Rendszám: LGX-165 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 E Szin: ÉLÉNKSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: KTY-629 Gyártmány: IKARUS Típus: 250.59 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Rendszám: BHK-756 Gyártmány: IKARUS Típus: 250.59 , 250.68 , 250.69 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Pontosításképpen a pirossal jelzett méretről van szó elől és hátul. Jobb felbontású kép esetén az arányokból ki lehet számolni, de ez így csak közelítő.
Segítséget szeretnék kérni annak kiderítésében, hogy mennyire íves egy 200-as Ikarus eleje illetve hátulja. Makettezéshez szükséges az adat, de jelenleg nincs rá lehetőségem, hogy lemérjem.
A következőről lenne szó:
Felnyitott homlokfali ajtónál a két vége között vízszintesen kifeszített zsinór és az ajtó közepe között mennyi a távolság? Ugyanez a hátfali ajtónál (ha nyílik:-))
Ha van valakinek kéznél egy Ikarus és megtenné, hogy megméri, nagyon megköszönném.
Igen, én (is?) voltam. Továbbra is úgy gondolom, hogy három-négy leállított 435-ösért (vagy 280-asért) nem lenne rossz csere a Nógrádnak sem sem a BPL, sem a DUA (szinte mindegy, melyiket kapná meg a BKV). Ha nem tévedek nagyot, a BKV proto 411 elpusztult, de a másikért meg lehetne 412-est adni.
A 620-as "alacsonypadlós" peronnal bír, a 630-as nem. (Igaz, a Lanta felujított farosokkal, meg a Mávaggal van egy lapon) Nem csorositett az a 211-es, hanem DS-ített.
Tudod mit? Szerintem a jó fittyfenéket voltak azok 620-asok (habár az old-ikarus azt írta anno). Mivel nem saját, hanem gyári kocsiból alakították át, ezért jóval esélyesebb (és logikusabb), hogy inkább kézi ajtós 630-asok voltak. Persze igazából csak az alvázszámok tudnának pontot tenni erre a kérdésre, de feltételezem, hogy neked sincs meg.
De nem is ez a lényeg ebben, sőt nagyjából az is tökmindegy, hogy 620-asból vagy 630-asból alakították át, mivel a két típus kb. annyiban különbözik egymástól, mint a helyi meg a helyközi 260-asok. Azt viszont erősen vitatnám, hogy az összevissza varrt 435.K2-vel vagy a csőrösített 211-essel kéne egy lapon említeni. Nem múzeumi, de azért a sokat szapult Tr5-ös kategóriájában már elfér.