"EZ 15(+1)db, és ha az a 14. akkro az neked, hgyo jött ki vagy valamiről nem tudok?
De a +1ben nem vagyok biztos!"
Először én sem győztem utánaszámolni, de aztán rájöttem, hogy ViTDavid csak a Plusszos, Fok-Gyemes Ezüstökre gondolt és úgy kijön:
1: BPO-301
2: BPO-302
3: BPO-303
4: BPO-306
5: BPO-307
6: BPO-308
7: BPO-315
8: BPO-316
9: BPO-601
10: BPO-602
11: BPO-604
12: BPO-657
13: BPO-666
14: BPO-332
A beszélgetés az óbudai, Mezőtúron felújított ezüstnyilakról szólt, a dél-pesti táblások azok az én szememben más "kategóriába" esnek. (nem plusszos, táblás, stb.).
HB honlapját én is be tudom ide másolgatni, de az bizony ezesetben nem teljes. Azóta a BPO-657 és a BPO-666 is ezüstnyíl lett Óbudán, az 57-157-257-re kerültek. A 20-49-es vonalak tartalékbusza pedig az utólag elkészült BPO-332 lett. Így van most 14 db ezüstnyíl Óbudán.
"Igen, utánanéztem, a BPO-332 lett a 14. ezüstnyíl, amely a 20-as vonalé lett. A BPO-333-ról nem tudok semmit. "
Lehet, hgyo benne van a hiba, de én ezekről az ezüstnyilakrótl tuodk, asszem van még egy délpesten, de most a száma nem jut eszembe (15-XX).
Ik.260.46 1992.08.29 BU 21-94 BPI-542 15-42 Gloriett Arculatos jármû DIR
Ik.260.46 1992.08.29 BU 21-96 BPI-543 15-43 Gloriett Arculatos jármû DIR
Ik.260.46 1991.07.03 BU 22-31 BPI-547 15-47 Gloriett Arculatos jármû DIR
Ik.260.46 1991.07.03 BU 23-41 BPI-559 15-59 Gloriett Arculatos jármû DIR
Ik.260.46 1992.08.29 BU 22-16 BPO-301 03-01 20, 49 2003.09.22-tõl DIR
Ik.260.46 1992.08.29 BU 22-25 BPO-302 03-02 20, 49 2003.09.22-tõl DIR
Ik.260.46 1992.08.29 BU 09-95 BPO-303 03-03 20, 49 2003.09.22-tõl DIR
Ik.260.46 1992.08.29 BU 22-82 BPO-306 03-06 20, 49 2003.09.22-tõl DIR
Ik.260.46 1992.08.29 BU 09-66 BPO-307 03-07 20, 49 2003.09.22-tõl DIR
Ik.260.46 1992.08.29 BU 09-69 BPO-308 03-08 20, 49 2003.09.22-tõl DIR
Ik.260.45 1991.07.01 BU 23-28 BPO-315 03-15 20, 49 2003.09.22-tõl DIR
Ik.260.45 1991.07.01 BU 23-32 BPO-316 03-16 20, 49 2003.09.22-tõl DIR
Ik.260.45 1991.07.03 BU 05-68 BPO-601 06-01 20, 49 2003.09.22-tõl DIR
Ik.260.45 1991.07.03 BU 06-05 BPO-602 06-02 20, 49 2003.09.22-tõl DIR
Ik.260.45 1991.06.26 BU 06-84 BPO-604 06-04 20, 49 2003.09.22-tõl DIR
EZ 15(+1)db, és ha az a 14. akkro az neked, hgyo jött ki vagy valamiről nem tudok?
De a +1ben nem vagyok biztos!
"Hát... Az Akácfa utca-Dob utca szabályosabb, kérdés, hogy elfér-e ott a csuklós operatív pótlásnál."
Nem Dohány utcát akartál mondani? :o)
Operatív (és azt hiszem semmilyen) pótlásnál nem lutriznak. Ha nincs beparkolva a sarok -"húzósan", de elfér. (Mondjuk a 435 -ös már nem hiszem).
Mivel általában azon a környéken 99% -ban be van parkolva a # mind a négy sarka, még egy szóló teherautóval is (Iveco EuroCargo, 7,6 m) néha elég húzós a kanyarodás. Nemhogy csuklós busszal.
Marad tehát a szabálytalan, de biztos balra nagy ív.
(Amit, elvileg fedezni kellene).
Ezt már egyszer kérdezted, érkezett rá két válasz is.
Egyébként sincs értelme a kérdésnek, mert a buszkarosszériákat konkrét szabványok szerint tervezik, méretezik, próbadarabokon próbaterhelést és borulási teszteket végeznek, annak érdekében, hogy megfelelnek-e a szilárdsági előírásoknak.
Én is láttam reggel munkába jövet a gellért téren az Agorát. Csodálkoztam is, hogy ilyen hidegben van kedve kijönni, mert azt hittem téli álmot alszik a cinkotai barlangjában.