"Te mindig csak szapulod azt a szerencsétlen gyors 176-ost, pedig nem is tudod, hogy milyen jó annak, aki ennek a járatnak a mentén él, és meg tud vele spórolni időt"
1. Nekem semmi bajom nem lenne a 176-ossal, ha nem ritkították volna ki emiatt jelentősen a 76-ost.
2. Ha olyan jó akkor tessenek vele utazni. A végállomásnál lakó ismerősöm a két járat közül mindig azzal megy, amelyik előbb indul. Sok más utasnál is ezt tapasztalom.
"A másik, amit nem veszel figyelmbe, hogy amikor összehasonlítod a kihasználtáság a két járatnak, akkor nem veszed figyelembe, hogy a gyors 176-os csak Rákosligetet, meg Rákoscsaba-Újtelepet, a gyors 76-os meg ezek mellet szinte az egész Veres Péter utat is! "
Az egy dolog, de ez nem vigasztalja azt, aki a 76-os vonalán lakik (pl. engem)
Ha viszont nincs elegendő igény egy járatra, de egy másikra ami részben párhuzamos túlzott igény van, akkor nem biztos hogy a jelenlegi rendszer a legjobb.
Egyébként a 76-osnak a VP úton csak 5 megállója van. (Lándzsa, Jókai, Pilóta, Imre, Bökényföldi)
Te mindig csak szapulod azt a szerencsétlen gyors 176-ost, pedig nem is tudod, hogy milyen jó annak, aki ennek a járatnak a mentén él, és meg tud vele spórolni időt. A másik, amit nem veszel figyelmbe, hogy amikor összehasonlítod a kihasználtáság a két járatnak, akkor nem veszed figyelembe, hogy a gyors 176-os csak Rákosligetet, meg Rákoscsaba-Újtelepet, a gyors 76-os meg ezek mellet szinte az egész Veres Péter utat is!
Te mindig csak szapulod azt a szerencsétlen gyors 176-ost, pedig nem is tudod, hogy milyen jó annak, aki ennek a járatnak a mentén él, és meg tud vele spórolni időt. A másik, amit nem veszel figyelmbe, hogy amikor összehasonlítod a kihasználtáság a két járatnak, akkor nem veszed figyelembe, hogy a gyors 176-os csak Rákosligetet, meg Rákoscsaba-Újtelepet, a gyors 76-os meg ezek mellet szinte az egész Veres Péter utat is!
A "Használd a kéziféket"-et több kelenföldi 260-ason is láttam, a másikat lehet, hogy csak nem vettem észre, tehát valószínű, hogy mindenhol kiragasztották ezeket.
Bosszantásképp ezt is beraktad:) Ismét nem voltak rajta túl sokan... A 76-oson meg megint volt olyan indulás, ami lemaradással párosult. (de ennél mindegyiken többen voltak...)
Más: A cinkotás buszokon elhelyeztek két matricát (a 16-04-en és a 19-67-en legalábbis):
1.műszerfalon: "Használd a kéziféket"
2.Vezetőfülke belső ajtaján: Felállni csak a kézifék rögzítése után lehet. (Illetve ez kicsit hosszabban és szebben van megfogalmazva, de kisilabizálni is elég volt...)
Más: 01-44 is idő előtt távozott a garázsba ma. (15:35 körül volt a Jókainál)
Hazafelé jöttem 7gy-vel, csodálkoztam mikor a Móriczra értünk, miért van tömeg a megállóban. Azért, mert kedvenc Agóránk (szokásosan) beadta a kulcsot. Motortér nyitva, alá volt téve egy nagy kanna, gondolom valami elfojt. De csillogott- villogott, szép tiszta volt :)
Egyre jobban bírom a női buszvezetőket, na nem a kinézetre gondolok, hanem a sportos vezetési stílusuk tetszik. Most a 04-23-al jöttem, szépen -odalépett neki a nő. 05-77-en szokott még női vezető lenni, ő sem csiga tempóban megy.
"Kb ilyen tempóval fognak elkészülni a többiek is? Mert akkor el fog tartani a dolog egy darabig..."
Azért ez egy kicsit más, mint a többi, ő ugyanis már jó ideje leslottyanva állt. Szerintem egyébként kb. olyan tempóval fognak készülni, mint a zöldkapaszkodós 260-asok.
Kb ilyen tempóval fognak elkészülni a többiek is? Mert akkor el fog tartani a dolog egy darabig...
Kisfosgyem... szép, legalább tettek volna olyat bele, ami ki tudja írni rendesen az Örsöt...
15-06 visszajött? Király!
BPO-220 is elkészült... Jobb hátul, a szellőzős elemet cserélték, vagy javították. De inkább az utsó, mert olyan görbe, hogy csak na... De szépen fénylik a többi matt elem között :o( A motorját még nem sikerült megfigyelni, de tartok tőle, hogy rá se néztek...
Kép nincs róla? Érdekelne...
Ez a DIR dolog nagyon furcsa. Gondolom most majd a BKV "szakemberei" nekiállnak, és a kelenföldi 412-esek forgalomirányító berendezeséének cseréjekor már tapasztalt igényességgel beszerelik az AVM-et. Vagy, ami még rosszabb: Így hagyják, ahogy van. (végülis volt már megosztott forgalomirányítás a BKV-nál...)
Üdv.:VD
Elkészült az első 415-ös a GJSz-ben. Na nem kell megijedni, nem ilyen gyorsak a fiúk, csak ez a kocsi már régebb óta bent volt. Ebből már ki is lehet találni, hogy ki ő. 15-02. Ma 176Gy 4-es forgalmi. Amit tudni kell róla: kis Fok-Gyem, DIR és SRG2000 műszer. A belseje pont olyan mint a 260 zöldkorlátoké. (Márványminta) Kisfosgyemre annyi fér, hogy 176 Örs Vezér te. :-) Az pedig, hogy miért DIRes és miért nem AVMes, mint a többi, azt senki sem tudja. Egyébként semmi flanc, a szokásos GJSz minőség.