Sziasztok!
Tudom, hogy ez nem ide tartozik, de apa leszek!
a Másik: Érdekesek az Örs Vezér Terei busz kiosztások. Ráncajtós, D10-es, IK. 280-as volt a 85-ösön Tegnapelőtt. Amúgy a 01-44 viszont nagyon jó busz. És amit meg arra felújítottak, azok gyönyörűek. Nekem ami a legjobban tetszett, az a 01-38 volt. Linóleum (márványmintás) Tapéta volt a belső oldalán. Az összes felújítottat így csinálják?
Reggel nem indult, aztán nagy nehezen rávettük hogy induljon el, közben, a "romániai csotrogányon" (idézve a lányoktól) örültek hogy a nagy luxusbusz tönkrement ..... - mert addig mi szivattuk őket azzal hogy videózunk :) -
Nem próba, ez már keménsy gyakorlat, másik csoport a 256-on szenvedett, ott kicsi a hely a idegenvezető ülésnél :O) De a 398-as maradt fekve ma reggel :O) Egyész nap járó motorral volt, öninditó hiba :)
Igen, fel lehet ismerni. A vezetőablak felső részében nem üveg van, hanem fém lap, amin a DIR 4 csavarján kívül még 4 db csavar van. Belülről pedig a vezető feje felett az ablakon egy kb. 30x20x10 cm-es SZÜRKE doboz látható, amiből kábelek lógnak ki a vezetőülés mögött a padlószint alá vezetve.
Hát járműüvegezőkről én is tudnék mesélni:((((((( Saját tapasztalatok........ Egy Trabi üvegét se tudják normálisan leszabni. Egyszer megcsinálta nekem egy mester a baloldali ajtóüveget, alig birtam letekerni, mert 7mm-el hosszabb volt mint a gyári. Utána vettem bontóban eredetit..... 4 rugót buktam rajta, de jó lecke volt...
Egyesével nem igazán jó a dolog, mert 2 gyújtó van, amire 4-lámpát lehet rákötni.
De megvan még mind!
Egy csomó 260-280 on van ilyen, hót nem odaillő, vagypedig suffnie-tunning ablakvágók barbár munkája miatt van ez...
Láttam már olyan 260-ast is, amin a középső ajtóval szembe egy 435-ös fajta ablakot tettek be. Igen érdekes megfontolás lehetett...
Áhá, nembaj! Szaporodjanak csak.
Egyébként azt fel lehet ismerni kivülről, vagy belülről, hogy knorros-e a kocsi?
Már előre látom, mikor jön a Gloriettre az Óbudás,fok-gyemes és szoftveráttöltés helyett 2 ablak közé beszúrt (Lásd 75-79Trolipótló Gyrosszal) viszonylattáblás "utastájékoztatás" lesz.
Van mégegy tippem leendő Ezüstüs kocsira: 15-39.
Szvsz reggel a GJSZből állt forgalomba a 19-esen. Zsír tiszta, semmi matrica, új szag... Ja és zsír új kopogós D10-es tolta előre! De már teli van karcolgatva az ablaka... (Bár hálistennek graffiti nincs még )
tervezésből (épitész leszek ha egyszer sikerül ezt a sulit elvégezni:))))))) mesélte a tanár tegnapi órán, hogy dolgozott egy mátyásföldi munkásszálló felujitásánál, és munka előtt jártak ott állapotot felmérni (na ezt jól megaszontam:))). A 300 körüli szobai szekrényből felöltözni nem tudtál volna, de egy 280-ast bármikor összerakhatsz....
Itt jut eszembe, hogy minap, mikor a pincében kutakodtunk, találtam egy zsák 200-as utastéri neonlámpát, gyújtóval. Kb 8-10 db.
Akit érdekel, szóljon. (Szvsz nem eredeti, de jó) Szólva van, nekem jöhet egy, ha még van.
Egyébként tegnap a 19-29-el mentem (IK 435, Cinkota), és az ajtótlan oldal csukló elötti ablakában, az elhúzható ablaktábla érdekes kialakítású volt, ugyanis elhúzás nélkül is belelógott a nem elhúzható táblába.
(Na tegye fel a kezét, aki értette :))