Ebből a időből van egy térképem (1982).
Ezen megy a 145-ös a Boglár utcában.
186-os nincs, a 143-as megy mind a két felső buszfordulóba. A 34-es befelé is a Vörös Hadseregen indul az Újmegyeri térről (a megálló öböl a mai napig megvan a Pünki előtt).
Be kell valljam, nem emlékszem rá hogy járt -e a Boglár u. -ban a 145 -ös, az nekem a "másik oldal", nemigen mászkáltam el arra gyerekkoromban.
Arra viszont élénken emlékszem, hogy a 143 -as oda -vissza járt az Égető és Pusztadombi utcákon, még a jó öreg Prágás 260 -asokkal.
Csak úgy (lehet hogy rossz) emlékezetből -mert ez már igen rég volt -egy pár rendszám, amely állandóan, vagy nagyon sokszor megfordult itt:
05-08, 22-97, 90-19 (ennek valami miatt igen karcos volt a baloldali, második utasablakának alsó táblája), 89-11 és 89-12.
Mikor még a régi HÉV -állomásnál volt a vá., egyszer, egyetlenegyszer volt rajta egy nagyon első generációs 260 -as, még csodálkoztam is, hogy ilyen kisablakos is van (1/4 -es ablakok), ő ha jól emlékszem a 49-54 volt.
Sürgősen pótolnom kell az Óbudai, Csillaghegyi, és Ófalui helyismereteimet :o) (És fényképeimet)
Melyik busz megy a Temetőhöz? 405 azt tudom, de melyik?
Utasdícséret nem oltja ki az utaspanaszt, vagy az eseményeket? Mert akkor elintéznénk itt egy páran Kollégád csuklóstanfolyamonvaló részvételét is :o)
Szegény, most gondolom erről le fog maradni? :o(
"Elvileg két év utaspanasz – és eseménymentes szereplés"
Arra azért kíváncsi lennék, hogy egy-két cinkotás délutános 44-es vezérnek hogy jött össze a két utaspanasz mentes év, mert ölég bunkók tudnak lenni... (avagy elég egy-kettőre ránézni...)
Estét!!!
Zaklatnálak kérdésekkel, ha nem gond.
Nem
Mik a feltételei annak, hogy a csuklósra menj?
Elvileg két év utaspanasz – és eseménymentes szereplés, valamint vonalcsoportvezetői ajánlás kell, akkor a főállású kolléga mehet, ha valahogy befér, mert ritkán van tanfolyam és a szólósok többsége menni akar, főleg a pótlék miatt. Egy kicsit csókos a dolog.
Mennyire férsz el a buszokban(260,405,412,415)? Milyen magas vagy?
Csak azért kérdem, mert nekem ebből mindig gondom van a járműveknél a 197 centis magasságom miatt.
Én is ekkora vagyok és nincs gond. a 260-ban nemigen tudok balra indexelni a térdem miatt, de más gond nincs. Hátra kell küldeni az ülést. A 400-asok lábhelyileg olyanok mint egy Passat vagy egy Omega, csak a 405 szüki egy kicsit, de az se kényelmetlen. Néha viszont tipusfüggetlenül olyan sz@r ülés van 1-1 kocsiban, hogy 3-4 óra múlva kezdődik a derékfájás.
Előre is köszi a válaszokat.
szívesen.
Egyébként a Téténybusz miatti plussz 280 állomány miatt február 2 és 3 Kelenföldön újra csuki tanfolyam, de még nem mondok semmit, el ne kiabáljam. :).
De te az M3-ra sehogy nem fogsz kijutni Nagytarcsa felé...
Egyébként a Bökényföldi meddig Bökényföldi és honnantól Rákosligeti? Avagy a garázs miért Bökényföldi, amikor Rákosligetinek kell lenni? Avagy a XVI. kerületi oldal Bf-i, a XVII. ker-i oldal Rl-i?
Csak nehogy mosógéptűz általi halálra ítéljenek valakit emiatt, és a végrehajtás helyére SL 223 típ. busszal kelljen utaznia. :o)
FIS-606 minden nap ott áll, tegnapelőtt, ha jól láttam, még a motorját is megszellőztették, csak azt nem tudom, hogy délután még kifelé pakoltak -e a géptérből, vagy már visszafelé. :o))))