Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2015.07.15 0 0 94081

(Még jó, hogy a lentebb linkelt wikipedia oldalon tételesen le van írva minden...)

Előzmény: norbee601 (94080)
norbee601 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 94080

Úgy tudtam azok mind az orosz szállítmány, de ezek szerint nem.

Előzmény: P.stephenson (94078)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 94079

Az bizony .01-es. Ledobnám az ékszíjat, ha lenne .00-s, az ugyanis a szovjet alap kivitel. Talán a K2-es állt hozzá legközelebb, de már az se eredeti állapotban leledzik. (Hogy hol, azt passzolom. Volt már viszlós, VT-s, most álltólag megint jár valahol új rendszámmal.)

A többi verzió: .04-ből egy, .10-ből marha sok, .11-ből 10 db (.30A-nak vannak vizsgáztatva, de teszek rá, egyébként 6 ÉMKK, 3 KNYKK, egy meg gyáriag classic és filmbusz), .13-ból egy van (ez is classic), .16-ból is egy (az is classic), és van egy .51 (vagy .10B?) magánkézben. A hajdús .30M-ként ismert járgányokat most jótékonyan hozzácsaptam a .10-esekhez.

 

Előzmény: norbee601 (94075)
P.stephenson Creative Commons License 2015.07.15 0 0 94078

Meg a 263.30-asok, amiket a 263.10-esek sikere után rendelt a Hajdú és a Szabolcs.

Előzmény: norbee601 (94075)
AegonT Creative Commons License 2015.07.15 -1 0 94077

2 ráncajtós -> Borsod  (hol máshol?)

Előzmény: norbee601 (94075)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.15 0 0 94076

Köszi.Nálunk egész volánnál csak ez az egy 263-as van.Ez is helyközi,kétajtós.

norbee601 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 94075

Igazából ami előfordul Magyarországon:

 

2 ráncajtós (.00?) Ezeket az NDK-nak gyártották, onnan került vissza pár. Igazából nem tudom fut-e még ilyen.

 

Van ez a 263.04, közben utána olvastam, ez így tényleg egyedi.

 

Meg a 263.10-esek, az át nem vett orosz szállítmány, ami megtalálható szerte az országban.

Előzmény: Törölt nick (94073)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.15 0 0 94074

EGYÉBKÉNT AUTÓMATA VÁLTÓS,BOLYGÓAJTÓS TRILEX KERÉKTÁRCSÁS 263-AS.

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.15 0 0 94073

bocs, elírtam tudom hogy fut rajta kívül 263 as Magyarországon.Úgy helyes hogy az egyetlen 263.04-es.

torqmatic Creative Commons License 2015.07.15 0 0 94072

https://hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_263

 

Kb. 5 másodpercbe telt rákeresni...

Előzmény: Törölt nick (94070)
norbee601 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 94071

Hát azon kívül azért fut még pár 263-as Magyarországon:D

Előzmény: Törölt nick (94070)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.15 -1 0 94070

Magyarország egyetlen Ikarus 263-asa-euf-161-nálunk közlekedik a Nógrád volánnál.Valaki leírná, hogy milyen típusok vannak a 263-ason belül?

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.15 0 1 94069

Jelentkezek másodrésznek :D

Előzmény: ujfigura (94068)
ujfigura Creative Commons License 2015.07.14 0 0 94068

Szavazni csak a jelentkezőknek ér:)

Előzmény: siófoki35 (94067)
siófoki35 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 94067

A 250-est :)

Előzmény: ujfigura (94061)
ujfigura Creative Commons License 2015.07.14 0 0 94066

Én nem vezettem, de én is azt választanám:)

Előzmény: trizs77 (94065)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.14 -1 1 94065

Én a Koós Károly Kollégium feliratos Ik-250-t választanám.

 

azt már vezettem.......................:-))

 

 

Előzmény: ujfigura (94061)
BPO-105 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 94064

Ez inkább egy fél 280-asnak tűnik.

Előzmény: 431365 (94063)
431365 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 94063

Üdv! Érdeklődni szeretnék e dolog régi voltáról: Mint borsodi lakos és buszfan találtam egy érdekes helyet Bereten. Az egyik udvarban hátul egy szakadt régi rozsdás Borsod volános Ik 266-ost (?) láttam felfedezni. Először kocsiból vettem észre aztán most rákerestem a Google Street view-en és tényleg ott van. Tehát aki tudja ennek a busznak a régi rendszámát megosztaná velem?
Előre is köszönöm!

CLY-802 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 94062
ujfigura Creative Commons License 2015.07.13 0 1 94061

AegonT Creative Commons License 2015.07.12 -2 0 94060

Így is lehet hozzáállni. Meg úgy is, hogy ami direkt (és felvállaltan) igénytelen és gány "munka" arra nem mondom, hogy hurrá, ez gyönyörű. Mondjuk, hogy vindiktálom a jogot a fújolásra. 

Előzmény: YD-48-08 (94058)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.12 -1 0 94059

Még, hogy érv?! Olyan emberek érve, akik még mindíg a selejt munka takargatását tartják feladatuknak és állandóan támadják azokat, akik ezt nem tudják elviselni. A rendes munka sem tart tovább a selejtnél és sokkal jobb érzés az eredményét látni.

Egyébként azért is szóltam bele megint, hogy ne csak AegonT barátomat piszkáljátok (már aki ezt teszi) hanem rajtam is lehet a nyelveteket köszörülni. Talán lehetne már egyszer komolyan is gondolkodni, és lehet , hogy egyszer nem is lennénk már "szegény ország" ?!

Előzmény: YD-48-08 (94058)
YD-48-08 Creative Commons License 2015.07.11 0 0 94058

 "és mondasz valami poént akkor nem fejellek meg csak elismerem, hogy kitartó vagy!"

 

Hát,egy sokatmondó érv ez is. Bár ..

siófoki35 Creative Commons License 2015.07.11 0 1 94057

Szombathely Ikarusai. Vannak még páran, de általában csak műszakváltós (H-jelzésű) járatokat visznek. Külön érdekes a mozgássérült-emelővel felszerelt példány, ilyet másutt nem láttam.

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.11 -1 0 94056

démokrászijéé! :)))))) 

Előzmény: monor23 (94048)
AegonT Creative Commons License 2015.07.10 -2 0 94055

Egyszer már feladtam. Utána találkoztam egy írással (amit szándékon kívül számos projectpárti is megerősített) ami valahogy így hangzott: ˇTehetséges, jókezű, vidéki fiatalok csinálták a gépet, de egyikük sem ismerte az adott típust, nem láttak róla képet, mindössze 3-4 nyomtatott képecske alapján dolgoztak. Ahogy egy-egy nagyobb munkafázis elkészült, már érkeztek segédanyagok (képek, alkatrészek) de ekkorra már annyira előrehaladt a program, hogy a brigádvezető nem akarta visszabontani...ˇvalami ilyesmi volt. Ez, meg szerencsétlen faros esetén a motorkérdés indoklása egy cseppet felcseszte az agyvizem. Teljesen jogosan, tekintve, hogy közpénzből működő cégről beszélünk. 

Előzmény: P.Box (94054)
P.Box Creative Commons License 2015.07.10 0 7 94054

Kezdem úgy érezni magam, mint a Facebookon van egy csoport, aminek a neve  Minden nap ugyanaz a kép Zámbó Árpyról. És frankón minden nap feltöltik ugyanazt a fotót és 20 ezer ember kedveli. Szerintem Te is ezért hajtogatod fél éve ugyanazt. De már legalább nem idegesít, csak jót röhögök rajta. Úgyhogy már megvan az esélyed rá, ha egyszer találkozunk és mondasz valami poént akkor nem fejellek meg csak elismerem, hogy kitartó vagy! ;)

Előzmény: AegonT (94053)
AegonT Creative Commons License 2015.07.10 -1 0 94053

Ha jól tévedek, mire kifutott a típus, bejött az ülőkalauz. Márpedig a kvázimávag a legutolsó  időknek megfelelően lett összerakva... 

Előzmény: P.Box (94052)
P.Box Creative Commons License 2015.07.10 0 0 94052

Az állókalauzos időkben így volt a felszállási rend, úgyhogy jó helyen van a tábla.

Előzmény: AegonT (94045)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!