Köszi!
Ez így vicces, mert (legalábbis amikor ott tekergettem a bakelitet) a kék 263-asok mind városi-, a többi 263 pedig távolsági váltós volt, így sztem ez is az, mert az olyanok mint ennek az eredeti festése hosszúsak. Így ez lett minden idők leggyorsabb Bp-i kék busza, mert ezek hosszúval sétálják a 120+-t.
Jövő 7-en Vp-vel +ünnepeljük a vizsgaidőszak végét, kivételesen hétköznapi, korai délelőttös számot kérünk, valszeg a piros 40-esre.
A Csepel művek előtti kanyarokat megcsináltuk 2x-er vagy 3x-or. Csak iskolások voltak fennt, fiatal sofőr, hó, hátsókerekes kisbusz... mikell még a csapatáshoz :o)
Fíling volt a tuti. Ezért is hiányoltam az igazi telet.
Szeretem ezt a 79-est. Ezzel megyek minden reggel suliba.
9-es (19-51) simán vette az akadályokat, mintha csont száraz idő lenne. Az hozzátartozik persze, hogy talán itt jobban takarítják az utakat, mint ahol a 44gy jár.
Amúgy ma voltam Csepelen :) 79-es megállóiban akkora volt a hó, szerintem be sem mert állni a kis ikarus :) Nem mentem vele, csak taxiból láttam.
Te nagy délpesti! Délpesten is vannak AVM-es 412-esek (67,Palota,4)
Más: ma reggeli közlekedés
Fölszállok 76gy-re a Jókainál 15 perc alatt eljutok vele Sashalomig. Sashalomnál 2 ember kivételével mindenki leszáll (én is, pedig ott nincs megállója, csak megkérték a vezért, hogy hadd szálljanak le)
Itt átszállás a Hévre, ami beért 7:31-kor a 7:30-as indulásra, de már 7:33-kor ment is vissza.
Estét!
Tudtok róla valamit?:
VID-343, IK 263, a Trmannál jár a 87-esen. Az benne az érdekes, hogy egyrészt ez az egyetlen sztem új, vagy sokkal újabb beszerzés 263-ból Trmanéknál, illetve ez az 1etlen Bp-i kék busz sárga rendszámmal, illetve apró különbségek vannak a többi 263-hoz képest, pl. hátsó ablakban jobb alul helyett jobb fölül van a viszonylatjelző és ráadásul kivilágított, meg jobb az állapota a busznak, stb. Szóval tudtok róla valamit?
-Kissebb nyitható ablakok
-2-es ajtó után nem széles, hanem dupla ülés
-narancs színű védőcsík az ajtók alatt, kívül
-tetőablakok elhelyezkedése
-páramentesítő az utasablakok fölött
-hangosabb bimm-bammcsengő
-AVM
-korábbi modell, Kelenföldi garázs
412.10C
-Nagyobb nyitható ablakok
-2-es ajtó után széles ülés
-sárga védőcsík
-tetőablakok elhelyezkedése
-páramentesítő nincs, helyette levegőkeringtető a plafonon (kis szürke lehúzható izé)
-halkabb bimm-bamm
-DIR
-Újabb modell, Délpesti garázs
Eltérő még a belső kárpit, egy két anyag is más a két típuson (fa-fém)...
És még számtalan apró kis izé...
NAh Rally! Ilyet fotózz! :)) Megint 405-t fotóztam a 90-en :)))
14-20-as gyönyörűen lemosva első kanyarra ált ki, a Fok-gyem is működött 90 CSILLEBÉRC állásban volt akkor állította át! Kitünő szép állapotban van a kicsike. És havas háttér van mellé :)))
Az elottemszolohoz hozzáfűzök: akkor se nyissa meg ha ismerős emailrol kapja. Én már 4 darabot kaptam az elmult kb 24 órában, gondolom jön majd még...egy kb 30 kbyte-os filerol van szo...
Nem hiszem hogy ez volt az az E91, ti. van legalább 2 db P-s rendszámu szárga E91-es valami nagyfelbontású fokgyemmel amiko alkalmanként az Örstöl mennek az Astoria felé de nem tudom honnan hova, havonta 1-2x látom oket csak akkor soha nincs nálam fényképező :)