Gyorsan kibékávézom magam aztán beszélhetünk egyebekről is. :o)
Köszönöm Tupolevnek a meghívást egy 260.00 utazásra, rég volt már szerencsém fííílinges, ráncos, fehérkapaszkodós 260.00-áshoz. THX mégegyszer!
18-24 szvsz egy király busz, de az ablaktáblákat cserélni kéne.
A többi cinkotai átlagos, de 01-39, és 01-40 átlagon felüli! (Tupi, még jó hogy nem szálltál fel 01-40-re mert szét van vagdosva leghátul az üléshuzat+firka+üvegkarc... ezeknek új buszt???? :o(((((
Szerinted az oroszoknak nagy esélyük van megvenni az Ikarusbus-t? Mert a Széles gabesz azt nyilatkozta 2-3 hónappal ezelőtt, hogy már meg is vette az Irisbus-tól. Akkor ez most, hogy van?
És a legszomorúbb az az egészben, hogy szegénke ezt az "absztrakt -Ezüstnyíl -design" -t már kb. 1 hónapja magán viseli...
Hmmm, a múltkor azt hiszem itt tettem szóvá, hogy az esernyősön egy randavörös greff van, úgy 1 -2 hétre rá el is tűnt...
Émmeg jól McSzívtam... Vártam a kedvenc esernyős batáromat, de hiába. Közben leesett, hogy ma szemlenepja van. 11.00 -ra ért ki, de addigra:
-Elfogyott a filmem
-Lemerültek az elemek a digit gépemben. Szóval ez a nap nem (teljesen) az enyém volt.
Azért valamit csak sikerült "alkotni:
Rájöttem, hogy ami tegnaphoz képest holnap az ma van... Na mindegy... 14:30 körül ott alkottatok még? 05-63 hova ment GC felirattal a Fehér útról a Nagy Lajos kir. útja felé?
Cinkota ki is szokta adni a 280.00-ait? 32-esen, 132gy-n, 85-ösön, 44gy-n, 44agy-n nem igazán szoktam ezeket látni...
Ha fél 3- 3/4 3 körül kint lesztek és elég feltűnően fotóztok akkor esetleg rátok köszönök:)
Egyébként jó esélyetek lesz valami aranyosabb trolit is fotózni, mert ma épp az egyik Solaris volt kint.
Kérdeztem már, hogy merre jár a 00-03? A vezére ma épp a 00-29-cel ment.
Biztosan ez lesz a Russian Bus Industries (RUBI), mellete lesz még egy HUBI-nk (Hungarian Bus Industries, van már egy NABI-nk, és alakulgat az ALBI-nk (Alfa Bus Industries).
Ekkora igyekezetet: itt mindenki buszt akar gyártani. Bár az elmúlt években lett volna ekkora az igyekezet.
A Népszabadság információi szerint az orosz tulajdonú Mekar Kft az Irisbusszal szándéknyilatkozatot írt alá, amely szerint az olaszok kirázólagos tárgyalópartnernek tekintik az orosz céget.
Széles Gábor hosszú ideje tárgyalásokat folytatott a Fiat-Iveco-csoporthoz tartozó Irisbus vezetőivel arról, hogy visszavásárolná a buszgyártást. Megállapodás azonban máig nem jött létre, és ennek tulajdonítható, hogy Széles Hungarian Bus néven akar a FÁK országai számára buszokat gyártani.
Kizárólagos partner
A Népszabadság információi szerint az orosz tulajdonú Mekar Kft az Irisbusszal szándéknyilatkozatot írt alá, amely szerint az olaszok kirázólagos tárgyalópartnernek tekintik az orosz céget, illetve az általuk képviselt vállalatcsoportot. Ez a megállapodás, a hírek szerint, február közepéig van érvényben, de már többször meghosszabbították. Az orosz társaság meg akarja tartani a buszgyártást Székesfehérváron és Mátyásföldön is, elsősorban az orosz piac, illetve a FÁK országai számára.
Az egykori Szovjetunióba az Ikarus mintegy 170 ezer buszt szállított, amelyekből még legalább százezer fut az ottani utakon. Ezért a magyar busz iránt meglehetősen komoly az érdeklődés. Ugyanakkor az elvárások már ott is nagyobbak, a korábbi busztípusokkal már nemigen lehet visszatérni az orosz piacra. Ezért minden bizonnyal az a jelölt kerül jobb pozícióba, amely képes lesz az európai normákhoz igazodó fejlesztésekre.