Ha 6 lesz felújítás alatt akkor se nagyon más a helyzet. Annál többet meg ne küldjenek egyszerre felújítani, mert egyszerre annyin úgyse tudnak dolgozni.
CSak te látod túl rózsásnak a helyzetet, mert pl. 76gy-n nincs felújított kocsi, 168-ason sincs => délután 76-osról állandóan megy kocsi pótolni => 6 helyett a 76gy 8 percenként jár (szeptember előtt ez még 4 vagy pótlás esetén 5 volt...)
Na, 15-06 is megéri a pénzét...
Múltkor is ott állt mögötte a szervízautó.
Persze, Délpesttől kaptuk...
"Hasonlóan 260-asokkal...2
Szerintem 260-asok terén elég szépen javult a helyzet a zöldkapaszkodósokkal.
Vagy csak én látom így a helyzetet, mert mindig a 31-esre rakják őket?
(Ma 16-04-gyel mentem, ő viszont egy roncs).
"nehogy már ne legyen a BKV-nál 2db tartalékbusz, amit el lehet küldeni a 415-esek helyett..."
Ezt hogy érted??
Egyszerre nem csak 2 415-ös lesz felújítás alatt!
Óriási... Esetleg annak a kocsinak a felújítását nem akarják végre befejezni, ami a 176gy-re kéne hogy jöjjön a 15-06 helyett? (vagy ő maga a 15-06 a 15-02 helyett?... na mindegy)
280-as felújítás nem lesz? Mert az nagyon jó, hogy a garázs működőképes állapotba hozta a 18-24-et, ami még fél órája is működött, sőt még pótlást se láttam ma, na de azért a 280-as statisztika....
Hasonlóan 260-asokkal... Ezek közül ma reggel a 00-72 hagyta el magát a 77-esen.
Egyébként meg nehogy már ne legyen a BKV-nál 2db tartalékbusz, amit el lehet küldeni a 415-esek helyett...
Mondjuk én ebben sem vagyok biztos. Mivel ZF váltót kaptak a kocsik, gyanítom, hogy a hátsó hidat is kicserélték. És akkor már gondolom a mellső cuccost is. De ez nem biztos. Mellesleg ezek a kocsik gyakorlatilag kaptak egy komplett vázcserét. Hát baromira kíváncsi vagyok rájuk. Meg arra is, hogy mi lett a rendszámuk, ha ugyan nem maradt a régi. Vagy esetleg hogy sárgák lettek-e.
Bár nem nekem címezted a kérdést, de mint írtam, a műszaki részletekről még nem tudni semmit.
Megint csak magánvélemény: a Fok-Gyem nem biztos, de a zöldkorlátot elég valószínűnek tartom. És van egy olyan érzésem, hogy lesznek új plusszos vonalak is majd valamikor az év folyamán, úgyhogy biztos nem lesz egyszerű ez a felújítási sorozat sem. Magánvélemény vége.
"A 07-67-es nem tekinthető ennek a felújítási sorozatnak a részeként?"
Nem. Ezt elfelejtettem beírni. A 07-67nek váztöréses meghibásodása volt. (Gyakorlatilag egy kissé leszakadt a hátulja. Őt valami Ikarbus, vagy mi a túró újította fel. Valami székesfehérvári jogutód utódjának a valakije. :-)
"Várhatóak akkor 260.00-ások a 415-ös vonalakon?"
Hát ők mostmár 260.45-ök, de igen. Szerintem ez úgy fog zajlani, hogy lesz valami kijelölt járat, ahol ezek a kocsik fognak állandó jelleggel üzemelni, és addig átcsoportosítások lesznek. Akár garázsok között is. De ez csak az én véleményem.