Így van. Látta valaki a Ferenciek tere után, mikor kiér a busz a buszöbölből a híd felé, hogy ott mekkora luk van? Eltűnik benne a dupla kerék is, és kikerülhetetlen :o(
:-)
Akkor kicsit pontosabban fogalmazva:
A metrópótlás tudtommal csak néhány évig, és akkor is csak szakaszosan lesz, gondolom a köztes időben nem a garázsban tervezik tartani a buszokat.
Hogyhgoy nem 44-essel?
Reggel a 44agy-n a 05-57 pótolt (7:04-kor volt a Jókainál kifelé).
Nem tudom mekkora volt a hó a ltp-n, de jelentős késések voltak: a 10-es forgalmi 6:54 helyett 7:04-kor ért a Jókaihoz. (Mondanom sem kell, hogy a 7:00-s még nem volt ott...) Mivel rendesebb késésben volt és nem akarta lekésni a 32-eses indulását, ezért úgy döntött, hogy nem buszozza körbe az Örs vezér terét, inkább rögtön délre áll.
Örs előtt szépen be is mondja, hogy Örs Vezér Tere végállomás következik, a metró előtt fogunk megállni. (bár ezt tökéletesen nem lehetett érteni...) Ezek után odaáll, erre néhány utas elkezd csodálkozni, hogy ez most akkor nem 44-es? Intelligencia a csúcson...
OFFF
Más: Az UV a 47-esen igencsak próbálkozott reggel az indulással, rángatózott, majd harmadik-negyedik próbálkozásra sikerült elindulni.
Más: 7-eseztem is ma egy picikét és megerősödött az a véleményem, hogy a Volvokat az útviszonyok miatt nem igazán kéne a 7-esre rakni.
Sokról nem maradtál le. Lepukkant, gyári környezet (mivel a téglagyárnál van a vá.), ebben az időben meg sár mindenfelé.
Szép képet -szerintem- csak a végállomásról a 10 -es útra forduló kocsiról lehet készíteni (ajtótlant), azt is emlékeim szerint a reggeli, kora délelőtti órákban (??). Ezért cserébe meg kell várni a következő kocsit, ami ~20 perc.
Igaz, ha feljebb mégy, Solymár felé, a kis benzinkút tövében ebbe a 20 percbe -unaloműzésként- belefér egy lazább szaxi is (~2000 Ft), ha kint áll a két romalány.(Reggel nem szoktak). >;o)
Igen. Amikor odamentem a 31-eshez, az alsó lépcsőn 6-an álltak. Aztán 5 perc múlva indult a Csömörbusz, ülőhellyel és hamarabb ide is ért, mint a 31-es.
Amikor még működött a Freestat, a statisztika szerint a honlapomat 40-40%-ban nézték 800-as ill 1024-es felbontásban, egy kis százalék 640, 1152 és 1280-asban és nagyon kis százalék 1600-ban.
"Amúgy aki a külső részét akarja használni a 18-asnak, azzal mi van? Le van ejtve? "
Hát ne is mond...
Már egy hete elterveztem, hogy ma délelőtt kimegyek Pilisborosjenőre.
Direkt felkeltem reggel korábban.
Erre ugrott az egész projekt...
Tegnap 415-öst (rendszámát nem láttam, FOK-GYEMes másodszeriás-hátul rövid ajtókkal) láttam a 12-n és 435-öst (05-54) a 72-n.
Valaki egyszer kérdezte, hogy a bkv-s 412/415/435-nek miért nem egyszárnyú az utsó ajtaja, mint pl a 284-nek. Szerintem azért, mert ha a szokásos ajtó egyik fele lenne csak ott, úgy kisebb lenne a felszállóhely(tupolev oldalán érdemes megnézni a 412-s jellegrajzát az ajtóméretek miatt). Ha meg a mostani dupla szárnyú ajtó helyett sima lenne, eléggé benyúlna az utastérbe.
OFF:
Ma voltam okmányirodában intézni a C-s jogsit, egy jótanács:
A II-es csoportú egészségi alkalmasságról is kell/érdemes papírt vinni az okmányirodába, mert azt mondta a nő, hogy ha a jogsiba csak az I-es csoport kerül, sokkal nehezebb vele munkát vállalni (ugyan nem teherautózni akarok, de ha ez sokat számít, inkább legyen). Szerencsére mielőtt elkezdtem a tanfolyamot, már megcsináltattam. Azért mondtam mindezt, mert elvileg nem feltétel a C-s jogsihoz, de mégis "kötelező", olyan, minthogy hiába van C-s jogsija valakinek, kell hozzá belföldi fuvarozói papír is, hogy dolgozni tudjon az illető.
OFF
Mail ment! Annyi kiegészítésem lenne, hogy érdemes figyelembe venni azt is, hogy vannak, akik 800x600-ban nézik a lapot. Mondjuk amit írtam, azt 1024x768-as monitoron láttam...
Igen, mert vmi csőtörés van/volt a Bécsi úton a városhatárnál, és teljes szélességben lezárták.
Bár a hírekben azt mondták, hogy 18-asok járnak, rövidítve a GDF-ig. De valóban értelmesebb 18A-kat járatni. A Volánbuszok is terelve Kalász felé mennek.
Reggel legalábbis ez volt. Hogy mostanra mit hárítottak el, azt nemtom.
Amúgy aki a külső részét akarja használni a 18-asnak, azzal mi van? Le van ejtve?
Itt van fotó az egyik kocsiról. (John Veerkamp fotója)
Mivel ezek a kocsik elég korai 211 -esek voltak -1970 -es évek első felében gyárthatták őket- erős a gyanúm, hogy java részük már mint lábos, vagy tepsi "teljesít szolgálatot" jó pár háztartásban.
Amelyik meg véletlenül mégis egyben maradt, hááát... minimum háromszor váltott rendszámot: GC-xx-xx -> Bx -xx-xx -> hárombetűs fehér -> hárombetűs sárga.
(Bár, mint fentebb írtam, erősen kétlem, hogy bármelyik is forgalomban lenne még közülük).