Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94222

A helyi osztású rendszámokkal mindig is könnyen megesett az ilyen, elég csak pl. a baranyai BZ 28-37-re gondolni: az is 88-as.

Jó eséllyel az összes 260.43-as is eleve helyileg kapott rendszámot.

Előzmény: HBweb hu (94216)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94221

260.33? Az rettenetesen érdekes lenne.

A VT az persze, hogy stimmel.

Előzmény: HBweb hu (94219)
P.stephenson Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94220

A 2006-os vizes VB alatt a Margitszigeten:

Előzmény: fish70 (94181)
HBweb hu Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94219

Az EUC-333 véletlenül nem Ik260.33?

Nálam (utolsó?) tulajként a VT szerepel.

Előzmény: BPO-105 (94198)
Irizar ranger Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94218

Az '595 már vagy két éve kiskanál.

Előzmény: lobbanórotor (94210)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94217

Az melyik vastag üveges bolygóajtós 280-as?

 

HBweb hu Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94216

Ezek -ha jól tévedek-, 88-as évjárattal BZ 58-as rendszámúak voltak?

(a BFJ-002 hibádzik, lécci-lécci mondj valami előzőt is hozzá)

Előzmény: lobbanórotor (94196)
Blindmouse Creative Commons License 2015.07.27 0 3 94215

Már nem tudom honnan mentettem le, valaki úgyis hisztizni fog érte.

 

Előzmény: ujfigura (94161)
Komlósfecskés Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94214

AIG-591 is Jászkisér volt, fehér-piros 255. 

 

Előzmény: lobbanórotor (94210)
Komlósfecskés Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94213

Azaz :)

Előzmény: lobbanórotor (94187)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94212

Ja nem, benéztem. Azt hittem, hogy a csererendszám szolnoki, de azok EUB-k voltak.

Előzmény: lobbanórotor (94211)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94211

Hogy kerül a történetbe Szolnok? 

Előzmény: BPO-105 (94208)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94210

Mindenki tudja, hogy az AIG-593/594/595 Jászkisér gépei. :D (Az 593 már nem, azt jó pár évvel ezelőtt eladták, de nem került messzebb Jászapátinál.)

 

Amúgy a BHP csak a Balaton-listámban volt elírva, a Hatvani/KMKK-listámban már nem. Hmmm. 

Előzmény: BPO-105 (94209)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94209

Mindjárt megőrülök. Itt van még az AIG-595 is, az is 1989-es.

(Mellesleg van egy AIG-594 280.17 és egy AIG-593 256.50E is, ezek összesen hova valósiak lehetnek?)

Előzmény: BPO-105 (94203)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.27 0 0 94208

Apropó: az AFB > EUC inkább azt sejteti, hogy átkerült Szolnokra félúton...

Előzmény: lobbanórotor (94199)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94207

Ma Fejér megyei nap van akkor :D

Volt az is már albás, VT-s, viszlós, mikor mi...

Előzmény: lobbanórotor (94206)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94206

Ráadásul a 1650 az épp az egykori BPG-952. Máris eszközölöm a javítást. 

Amúgy a lentebb említett gépek közül még az AZA volt '89-es, a többi elvileg mind egy évvel korábbi. 

Előzmény: BPO-105 (94205)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94205

Hinnék neked az 1650-nel kapcsolatban, de a 89-béli 1600-asok elejében már 260.02-esek vannak, és nem hinném, hogy kettéválasztották volna a fehérváriak a 43-as mezőt egy rakás 02-essel. A 0650 viszont benne van egy adag 43-asban, úgyhogy az lesz!

Előzmény: lobbanórotor (94204)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94204

Az EUC '89-es, akárcsak a BHP, ami viszont 1650 nálam. 

Viszont ha nagyon kapargatom az edény alját, van az 0650 is... :D

Előzmény: BPO-105 (94203)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94203

260.43.1988.1568?

Közben az ész megáll, mert most nézem, hogy a BHP-978 1989-es, (1116), 1990-es forgalomba helyezéssel. Arra legalább volna magyarázat (egyesítés), de akkor is kilóg a sorból.

Előzmény: lobbanórotor (94201)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94202

Na, ez viszont nekem maradt ki. 

Előzmény: BPO-105 (94200)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94201

Lehet. Annak 1568 a gyári száma. 

Előzmény: BPO-105 (94198)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94200

Affene, mindig azután jut valami eszembe, hogy elküldtem a hozzászólást.

BFJ-004, Észak-Trans, Miskolc - ez is gyanús, sőt, szinte biztos...

Előzmény: lobbanórotor (94196)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94199

Az AFB-sek szerintem egyértelműen dombóváriak voltak, meg talán az AIL-ok is. 

A BFJ-re meg első köhintésre azt mondanám, hogy Miskolc. 

Előzmény: BPO-105 (94197)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94198

Apropó EUC: a triplahármas is ex-MÁV?

Előzmény: BPO-105 (94197)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94197

Akkor dobjuk össze :D

A helyüket a rendszámból nagyjából úgyis meg lehet állapítani, de azt, hogy MÁV melyik xy kft, azt szerintem hiába várod bárkitől is...

 

Mellesleg jól jött volna annak idején egy direkt pótló flotta, de olyan a három ex-kisalföldes kivételével szerintem soha nem volt nekik. (Még az ex-agriás BRF is melósjáraton kötött ki.) Jó állapotú, megkímélt gépek lehetnének még ma is, kevés kilométerrel.

Előzmény: lobbanórotor (94196)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94196

És ha nagyon megkapargatom az edény alját, akkor még ilyenek is feljönnek:

 

FIZ-253 ex HMF-690 ex EUC-402 ex AFB-209

FKC-355 ex BFJ-002

FUM-595 ex AFB-273

 

Röhej egyébként, hogy még egy épkézláb listát nem láttam MÁV-os buszokról, pedig a vasúti gördülőállományról tudni mindent... Nyilván a vasutasok szégyellik, hogy buszaik is voltak. :))))

Előzmény: lobbanórotor (94194)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94195

Ó, tényleg, a jászkunos gépek!

Előzmény: lobbanórotor (94194)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94194

AIL-202, AIL-206, AZA-373, BCA-546, BCA-803, BCA-828, ezeket tudom. 

FKL-819-823 ex ANT-612-616, sorban. 

Előzmény: BPO-105 (94191)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 94193

BFF-785, a piros szegedi.

Előzmény: AegonT (94192)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!