Tud valaki bármit is a Tűzoltóság/Polgárivédelem/Katasztrófavédelem állományában lévő Ikarusz - talán - 250-es törzsbusz/vezetési központ, vagy ki tudja milyen néven futó átalakított buszáról?
Valamikor a 90-es években még filmben is láttam szerepelni (konyhaasztal székekkel, pult, ilyesmik voltak benne), mostanában viszont nem leltem rá a net-en sem, pedig próbáltam a "barátomat" faggatni. :-) Lehet, nem voltak jók a kereső feltételek.
Véletlenszerűen kerültek alá a hidak. Nem tudom, hogy a bolygóajtós trilexeseknek milyen volt a felfüggesztése, de nem ugyanolyan trilex híd volt, mint a 08-94-esé, hanem a "szögletesebb csillag".
Én az Fkf zrtnél dolgozom. Ezzel a busszal hozzák a melósokat ( mi talapasoknak hivjuk őket) ezek ilyen napi melósok, ők szedik a szemetet, meg ahol ilyen havária helyzet van. Ki van belőle szedve vagy 20db ülés ott kukák és szerszámok vannak
Na, most nézem, hogy annál be is jelöltem, hogy BY 78-as (csak nem tudtam, melyik), megvolt mellette ugyebár a BHM-114 is, összesen egy hiányzó BY 78-asom volt, szóval ég a személyiben is látszódó testrészemen a bőr. De azért kösz!
Akkor ezek szerint nem a CCV-447 volt az egyetlen a Nógrád 2006-os selejtjei közül, amit eladtak Bihar megyébe... A nevezettből egyébként BH 06 TUZ lett a feljegyzések szerint.
Abban az évben elvileg 266-osok is kerültek ki, de azokról nem tudok.
Random kínzó kérdés: vajon miért szállítottak le 1989-ben egy komplett NDK-s, illetve csehszlovák 280-as szállítmányt az addigiaktól eltérően szovjet futóművel?