a gyömrői út tudod milyen? azon még a Keresztúr jobb 435-ösei is darabokra hullanak azon a rövid szakaszon......botrány!!
nem inkább ezt hallottad? :):(
51-esen egy frissen fújt kocsival mentem, 18-53 (de nem biztos!) A váltója szar volt, viszont a busz szép :o)
17-esen BPI-505tel mentem. A hátulja eléggé szét volt hullva futóműileg. Csörgött, zörgött, csattogot...
Utközben a Gyömröi úton a JET kuttal szemben vagy egy autókereskedés. És bent hátul egy volt Alba Volános 386-os állt (A színéből megismertem) Ha valakit érdekel, biztos ott lesz még egy darabig :o)
És bepillantottam a GJSZ-be is ahol rengeteg busz állot, köztük egy csomó kibelezett ráncos 260-assal... (Ide beengednek minket fotózni?????)
A 61E-es vezér NEM VOLTNORMÁLIS! Úgy ment bele a kanyarokba, hogy nem győztem hol fogóckodni... Nemsemmi élmény volt :o)
M2: a 130-as Barbival mentem, ahol kivételesen jól működött a Fok-Gyem, de kifolyt valami lé, és iszonyatosan büdös volt a kocsi...
A 49-esen pedig BPO-604 (asszem) volt az alany, egy kitűnő vezérrel. Mentem vele egy karikát. Hát lefelé nem volt egyszerű :o) És ez a busz hogy gyorsul...:-o Viszont érdekes módon felfelé nem tapasztaltam, csak lefelé :o))))
És ezek a szegény ezüstök könyörgöm, milyen csengőt kaptak???? Ez még az Agoráénál is borzalmasabb: vííííííííííííí...ááh, majd megsüketültem.
De teccet ez a 49-es vonal is.
A 15-ösön meg BPI-032-es felemással jöttem. Sofőrünk a Boráros előtt kettővel annyira el volt foglalva a dudálással, meg a kocsikerülgetéssel, hogy elfelejtett megállni. Aztán csodálkozott, hogy mér anyázik neki mindenki a végállomáson... :o)))))
A 23-as meg a 812-es GJSZ-es ezüst szörnyűség volt. Hááááát némely nem felújított busz kinéze is jobb ennél a szegénynél.
A 19-esen meg BPI-519el jöttem :o) De szegénykémnek megrepett a szélvédője :o((( Csúnya kavicsok... Kiváncsi leszek, mikor cserélik ki.
Itt az autósok a hibásak, ugyanis a lámpa felett ott a kötelező haladási irányt jelző nyíl, ami jobbra mutat! Plussz a lámpa zöldje is jobbra mutat.
De ha lehetne ott egyenesen is menni, akkor biztos a busz is ott menne. Tehát nem véletlen, hogy leszorítja a "pofátlankodókat". De általában itt mindíg szigorúan belenéznek a buszosok a visszapillantóba, és ha jön egy autó direkt ijesztenek rá :o)
Jómultkorában ezt tulságosan is komolyan vette a sofőr, és a kb 90!!!nel jövő BéeMWé terepjárót bekergette a HÉV sinre :o) Kiszált az ürge a kocsiból, de olyan fuksz volt a nyakába, hogy majdnem orraesett, annyira húzta le a nyakát... Odajön a buszhoz, és elkezd üvöltözni a soförrel, hogy hogy meri ezt,meg azt... de a sarkon ácsingozó (és mindent végignéző) rendőr odajött és elmagyarázta az emberünknek, hogy nem kéne még testi sértéssel is fokozni a sebességtúllépést, szabálytalan sávváltást...stb.
Aztán intett a rendőr a sofőrnek, hogy mehetünk :o) ezt már Ő elintézi ...
(De a rendőri jelenlét nem rendszeres! Sőt, azóta egyszer sem láttam ott rendőrt...)
Ja, és a 23-as és 54 buszok járnak arra, meg a Gyors23-as, de Ő általában bent is marad a középső sávban.
Most lehet, hogy csúnyán megbukok KRESz-ből, de szerintem ha a besorolást jelző tábla szerint mindhárom sáv egyenesen is halad, akkor nem lehetne önmagában jobbra mutató nyíl a lámpán, csak úgy, hogy van egy rendes lámpa PLUSZ egy kiegészítő jobbra nyíl. Vagy ha így van mégis, akkor a besorolást jelző tábla rossz. Jelen esetben ugyanis én úgy értelmezem a helyzetet, hogy a tábla szerint mindhárom sáv forgalma egyenesen IS haladhat (ebben az esetben szabálytalan a buszos, ha leszorít), a lámpa szerint viszont az egy kanyarodó sáv. (Akkor viszont az szabálytalan, aki egyenesen továbbhajt)
Az a vicces, hogy elég gyakran megfordulok arra autóval, de én mindíg a középső sávban megyek, így még nem sikerült megfigyelnem a problémát.
Nem tudom jól látom, vagy én tévedek. A mai reggelen, a Soroksári úton történt, nem velem, de már máskor is láttam a következő esetet: A Lágymányosi híd felől a Soroksári út kiszélesedik 3 sávosra. A BKV járata azt hiszem talán 24-es ezen az úton közlekedik, mikor kiszélesedik az út, a külső lesz a középső és megjelenik mellette még egy sáv, a busz soha nem húzódik ki a jobb szélsőbe, hanem középen cammog az álltaluk limitált 40 km/h-val. Ennek meg van a magyarázata: az úton a buszmegálló előtt van egy apró utca jobbra, ami keresztezi a hév vonalát is, amit egy közlekedési lámpa is szabályoz a fénysorompón kívül. A busz mikor elhagyja ezt a lámpát, rögtön kiteszi az indexet, és azonnal lehúzódik jobbra, anélkül hogy belenézne a tükörbe, hogy jobbról nem halad-e éppen mellette valaki. , (vagy belenéz, és szándékosan leszorítja a mellette lévőt ma reggel inkább ezt láttam) Ha az a sáv, ami jobb szélén halad kanyarodó sáv lenne, még azt mondom, indokolja a busz viselkedését. DE előtte van egy előjelző tábla, ami azt mutatja, hogy mindhárom sáv egyenesen halad, így is van felfestve az út és ráadásul a lámpa zöldje is jobbra nyillal világít, így én úgy értelmezném, hogy az a közlekedési lámpa csak a jobbra kanyarodókra vonatkozik, tehát ha egyenesen szeretnék tovább haladni és a többi lámpa zöld, akkor a jobbra piros lámpa ellenére áthaladhatok azon a sávon egyenesen. Innen nézve a buszos veszélyezteti ezzel a sávváltási manőverrel az ott szabályosan közlekedőket, és semmi nem indokolja a középső sávban való közlekedését.
Lehet, hogy tévedek, hogy valamit nem jól értelmezek.
Kíváncsi lennék mi a véleményetek erről. Most akkor szabálytalan a busz vagy sem?
meg ide is beteszem :)
off...
Autoszalon: feltettem ide a képeket, a modemesektol bocs, a főoldal hatalmas nagy lett mert az összes thumbnailt oda tette be a DW/FW és igy kb 3 mega lett...(380 kép)
http://free.x3.hu/autoszalon03
Azt nem értem még, de a Véek-en is ezt kérdezte valaki, hogy ennek is meg egy másik 415-ösnek (talán CKC-747?) miért van "más" rendszáma, a 01-27-nek meg 06-23-nak pedig "hagyományos".
Visszakaphatta volna ez is a 01-14-et.
Most már engem is kezd érdekelni, hogy a HLN-323 Praga váltós maradt-e. Közben megemlíteném, hogy a szintén nagyon csinosra felújított BPO-623 tanulókocsi időközben D10-es motort kapott.
Hú mennyien voltatok. :o)
Akkor ott valamit elírtam, mert a fejemben gyárilag is vasárnap volt :o)
A sárga E91-es az A pavilon mellett, közvetlen jobbra, ahogy bejössz a kapun. De mivel 2 dobozos teherautó közé volt bepréselve, nem igazán látszott. Azért ilyenek a képek is, mert alig volt hely...
Igen, valóban. A 300-as család nem a szakterületem :o) Köszi, Javítom.
"Csak hogy tudd, a BKV Obudai garazsaban a buszosok "fogocskaznak" a buszokkal. Es 30 kmh-val haladva meg tudjak _erinteni_ a masik buszt, ugy hogy annak nem marad nyoma, mert ha nyoma marad a fönök merges lesz. Ha meg annyira felsz, ne parkolj ilyen helyre.. "
Kiállításon: Tector, Ujfigura, At3sz és Kristoof (bár ő elég gyorsan eltűnt a barátnőjével ;-)
Kiállításon kívül: A fenti urak + TRA 395 és tupolev.
Azért nem szóltam, mert pénteken ezt írtad: Holnap lecsekkolom, hogy ki van kint, és ki nincs kint. :o) Gondoltam, akkor biztos voltál szombaton...
A sárga E91 hol állt? Mi nem találkoztunk vele...
A képeket elnézve látom komoly gondban vagy a 300-as családdal ;-) A BPA-199 és a CCA-033 nem 350-es, hanem 396-os...