úgy értem: az ezüstök, meg a felújitott 280-ak maradjanak itt, jöhet egy pár (vagy sok) 435, a régi sz*rokat meg vigyék a francba (mondjuk cinkotára:)))
A 7-7a-ra sok az 50, a 7-7a-44-44a-ra meg egy picit kevés. bár végülis maradhat a kétrészes 7-esek vagy a 44a 10-es rovására 435-ös is ezeken a helyeken, ha szükség van rá.
Ez a Te véleményed.
Sokak szerint viszont a 435-ös jobb, az említett járatokon elkelne a nagyobb férőhely, nem is beszélve, hogy mindegyik belső területeken közlekedik, így a környezetkímélés is fontos szempont.
Tehát az említett 2 járatra szerintem mindenképpen 435-ösöket kéne tenni.
(Ellenérv, hogy Óbuda újabb típussal gyarapodna, de már van 415-ösük, tehát nem lenne idegen típus).
Semmi se elképzelhetetlen...
18-24: ex-délpest, múlt héten volt épp szidva:)
Komolyabb téma Andriskáéknak: Az előző javaslat feldolgozásával lehetne egy mukit hívni a Volvótól meg egyet a BKV-tól és velük beszélgetni és reklámozni a 44-est:)