Apropó, ha már MÁVAUT-Ikarus: az Ikarus hogy is jön bele a képbe? Vannak ugye a Finta-féle tervek, a megrendelő a MÁVAUT, az alváz pedig Csepel (függetlenül attól, hogy 31/311 alá való). Pontosan mi hozza akkor bele az Ikarus nevet (esetleg valójában helytelen lenne a hivatalos elnevezés)?
Éreztem, hogy nem stimmel valami, összekavarodott a listám. Ez esetben természetesen a '63-as évszám is a Finta-féle kabriókhoz tartozik és nem IBUSZ 557-eihez.
Ezek az Ikarus 557-esből kialakított panorámabuszok (ha minden igaz GA 70-32 és GA 70-76). 1963-ban készültek, míg az előbbi, IK55-ösön alapuló kocsi 1966-ban.
Rendszám: LXA-993 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: TÖRTFEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: LGX-165 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 E Szin: ÉLÉNKSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: KTY-629 Gyártmány: IKARUS Típus: 250.59 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: BHK-756 Gyártmány: IKARUS Típus: 250.59 , 250.68 , 250.69 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Pontosításképpen a pirossal jelzett méretről van szó elől és hátul. Jobb felbontású kép esetén az arányokból ki lehet számolni, de ez így csak közelítő.
Segítséget szeretnék kérni annak kiderítésében, hogy mennyire íves egy 200-as Ikarus eleje illetve hátulja. Makettezéshez szükséges az adat, de jelenleg nincs rá lehetőségem, hogy lemérjem.
A következőről lenne szó:
Felnyitott homlokfali ajtónál a két vége között vízszintesen kifeszített zsinór és az ajtó közepe között mennyi a távolság? Ugyanez a hátfali ajtónál (ha nyílik:-))
Ha van valakinek kéznél egy Ikarus és megtenné, hogy megméri, nagyon megköszönném.
Igen, én (is?) voltam. Továbbra is úgy gondolom, hogy három-négy leállított 435-ösért (vagy 280-asért) nem lenne rossz csere a Nógrádnak sem sem a BPL, sem a DUA (szinte mindegy, melyiket kapná meg a BKV). Ha nem tévedek nagyot, a BKV proto 411 elpusztult, de a másikért meg lehetne 412-est adni.