"Van új, 14 db-os megrendelés az F15-ös tipusra.
Megnyerték a Volán Egyesülés 13 méteres, 5 kocsira szóló elővárosi tenderét.
Megnyerték a Zala Volán 2 db-os, 13,5 méteres elővárosi tenderét.
Készül a Rigai 39 db E91-es.
A Norvégok elvitték a 3 db E91-et és azonnal rendeltek +8 db-ot még.
A görögöknek most jutot eszükbe, hogy az idén olimpiát rendelnek s most szeretnék elérn, hogy tegnapra szállitsanak nekik E91-ket."
Én akkor is örültem neki, nem anyáztam a BKV-t, hogy miért nem vesz nem létező Ikarust.
Arról nem is beszélve, hogy sokkal jobb, mintha Agorát vagy Mant vettek volna.
Mikor régen? Születésem előtt nagy valószínűséggel nem, és azelőtt se nagyon, mielőtt kiderült, hogy Volvok fognak jönni. (addig csak új buszt, ha az nem Agora)
Az áthelyezős témához, amivel jól elszaladtatok :o)
- Tupolevnek igaza van a 6 - 20GY - 60 - 86 - 130GY járatoknak valóban jár a 435. A többi pedig legyen délpestté (Mind felújítás után)
7000-esek menjenek Cinkotára és Kelenföldre a 7-esre 7A-ra ... Egy Thököly u. felújítás után (Egyébként ha már ennyire erőltetve van a 4-es metró, akkor lehet kezdeni a fúrást a Thökölyn és egy új (villamosos) útpályán mindjárt jobb dolga volna az "újoncoknak".)
Ez az én véleményem. A hulladék délpestieket sem kéne kidobni, hanem kisebb felújítás után 1-2 délpesti vonalat csuklósítani csúcsidőben. (Vagy ez oltári baromság?)
A 96-os a 96GY-hez viszonyítva tényleg jelentéktelenebb, ezért lehet, hogy inkább a 96GY-re kéne újabb buszokat tenni.
A 96GY egy igazi heringjárat egyébként.
Szörnyű, hogy a metró véget és Újpest Városközpontnál és az abban az irányban továbbmenő villamost megszüntették!!!
Most a fél metrószerelvény megpróbál ott átszállni a 96-osra...