Keresés

Részletes keresés

Grigorij Sandorovics Creative Commons License 1 napja 0 0 100495
Előzmény: Grigorij Sandorovics (100494)
Grigorij Sandorovics Creative Commons License 1 napja 0 0 100494

A tegmapi videohoz csatlakozik. Az Oregoni Portland-ba mentek es ott uzemeltek 1999-ig.

https://youtu.be/lEe3FQKsBoE

Ketszaz valahany darab, ebbol menekult meg kulonleges mod az az egy darab szep gep.

 

saxi1982 Creative Commons License 2 napja 0 0 100493

Köszönöm az információt! :)

Előzmény: Alexander Pistoletov (100492)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2 napja 0 0 100492

Pl. Törökországba.

Előzmény: saxi1982 (100491)
saxi1982 Creative Commons License 2 napja 0 0 100491

Piros 260-as? Hát az meg hová készült?

Grigorij Sandorovics Creative Commons License 3 napja 0 0 100490
Előzmény: D 20 (100489)
D 20 Creative Commons License 3 napja 0 0 100489

Ezt a topikot linkelted.

Előzmény: Grigorij Sandorovics (100488)
Grigorij Sandorovics Creative Commons License 3 napja 0 0 100488

Ekzotikum. Az ember esze megall :))

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9043237

D 20 Creative Commons License 3 napja 0 1 100487

Ok, beàllitott kèp... kàr, nem tegnap kèszūlt.

A nèni csavarozza a gyàrban a 92 után gyàrtott 260-as elsõ indexèt:

 

https://media.gettyimages.com/photos/woman-at-work-at-ikarus-bus-factory-picture-id50681554

D705 Creative Commons License 3 napja 0 0 100486

Igen elkezdtük. A bontás sem kis feladat,de majd erőltetjük

Az Ikarusban tervezték és alakították át, maradhatott erről vmi doksi? állítólag több is készült (8-10db?)

Előzmény: nemeza (100478)
D705 Creative Commons License 3 napja 0 0 100485

Köszi, ez nem jutott eszembe

Előzmény: -= BPO-478 =- (100468)
-= BPO-478 =- Creative Commons License 3 napja 0 0 100484

Nagyon jó eséllyel a néhai AKD-580 az illető busz.

Előzmény: hory004 (100483)
hory004 Creative Commons License 4 napja 0 0 100483

Sárga 260-as, hátra légkondi építve, középső ajtó egyszárnyú, mintha utólag vágott lenne.

Ismerős valakinek? Egy Pécs melletti raktárak közt áll.

BU 20-26 Creative Commons License 4 napja 0 0 100482

Köszönöm! :)

Előzmény: Grimbusz (100481)
Grimbusz Creative Commons License 4 napja -1 1 100481

260.45

Előzmény: BU 20-26 (100480)
BU 20-26 Creative Commons License 4 napja 0 0 100480

Fontos kérdésem lenne: BPO-169 260.45, vagy 260.46? Mást ír HB és mást ír Mihál...

norbee601 Creative Commons License 5 napja 0 1 100479
C56 házilag.
Előzmény: D 20 (100475)
nemeza Creative Commons License 5 napja 0 0 100478

Vagy itt:

https://web.archive.org/web/20100316230128/http://buszok.fw.hu:80/tipusok.htm

 

Motor elhelyezése, rugózás, ajtósávok, padlószint, hogy néhány szemre is markáns eltérést mondjak.

Hajrá, innen szép nyerni!

Előzmény: D705 (100456)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 6 napja 0 0 100477

Random kínzó kérdés: ezek szerint a 250.59-ekből lettek az AKH-k és a 250.72-kből az AZE-k?

Előzmény: D 20 (100476)
D 20 Creative Commons License 6 napja 0 2 100476
D 20 Creative Commons License 6 napja 0 1 100475

Okay, újrafelfedezem a mindenki tudja mit.

280-as gépesből szóló kocsi rendben.

De farmotoros cuccot erőszakolni, hátrébb tett lengővé kendácsolt exbolygóajtóval, plusz idegen kasztnielemek...

http://fotobus.msk.ru/photo/16/75/63/1675633.jpg

http://fotobus.msk.ru/photo/16/75/63/1675634.jpg

D 20 Creative Commons License 6 napja 0 2 100474

Erről az oroszhonos repteres 280-asról teccene mozgókép is...:

http://fotobus.msk.ru/photo/02/87/88/287888.jpg

D 20 Creative Commons License 6 napja 0 3 100473

Yellow submarine...

Poénos cégnév oroszhonban, ha sárga 263-asokkal szolgáltat... :)

http://fotobus.msk.ru/photo/02/97/85/297858.jpg

SzElek Creative Commons License 2018.11.10 0 0 100472

Nagyon erősen megvizsgálhatták, szerintem is amikor ezt a "kínai csodát" elkezdték tervezni. Én annyira nem vagyok ebben tájékozott, de valaki, aki komolyabb szakember már írta egyszer ide, hogy mikor mennyi Ikarust szállítottak le É.K-nak. Na most nyilván, ami bevált, azt ugye legegyszerűbb leutánozni, ( de még ami itt a napelemes 260-assal kapcsolatban volt, azt is úgy adták elő, hogy Chollima) csak ugye az a vicces, hogy mivel , most nem kritizálásnak tekintsétek, de most ami kínai, az na , sosem egy minőségi termék, már akkor sem volt az. A koppintással pedig tudtak tervezni egy olyan minőségű buszt ( Chollima 862 meg az összes ilyen "csoda" ), amit az Ikarus már vagy a 60-70-es évek körül tudott volna tervezni. A 200-as széria is 1971 óta fut, ezeknél meg '86-ban jelent meg csak a 280-ashoz hasonló jármű.

Előzmény: Alexander Pistoletov (100471)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.11.10 0 0 100471

De még az ajtók is olyanok, mintha valódi 280-asokéból vagdalták volna össze...

Előzmény: SzElek (100449)
GA 05-79 Creative Commons License 2018.11.10 0 1 100470

Kedves Mwin!

 

Nem estem és nem is volt szándékomban D705 olvtársnak nekiesni. Ha már ott tartunk akkor én sem vagyok szakember ugyanúgy mint Ő. Engem is csak érdekelnek - ha hiszed ha nem - már gyerekkorom óta az autóbuszok. Gyűjtöttem és gyűjtöm a rendszámokat, képeket és természetesen sok élő emlékem van különösen budapesti viszonylatban.

Újra mondom: a nyilvántartás módját kritizáltam az első hsz-ban nem az Ő szakértelmét.

 

Szóval ne bántsuk egymást.

 

Előzmény: Mwin (100465)
Cpt.Dave Creative Commons License 2018.11.10 0 1 100469

Itt esetleg tudunk arról hogy mozgatva lett volna egy Ik55 talán? 

Két éve járom az Eger-Kalocsát de ma vettem észre Ágasegyháza és Izsák között egy telepen , hogy ( Izsák 6.sz bolt megálló) felbukkant egy faros. A tetejéből ítélve gondolom 55nek mert a kerítés magas de a tetejét elég jól ki lehet venni. Krémszínű volt azt hiszem. Holnapután meglesem mégegyszer 

-= BPO-478 =- Creative Commons License 2018.11.10 0 1 100468

Kérdéseidre:

Röviden és tömören: az általad küldött vázszám táblából, valamint fotókból nyilvánvaló, hogy egy 266.25 típusú kocsiról van szó.

Az online gépjármű nyilvántartások (az egyik ilyen ahonnan az imént lekérdeztem épp) slendriánok tudnak lenni olykor - erre utaltam is az előző hsz-emben.


Felújítás utáni újbóli forgalomba helyezéshez viszont fegyvertény, hogy nálad a forgalmija, ami nem mellékesen a valós vázszámot tartalmazza.

A 260(.06) és 266(.25) között pedig igen nagy különbségek vannak.  Nagy vonalakban ITT és ITT nézhetsz utánuk.

Előzmény: D705 (100467)
D705 Creative Commons License 2018.11.09 0 0 100467

Köszi, hagyd kibontakozni, sokat segített.....

Előzmény: Mwin (100465)
D705 Creative Commons License 2018.11.09 0 1 100466

Helyretesszük:-)

Előzmény: MGB 1967 (100464)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!