatso ablak nelkul.

hali,

aamen

Előzmény: tacika (7)
Hawaii Creative Commons License 2001.09.08 0 0 15
Dunny,
Kösz a tájékoztatást. Akkor ezek szerint most a CLIO 2.1-ről van szó... :-)

Más:
Nekem Tacika véleménye 2 dolog miatt mérvadó:
1. Kipróbálta mind a kettőt.
2. Nem nevezhető sem PUG, sem Renault, vagy egyáltalán "francia" fan-nek (amennyire más topic-okból kiderült számomra, de javítást kérek az érintettől, ha tévedek), tehát így valószínűleg elfogulatlan a véleményalkotásban.

A Renault egyébként számomra is kedvezőbbnek tűnik ár szempontjából. És lehet rendelni hozzá olyan kuriózumokat, mint pl. Xenon fényszóró. Ilyen kisautókban ez nagyon ritka. Én valahogy mégis a 206 XS felé hajlok. Szvsz az előző (facelift előtti) Clio sokkal jobban tetszett, mint a mostani.
Üdv,
H.

Előzmény: Dunny (13)
tacika Creative Commons License 2001.09.07 0 0 14
Dunny!

A PUG-hoz nem rendelhető vészfékasszisztens, és a Clio-ban széria oldallégzsák 60.000,- forintért kapható bele. Én az asszony 206-áért digitklímával, metállal, 3.360.000-at fizettem.

"Akkor én bizos másik árlistát néztem mint te, mert én 14'-os lemezfelniket olvastam"

A 206 XS sport 1,6 16V-nél széeia az alufelni 195/55-15 gumesszal.

Én is komolyan elgondolkodtam (ahogyan már lentebb írtam) azon, hogy a feleségem 206-át 1,6 Dynamiqe -vagy hogy írják- Cliora cseréljem és még a két hónapos PUG eladásakor keletkező 2-300 e forintos veszteséget is benyeltem volna,!!! ha:
csak az árlista összeadogatásából és a tesztek olvasgatásából kiindulva döntök. Ám én mindkét autót kipróbáltam és így mégis a PUG-ot választottam. Megjegyezném, hogy a feleségem előző autója egy szalon Twingo volt, tehát nem idegen tőlünk a Renault.

Szeretném hozzátenni, hogy én senkit sem akarok egyik autóra sem sem rá sem lebeszélni, csupán a saját döntésemet és annak hátterét írom le.

Bárki bármit vett, vesz sok szerencsét és jó egészséget hozzá!

üdv:tacika

Előzmény: Dunny (10)
Dunny Creative Commons License 2001.09.07 0 0 13
Hi All!
Én az új CLIO-ról beszéltem de ez nem a hármas, csak a kettes felkozmetikázva. A CLIO fórumban van egy kép a hármasról ami csak 2003-ban fog megjelenni!

Üdv: Dunny

Előzmény: iszzu (-)
Hawaii Creative Commons License 2001.09.07 0 0 12
Type-R,
Kifejtenéd esetleg? A 206 topicban is vár rád egy kérdés tőlem, még mindig!
Üdv,
H.

Más:
Itt most a Clio2-ről vagy Clio3-ról van az eszmecsere? Merthogy, ha jól tudom, a 3-ban (a legújabb Clio verzióban) vannak ilyenenek, hogy DYNAMIQUE stb. Szóval?

Előzmény: Type-R (11)
Type-R Creative Commons License 2001.09.07 0 0 11
a Clio2
egyértelmű.
Dunny Creative Commons License 2001.09.07 0 0 10
Hi Tacika!
Akkor én bizos másik árlistát néztem mint te, mert én 14'-os lemezfelniket olvastam (Auto-2). De ha a CLIO-hoz megrendeled a könnyüfémfelniket akkor még mindig csak 3.2 milliónál tartassz. Amihez ha most veszed 4 évig vagy 60.000 km-ig tartó ingyen szervízt és egy év ingyen CASCO-t kapsz ajándékba. Légyszíves számolj utána menyibe kerülne ilyen fölszereltség a 206-osba.

Üdv: Dunny

Előzmény: iszzu (-)
tacika Creative Commons License 2001.09.07 0 0 9
"ebbe nincs bene a két oldal légzsák, légkondi, vészfékaszisztens és a 15'-os 185-ös kerekek sem."

Valóban nincsenek benne ezek kivétel az alukerék mert az igeni benne van mégpedig nem 185-ös hanem 195/55-15 méretű gumival.

üdv:tacika

Előzmény: Dunny (8)
Dunny Creative Commons License 2001.09.06 0 0 8
Sziasztok!
Július végén kaptam meg a CLIO-mat, 1,6, 16V PRIVILEG felszereltséggel, mielött megvettem én is vaciláltam a két márka között.
A 206-os listaára 3080000 Ft, de ebbe nincs bene a két oldal légzsák, légkondi, vészfékaszisztens és a 15'-os 185-ös kerekek sem.
Az új CLIO-nak véleményem szerint a belső kidolgozása is sokkal igényesebb és jobban is gyorsul. Metál fénnyel együtt fizettem érte 3100000 Ft.
Én egyértelmüen a CLIO mellett teszem le a voksomat, de bármit veszel leld benne örömed! Üdv: Dunny
Előzmény: iszzu (-)
tacika Creative Commons License 2001.09.06 0 0 7
"hogy clio dizel societe, 2 mio. ez letezik? gyanusan olcso."

Ja létezik ilyen, csakhogy ez nettó ár mivel teherautóról van szó. 21-én jön meg a cégemnek egy ilyen. Olyan ez mint a Punto Van, vagy a Corsa Van.

gigant!

A feleségemnek XS sport 206 PUG-ja van a 16V-s, júniusban vettük. Augusztusban elkapott egy gyenge pillanat és elhatároztam, hogy kicserélem a vadonatúj autót egy CLIO 1,6 Dynamic-ra. Addig szervezkedtek nekem a Renault szalonban, míg kipróbálhattam egy ilyen CLIO-t amely történetesen azé a srácé volt (asszem Kovács Krisztián) aki két évvel ezelőtt a Ferjáncz féle Megane Coupéval rallizott. Mikor visszaértem a próbakörről ő meg a helyi Renault szalon vezetője (aki jó ismerősöm) cserébe elkérte a PUG-ot, hogy ők is hagy próbálják ki. A kölcsönös próbautak végén az alábbiakban állapodtunk meg:

- A PUG-nak alig hallhatóan hangosabb a motorja, és a futóműve.
- A Clio futóműve komfrtosabb a PUG-é sportosabb tehát a PUG jóval stabilabb.
- A PUG alacsony fordulaton míg a CLIO inkább magasabb fordulaton jobb a másiknál.
- A PUG fékjei összehasonlíthatatlanul jobbak. (Mint kiderült, a Clioba még a 110 lovas 1,6-hoz sem jár hátsó tárcsafék.)
- Izlések és pofonok..., de még a Renault szalon vezetője szerint is szebb a 206-os.

Az ár érték arány szvsz közel azonos, viszont a PUG jóval kisebb értékvesztése, és a sokkal jobb újraeladhatósága miatt mégsem cserélünk autót anyának.

üdv:tacika

gigant Creative Commons License 2001.09.06 0 0 6
Üdv!
Nekünk szóról-szóra ugyanez a problémánk, a Pug-t már néztük,ott még kedvezményt is kapnánk(7%, tehát nem kevés) és mi mégis a Clio Dinamique(asszem) mellett döntöttünk,1.6, 110 Le, csak 3 ajtósban készül,alufelnivel,26-ik héttől széria a klima is. 3060000 HUF, ezt még le lehet olcsózni kerek 3-ra:)
+még jobban is néz ki szvsz, és ez volt a döntő:)
aamen Creative Commons License 2001.09.05 0 0 5
t. mindenki,
nezegetem a renault arlistat, van egy olyan, hogy clio dizel societe, 2 mio. ez letezik? gyanusan olcso.
tud valaki ajanlani renault szerzvizt budapesten vagy kornyeken? sajat tapasztalatok erdekelnek, baumgartnerrol csak rosszat hallottam eddig.

hali,

aamen

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!