Keresés

Részletes keresés

Alien Angel Creative Commons License 20 perce 0 0 98146

Köszi! Először azt hittem, valami régi darab, de gyanítottam, hogy talán csak befalazták a hűtőmaszkját.

Előzmény: af*szombamá (98145)
af*szombamá Creative Commons License 4 órája 0 0 98145

Ex.NDK-s (Ikarus 55.50/55.51) "majompofásra" áthomlokfalalva. Előzőleg zöld volt. 
http://bus.ruz.net/events/20040808/i-55_1.jpg
Az ablaktörlő áthelyezése is egész érdekes. 

Előzmény: Alien Angel (98144)
Alien Angel Creative Commons License 5 órája 0 0 98144

Ha már Faros, akkor ez meg miféle jószág?

BPO-105 Creative Commons License 10 órája 0 0 98143

A német felújítások jelentős részénél levették róluk az ablakok alatti díszlécet.

Előzmény: EKM-765 (98142)
EKM-765 Creative Commons License 24 órája 0 0 98142

Fura az ablak alatt hiányzó díszléc gyakorisága.

Előzmény: CLY-802 (98141)
CLY-802 Creative Commons License 27 órája 0 3 98141
kikó Creative Commons License 28 órája 0 0 98140

Ikarus 66.62,kapott két budi ajtót DiDeRgős átalakítás során,a gazdájának meg csak (55-ös forgalmi) 5-ös számai voltak a felirathoz.

Előzmény: trizs77 (98137)
BPO-105 Creative Commons License 29 órája 0 0 98139

Sokkal inkább sima 66-os, 55-ösre fazonírozva.

Előzmény: trizs77 (98137)
Sedenszki Arnold Creative Commons License 30 órája 0 0 98138

Kedves Fórumtársak!

 

Meg kell kísérelnem a lehetetlent, miszerint keresek vásárlás céljából Ikarus 200 családú, 3 tagos műszerfal héjat.

Tudom, hogy elég ritkaság egy ép darab. Igaz már egy van, ki is csinosítottam (lásd. HSZ 97876), de idő közben még 2 teljes garnitura műszerfal elem és műszerek/kapcsolók kerültek a birtokomba, amelyeket ha nem tudnék méltó helyükre berakni, akkor nagyon-nagyon bús lennék. Ezzel együtt a 2 fordulatszámmérős problémát is meg tudnám szüntetni, mert minden kirakós elem a megvan azóta és a helyére is kerülhetne.

Felhívtam a ceglédi bontót is már, de almásba tévedtem (nem tudom, hogy a pitlibe nincs nekik ilyen, mikor a múltkori látogatásom alkalmával egy rahedli 200 -as állt a telephelyen bontásra várva).

Ezért szeretném a segítségeteket kérni, hogy hol tudnék még ilyen boxot beszerezni szerintetek?

 

Megtisztelő válaszotokat előreis köszönöm.

 

Üdv néktek: Arnold

trizs77 Creative Commons License 30 órája 0 0 98137

Ez milyen öszvér ?

 

Első szériás 55-ös, későbbi 66-os homlokkal ?

 

 

Előzmény: BPO-105 (98136)
BPO-105 Creative Commons License 1 napja 0 0 98136

A nap (fej)fogása.

Úgy hozzávágták a H-s rendszámot, mint a pinty, mi meg itt szopunk az OT-vel.

vadparaszt18 Creative Commons License 2 napja 0 0 98135

Üdv.! 
Köszönöm szépen a válaszod! Homályos volt ez a része a történetének, és ez hiányzott egy rövidke íráshoz róla. :) 

Előzmény: trlpx (98134)
trlpx Creative Commons License 2 napja 0 0 98134

Szia!

 

Még itthon lett felújítva, de legutóbb kapott kint is egy kisebb rendbetételt meg fényezést. A kocsi Wroclaw mellett honos, a bérlésével kapcsolatban írj privátot és megírom a részleteket.

Előzmény: vadparaszt18 (98132)
BPO-105 Creative Commons License 2 napja 0 0 98133

Na eddig voltam ez ügyben egyeduralkodó a fórumon... :D

Előzmény: EKM-765 (98127)
vadparaszt18 Creative Commons License 2 napja 0 0 98132

Tiszteletem! 

Az ex. LYP-598 után szeretnék érdeklődni, remélem tudtok segíteni. 

Az autóbusz a volános és maszek karrierje után Lengyelországba került, de ez a busz még itthon kapott rendbetételt, vagy már kint? Kint melyik város környékére került? Illetve a ki kerülésről ha tudtok valamit kérlek titeket ne tartsátok magatokba. 
Köszönöm! 

trizs77 Creative Commons License 2 napja -2 0 98131

Az autóbuszüzemi, telephelyi műszaki/forgalmi kultúra, folyamatosan veszít minőségéből idehaza.

 

 

Előzmény: EKM-765 (98130)
EKM-765 Creative Commons License 2 napja 0 0 98130

Nem kell ehhez ilyen messzire menni, itt is van hogy hetek óta nem esett de a buszok még sárosak.

Előzmény: trizs77 (98129)
trizs77 Creative Commons License 2 napja -1 1 98129

Csőtörés volt a telephelyen ?

 

Mert ez a kocsi minimum 3-4 napja, lehet régebben, nem volt lemosva.

 

 

Előzmény: EKM-765 (98127)
M.VIII Creative Commons License 2 napja 0 0 98128

Kárnevál, ó, ó, kárnevál, ott ismertelek meg, te gyönyörű lány! 

Előzmény: EKM-765 (98127)
EKM-765 Creative Commons License 2 napja 0 0 98127

Laczkó Zsolt Egon képei Jekaterinburgból.

-= BPO-478 =- Creative Commons License 5 napja 0 0 98126

Hűtőrendszer gumicsöveit mindenképp nézd meg.

Légrendszer is tartogathat meglepetéseket. H-szelepet érdemes megpuceválni.

 

Biztosítéktáblát meg lehetne csüszkölni.

 

Generátort, kompresszort ellenőrizni.

 

És ha tudsz, óvatosan tegyél pár próbakört, inkább helyben förmedjen meg valami, mint harmad / félúton.

Előzmény: Divi-Filius (98119)
13-as ház Creative Commons License 5 napja 0 0 98125
BPO-105 Creative Commons License 5 napja 0 0 98124

Vajon hová került a GO 301 és mi lett belőle...?

Előzmény: af*szombamá (98113)
EKM-765 Creative Commons License 5 napja 0 1 98123

Ha minden igaz, a Tr5 és BPG-700 holnap Kemencén lesz látható a kisvasút napján.

rezgaras Creative Commons License 5 napja 0 1 98122

Kösz. Akkoriban a Rolls-Royce lemezeit is így készítették... :-))

 

Előzmény: trizs77 (98118)
daf69 Creative Commons License 5 napja 0 2 98121

Az üzemanyag rendszert is ( tankot is ) nézd àt, mindenképp rà fér egy alapos tisztítàs és a régi üza kicserélése.

Ha nem koszos a go, akkor keverve később visszaönthető, de inkàbb hasznàld azt mosàsra.

Előzmény: Divi-Filius (98119)
daf69 Creative Commons License 5 napja 0 2 98120

Szia ! Jó lenne a motort néhànyszor àtforgatni - kézzel - azutàn önindítóval is, de beindítàs nélkül.

Olaj , hűtővíz és szűrő csere mindenképp jól fog esni neki. Ezutàn indítható, de szàmolj azzal, hogy a mozgó alkatrészek tömítéseinél nem kizàrt, hogy szivàrgàs lesz. Pl vízpumpa. A szíjak se bírjàk majd sokàig, ezeket is cseréld ki.

60 % nàl feljebb ne forgasd amíg nem meleg. Az első indítàsok utàn jó lenne megnézni, hogy az olaj eljutott e a magasabb helyekre is. Ha màr mozog a jàrmű, a hajtàslànc tömítettségét is ellenőrizd gyakran, az àllàs ezeknek plàne nem tesz jót. Jó utat !

Előzmény: Divi-Filius (98119)
Divi-Filius Creative Commons License 5 napja 0 2 98119

Üzemeltetőkek kérdezem:

Terveződik, hogy megmozdulódik egy busz 4 év állás után. Tanácsokat, ötleteket szeretnék kérni tőletek, hogy mire figyeljek, mivel készüljek az élesztéshez, mi kellhet, mi nem?

Ez már tutti lesz:

  • Olajcsere
  • új akkuk
  • Ilyenolyan búracsere, izzócsere.
  • Légszűrő, oljaszűrő csere.
  • Csuklóharmonika felkötő gumi megkötése, felktése.
  • Váltóolaj/diffimű csere kell vajh?
  • Gombok, ékszíjak?

 

Mi az ami még kellhet? Mit felejtek ki? Milyen szelep szokott rendre meghalni? Mivel készüljek aznapra?

trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 1 98118

Valóban a Béke téri főműhely végezte, de pont ezt és még sok minden más lemezmunkát,  a Szabolcs utcai Igazgatósági székház udvarán funkció nélkül maradt műhelyekből átalakított lemezműhely végezte.

 

Hatalmas aluminium táblákat hajlítottak kisebb részben géppel, nagyobb részben sziszifuszi emberi (gömbölyítő kalapácsos módszerrel) évszámra, százszámra.

 

Meglepődtem amikor láttam egy faros jobb hátsó, felső lemezének, kb. 5-6 négyzetméteres darabját kézzel domborítják.

Szuper kézügyességű szakik voltak az szent, de már 197x-ben is kőkorszakinak hatott, hogy két szakmunkás kézzel kalapálgat (igaz pontosan) ekkora karosszéria elemeket.

 

 

 

Előzmény: rezgaras (98116)
trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 0 98117

lemezcserével.

Előzmény: rezgaras (98116)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!