Nógrádi különítmény Rendszámot nem tudom, mert észrevették a sofőrök, hogy fotózok, és az egyik elkezdett mutogatni... inkább nem mentem oda rendszámot fölirni :o(
Szeva kavics, hát nem a békávé üzemelteti a legtöbb Ikarust?
Továbbá ezek szerint az ilyetén internetező fanok mind pestiek, notabene többsége délpesti.
Min csodálkozol?
Mi meg írjunk a vidékiekről.Összességében az a több... :-)))
"Itt van 07-67 azonosítója, amiről már volt egyszer szó, hogy olyan furcsa betűtípus. "
Amire én gondoltam, az nem ilyen.
GABORBP: igazad van, a 19-82 is olyan :)
Úgye jól gondolom, hogy a Gyrosok is ajtófékesek? Úgyanúgy, mint a 415-435-nél lehet hallani, ahogy már egy picit nyomja a gázt, emelkedik a fordulatszám, és az utsó ajtó becsukodása után hirtelen megindul busz.
Igazából ez már lassacskán OFF-topic, de azért ide írom:
A legfrissebb információim szerint a Volvok mégsem teljes egészében Cinkotára kerülnek, hanem egyenlően lesznek elosztva Cinkota és Kelenföld között. A metrópótlás között és után a 7-7A vonalakra kerülnek, ahogy az várható volt.
Sziasztok!
Munkám ma Újpalotára vitt. Sikerült kétszer is exdéltepsi buszokat kifognom (130gy:17-79, 96:17-28)
17-79-nél az ajtós oldalon, elöl déltepsi, hátul már cinkotai betűtípussal vannak az azonosítok. Szeretem az ilyen vegyes megoldásokat :)
19-71 (96-on láttam azt is): azonosítok speckó betűtípussal vannak, olyan, mint az ezüstös 280-ké, csak világosfehér és sokkal alacsonyebb-tömörebb, képet is már láttam róla valakinél (ilyenkor jönne jól a központi buszos galléria)
Van még ilyen betűtípusu azonosító valamelyik buszon?
17-28: megszolgálta már az idejét, mehetne nyugdíjba...
Más:
Nem tudom, hogy más trolikon is szokás-e, de a 204-es számú (vagy a 203-on) 280-as trolin (80-ason ment) szép nagy ajtónyító gombok vannak az ajtók mellett kivül.
"hogy az az első időkben megismertek szerint fog az azt követő években is történni."
Nagyon valószínű, hogy nem, uis az idei az még nem volt az igazi 10 hetes lezárás, csak egy kis álmunka.
"Valamint arra is felhívnám a figyelmedet, hogy ha minden jól megy, akkor addig érkezik még 100db Volvo..."
A szerződés 50-150 Volvóról szól. Az 50 biztos. A továbbiakhoz pénz kell. A pénzhez jelenleg nincs politikai akarat a főváros részéről, úgyhogy továbbiak akkor lesznek, ha a BKV tud pénzt varázsolni.
Felhívnám figyelmedet, hogy mivel több szakaszban fog történni a metrópótlás, ezért egyáltalán nem biztos, hogy az az első időkben megismertek szerint fog az azt követő években is történni. Valamint arra is felhívnám a figyelmedet, hogy ha minden jól megy, akkor addig érkezik még 100db Volvo...