Hinnék neked az 1650-nel kapcsolatban, de a 89-béli 1600-asok elejében már 260.02-esek vannak, és nem hinném, hogy kettéválasztották volna a fehérváriak a 43-as mezőt egy rakás 02-essel. A 0650 viszont benne van egy adag 43-asban, úgyhogy az lesz!
Közben az ész megáll, mert most nézem, hogy a BHP-978 1989-es, (1116), 1990-es forgalomba helyezéssel. Arra legalább volna magyarázat (egyesítés), de akkor is kilóg a sorból.
A helyüket a rendszámból nagyjából úgyis meg lehet állapítani, de azt, hogy MÁV melyik xy kft, azt szerintem hiába várod bárkitől is...
Mellesleg jól jött volna annak idején egy direkt pótló flotta, de olyan a három ex-kisalföldes kivételével szerintem soha nem volt nekik. (Még az ex-agriás BRF is melósjáraton kötött ki.) Jó állapotú, megkímélt gépek lehetnének még ma is, kevés kilométerrel.
És ha nagyon megkapargatom az edény alját, akkor még ilyenek is feljönnek:
FIZ-253 ex HMF-690 ex EUC-402 ex AFB-209
FKC-355 ex BFJ-002
FUM-595 ex AFB-273
Röhej egyébként, hogy még egy épkézláb listát nem láttam MÁV-os buszokról, pedig a vasúti gördülőállományról tudni mindent... Nyilván a vasutasok szégyellik, hogy buszaik is voltak. :))))