És vajh mit keres BPI-064 a MAN szervízben? Motor gondok?
BPO-220 is vagy váltó, vagy motor gondok miatt tünhetett el, mert elég érdekesen vette az 1-est és a 2-est, a 3-as, és a 4-es alig. Remélem javítani tünt el... :o)
Hová tünt BPO-220? Hová tünt BPO-220?
(Tanult szakkomentátorunk után szabadon :o)
azt hiszem a 757 gödöllői, de majd tupolev kolega megmondja pontosan.
nagyon szép kép :-) egyébként mindkét nevezett busz nagyon szép állapotban van :-)
hm, én egyidőben minden reggel ezzel a busszal jártam :-) . Ilyen "diákjárat" volt reggelente Rétság-Vác vonalon, és azt hiszem már járata nem is volt. Ez kb 1997-végétől 1999 elejéig tartott, mármint, hogy ez a kocsi volt ezen a járaton. Néha váltásként beugrott az akkor teljesen új DUD-756 :-) .
Egyébként nagyon szép kocsi, a mai napig szép állapotban van, és vigyáznak rá, manapság azt hiszem csak exkluzív különjáratokat visz.
Lényegépben semmi. Talán a trilex keréktárcsa és az, hogy minden ablak nyitható. Valószínűleg az orosz piacot célozták meg ezzel, ellentétben a 260.43-mal, ami ugyebár NDK piacra készült. 260.47-es tudtommal csak két darab van az országban, mindkettő 1991-es gyártású és a Kapos Volánnál közlekedik.