Igen, fel lehet ismerni. A vezetőablak felső részében nem üveg van, hanem fém lap, amin a DIR 4 csavarján kívül még 4 db csavar van. Belülről pedig a vezető feje felett az ablakon egy kb. 30x20x10 cm-es SZÜRKE doboz látható, amiből kábelek lógnak ki a vezetőülés mögött a padlószint alá vezetve.
Hát járműüvegezőkről én is tudnék mesélni:((((((( Saját tapasztalatok........ Egy Trabi üvegét se tudják normálisan leszabni. Egyszer megcsinálta nekem egy mester a baloldali ajtóüveget, alig birtam letekerni, mert 7mm-el hosszabb volt mint a gyári. Utána vettem bontóban eredetit..... 4 rugót buktam rajta, de jó lecke volt...
Egyesével nem igazán jó a dolog, mert 2 gyújtó van, amire 4-lámpát lehet rákötni.
De megvan még mind!
Egy csomó 260-280 on van ilyen, hót nem odaillő, vagypedig suffnie-tunning ablakvágók barbár munkája miatt van ez...
Láttam már olyan 260-ast is, amin a középső ajtóval szembe egy 435-ös fajta ablakot tettek be. Igen érdekes megfontolás lehetett...
Áhá, nembaj! Szaporodjanak csak.
Egyébként azt fel lehet ismerni kivülről, vagy belülről, hogy knorros-e a kocsi?
Már előre látom, mikor jön a Gloriettre az Óbudás,fok-gyemes és szoftveráttöltés helyett 2 ablak közé beszúrt (Lásd 75-79Trolipótló Gyrosszal) viszonylattáblás "utastájékoztatás" lesz.
Van mégegy tippem leendő Ezüstüs kocsira: 15-39.
Szvsz reggel a GJSZből állt forgalomba a 19-esen. Zsír tiszta, semmi matrica, új szag... Ja és zsír új kopogós D10-es tolta előre! De már teli van karcolgatva az ablaka... (Bár hálistennek graffiti nincs még )
tervezésből (épitész leszek ha egyszer sikerül ezt a sulit elvégezni:))))))) mesélte a tanár tegnapi órán, hogy dolgozott egy mátyásföldi munkásszálló felujitásánál, és munka előtt jártak ott állapotot felmérni (na ezt jól megaszontam:))). A 300 körüli szobai szekrényből felöltözni nem tudtál volna, de egy 280-ast bármikor összerakhatsz....
Itt jut eszembe, hogy minap, mikor a pincében kutakodtunk, találtam egy zsák 200-as utastéri neonlámpát, gyújtóval. Kb 8-10 db.
Akit érdekel, szóljon. (Szvsz nem eredeti, de jó) Szólva van, nekem jöhet egy, ha még van.
Egyébként tegnap a 19-29-el mentem (IK 435, Cinkota), és az ajtótlan oldal csukló elötti ablakában, az elhúzható ablaktábla érdekes kialakítású volt, ugyanis elhúzás nélkül is belelógott a nem elhúzható táblába.
(Na tegye fel a kezét, aki értette :))
Cinkotás 7-esen járó 435-ösnek (05-72) amióta Indesites teljes magasságú reklám van az oldalán, azóta 0-572-ként van oldalt jelölve.
Ha a 17-70-esben kicserélték a müanyagszékeket normálra, akkor félő, hogy a 16-07-esen is sor került erre.
Nem tudjátok honnan lehet müszaki rajzokat leszedni buszokról? Rally oldalán a 280-as megvan, az tökéletes :) Össze kéne gyüjteni, és később is jól fog majd jönni...
Megoldódni látszik a nagy rejtély, hogy mik az "új" Ezüst-nyilak Délpesten. Ugyanis 16-49 is Ezüst lett. És a múltkori +1-gyel együtt ő is Knorros. Az eredeti 4-ből pedig 1db (most fejből nem megy, melyik) volt Knorros. Így Délpestnek van 6db Ezüstje, abból 3 Knorros, így a Gloriettet is és a 93-ast is le tudják mérni bármikor. Sőt, mivel eredetileg az Óbudás (frissen elkészült és a Hűvösvölgyiek is) kocsik között is akad legalább 3, így valószínüleg lesznek majd átcsoportosítgatások Knorrozás idején. Ez alapján majd lehet számítani Fok-Gyemes kocsira Glorietten, és táblásra az Óbudás plusszos vonalakon.
Tévedés. Én 44agy-vel akartam menni és azzal is mentem. De mivel a 144gy nem tudott elmenni, ezért (meg mert a vezér nem ismerte a végállomásoztatási rendet) annak a helyéről indult.
A 144gy utasait elvitte, csak a sajátjait nem teljesen.
Háát úgy értettem ,,hogy Te 144GYel akartál menni, de mivel nem tudott elmenni, ezért helyére állt a 44GY. Ezért ez egy rendes ember, mert elvitte a 144GYé utasait :o)
De nem kell komolyan venni. A szívességet is csak poén szintjén írtam.
Ma ilyen poénos hangulatban vagyok.
De már nem boldogítalak Titeket tovább. Megyek aludni.