Keresés

Részletes keresés

tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48628
A kőbányainak ős hátfala van. Ez mindent eldönt.
Ezen kívül D11-es motorja, míg a német próbakocsiban valószínű MAN motor volt.
Kőbányai alvázszáma: 415.04-001 84
Előzmény: P.stephenson (48626)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48627

Azért attól még messze van, még van mit csiszolni rajta. Pl. tupi 415.11-ese még megoldatlan, ráadásul Busman szerint két 440-es volt, és volt 441-es proto is.

 

P.s

Előzmény: Törölt nick (48596)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48626

Hmmm, biztos, hogy a kőbányai telepen álló 415-ös a 415.02? Jobban hasonlít erre a német protóra, mint a 415.02-re. A 415.02 meg Kazahsztánba kerülhetett. A kőbányai 415-ösnek látta valaki az alvázszámát?

 

P.s

Előzmény: tupolev (48621)
tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48625
Na de az én képemen az a kormánykerék azért üt :-)
Előzmény: P.stephenson (48624)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48624

48467! :-)

 

P.s

Előzmény: tupolev (48620)
trlpx Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48623
:-o Amindenit.

És akkor szerintetek az stimmel hogy a 435-ös pedig az aki a fehéroroszokhoz Minszkbe került?
Előzmény: Alkaa (48622)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48622
Kazahsztánba került.
Előzmény: tupolev (48621)
tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48621
Egy ladalámpás 415-ös még kimaradt a múltkori gyűjtésből:

415.11, német bemutatóbusz, 1990-ben készült el és 1992-ig turnézott Németországban. Vele mi lett?
Amúgy erős a gyanúm, hogy ezt is egy korábbi protóból építették át, mint a 435.02 német bemutatóbuszt. A rendszáma PIR-D 802 volt.










tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48620
De kemény: 415.01 műszerfala :-)









Alkaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48619
Mondjuk ez a busz '94-es, az EVL-szériánál és a tűzesetnél is előbb készült, de már eredetileg is német piacra.
Előzmény: Alkaa (48617)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48618
"A GAT-ban is az az ülésreszerelt konzolos váltó van?"

Az. Apám hívja pofozósnak. :-)
Előzmény: trlpx (48614)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48617
Így van. C-AS 163 volt kint a rendszáma, most pedig FPF-990.
Előzmény: trlpx (48615)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48616
Jaja. Szerintem a GAT nem járt kint.

Előzmény: tupolev (48613)
trlpx Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48615
Ja igen, aki a Nógrád Volán flottáját erősíti jól rémlik?
Előzmény: tupolev (48613)
trlpx Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48614
Ez a két schönebecki is mehetne a VB-hez. :-)
A pofozós alatt mit értesz? :D A GAT-ban is az az ülésreszerelt konzolos váltó van?
Előzmény: Alkaa (48608)
tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48613
Hopp, hülyeséget beszélek, sztornó, a kölcsönbusz egy 415-ös volt, a későbbi EUF-164...
Előzmény: tupolev (48612)
tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48612
"Aha, tehát ő akkor szintén 435.10 kivitel, de nem került ki."

De kikerült.
A C AS 222 leégése után, 1995-ben ugyanis az Autobus Sachen kapott egy kölcsönbuszt, egy teljesen fehér 435.10-est, MAN motorral. Szerintem ő a későbbi GAT.
Előzmény: trlpx (48609)
MXA949 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48611
Üdv!A szigetszentmártoni bontóba hogyan lehet bejutni?Van telefonszám vagy vmi elérhetőség?
Előzmény: Tavaszutca (48575)
tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48610
Bizony :-(

Ilyen volt újkorában:












És ez lett belőle:









Előzmény: Törölt nick (48605)
trlpx Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48609
Aha, tehát ő akkor szintén 435.10 kivitel, de nem került ki.
Előzmény: boz-021 (48606)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48608
A legnagyobb király busz a magastámlás üléseivel és a pofozós váltójával. :-)
Előzmény: trlpx (48604)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48607
Másfél. A két schönebecki ezután fél évvel, közvetlenül a '95-ös BKV-s széria, valamint az FCK/FCL-ek legyártása után készült el. A GAT meg utánuk. (Visszamaradt megrendelés lehet, mindazonáltal HU van a VIN-jében.)
Előzmény: Törölt nick (48605)
boz-021 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48606

GAT-378.

'96-ban lett ezzel a rendszámmal forgalomba helyezve.

Előzmény: trlpx (48604)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48605
Egy éves korában!?!? :-(
Előzmény: Alkaa (48603)
trlpx Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48604
A GAT-378 ki volt eredetileg?
Előzmény: Alkaa (48603)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48603
"A harmadik 435.10 a C AS 222, arról tudunk valamit?"

1995. májusában leégett.
Előzmény: Törölt nick (48598)
trlpx Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48602
Igen valóban, jól látszik most így a két kép összehasonlításával. Köszi!
Előzmény: bi-02 (48599)
DéTíZ Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48601
Érdekessss................
Előzmény: torqmatic (48586)
bi-02 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48600
Igen, pont erre szerettem volna rámutatni az előzővel.
Előzmény: P.stephenson (48579)
bi-02 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48599

Ha megnézed ezt a két képet, kiderül, hogy nem ugyanaz a busz:411.K3

 

415.P1
Előzmény: trlpx (48541)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!