Keresés

Részletes keresés

Komlósfecskés Creative Commons License 2015.05.31 0 0 93796

0821 lesz az, én azt írtam fel anno. E nélkül.

Előzmény: BPO-105 (93792)
-= BPO-478 =- Creative Commons License 2015.05.30 0 0 93795

MVG 118 altípusainak adatai.


(Más típushoz nincs adatom.)

Előzmény: bocskor3 (93793)
AegonT Creative Commons License 2015.05.30 0 1 93794
bocskor3 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 93793

Köszi szépen, sokat segítettél, még ha esetleg hídáttételeket valaki tudna az is nagy segítség lenne 

Előzmény: -= BPO-478 =- (93791)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 93792

Lehet, mert habár láttam a gyári táblát, de csak futtában (szóval még az a csúfság is megeshet, hogy nem 256.50 van beütve, hanem .50E), ha te is láttad már, akkor szólj! :D

Sőt, még értelme is lenne, mert mondom, hogy a 05xx az NDK-s, a 08xx-ből pedig ismerek 256.50E-t, de valahogy nem hagy nyugodni az, hogy a hátsó ajtó csak dísznek van...

Előzmény: lobbanórotor (93789)
-= BPO-478 =- Creative Commons License 2015.05.30 0 0 93791

Előzmény: bocskor3 (93790)
bocskor3 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 93790

Sziasztok! Kicsit pofátlan kérés, de valaki le tudná nekem írni az Ikarus 256-osokban használt hidak és váltók áttételeit? 

lobbanórotor Creative Commons License 2015.05.30 0 0 93789

Azt nem tudom. De eggyel lejjebb nem 0821 az a 0521? 

Előzmény: BPO-105 (93785)
-= BPO-478 =- Creative Commons License 2015.05.30 0 0 93788

Az off trolik innen ismerősek lehetnek.

Nem semmi darab ez a kiglancolt Csacsi sem.

Előzmény: Mwin (93786)
Scatty29 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 93787

Sok Ikarust elrakhattak ők is. :D

Előzmény: Mwin (93786)
Mwin Creative Commons License 2015.05.30 0 0 93786

Szentpéterváron kiállítás nyílt az egykori Szovjetunió közlekedéséről, többek között szépen helyreállított Ikarusokkal:

 

https://www.facebook.com/ussr.retro.bus/photos/a.906151426110464.1073741828.182253858500228/906151536110453/?type=1&theater

 

BPO-105 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 93785

256.50V.1989.0752 - ez milyen rendszámmal állt először forgalomba?

BENczúr utca Creative Commons License 2015.05.29 0 0 93784

Évekig a szentmihályin állt az autómosó mögött.

Előzmény: Törölt nick (93783)
norbee601 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 93782

Ja vagy úgy:D Igaz, nem egyedi eset:D

Előzmény: lobbanórotor (93781)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.05.29 0 0 93781

Az a HMH-s rendszám volt ezen is, azon is. 

Előzmény: norbee601 (93780)
norbee601 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 93780

HMH-128 az egy ex Kisalföld-Volános 250-es.

 

http://busztipusok.hu/250/250-260.jpg

 

A BSN-862 viszont valóban 256....

Előzmény: BPO-105 (93779)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 93779

FKC-277 érdekes egy busz.

Ma volt szerencsém hozzá. A hátsó ajtó pont a 256.50V-re jellemző, a gyári táblán 256.50.1989.0521 van, néhol 256.50E-re írják, eszerint meg nem is kéne a gyári számnak ebben a formában léteznie. (Jó, szögezzük le, utóbbi nagyon sok helyen idegesítően pontatlan, több ellenpéldát is láttam már a saját szememmel.)

Valaki fel tud egy kicsit világosítani az eredetét illetően amúgy? Addig megvan, hogy ex. HMH-128 ex. BSN-862. Már csak azt nem tudom, melyik szervhez tartozott (szórták a BSN-t a rendőröknek, honvédeknek, tűzoltóknak meg mi egyéb), illetve milyen rendszámmal kezdett (mondjuk ezt megtudni közepesen esélytelen, de mindegy).

YD-48-08 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 93778

Vaterán van/volt. Esetleg lehet valami magyar vonatkozása a gyártás dátumát is látva?

 

  

lobbanórotor Creative Commons License 2015.05.29 0 0 93777

1996 óta, hogy egész pontosak legyünk. 

Előzmény: trizs77 (93776)
trizs77 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 93776

Pozsony nemsokára elbúcsúzik az ott, 1998 óta közlekedő Ikarus-435 autóbuszaitól.

 

Az egykori 96 db-os flottából már csak 7 db van állományban, bár a jó ég tudja, hogy a 7 db-ból mennyi megy még ki naponta ?

 

 

AegonT Creative Commons License 2015.05.29 -1 0 93775
Előzmény: LMS-640 (93774)
LMS-640 Creative Commons License 2015.05.29 0 0 93774

Mi a gond azzal a motorral, ami miatt "még városban se lehet közlekedni vele"?

Előzmény: AegonT (93763)
AegonT Creative Commons License 2015.05.27 0 0 93773

Az az, ami tudtommal kérdőjeles "eltűnésük"  óta én semmit nem hallottam azokról a kocsikról, azt se, hogy biztonságban lennének. Ami viszont biztosan megvan, az az ex. isaszegi kocsi (ebből volt nemrég itt nagy hiszti) és az  ex. túrkevei (zöld-kék-zöld festésű kocsi). Meg van "rengeteg" sima 60-as, így építeni se lenne nagy vandalizmus.

Előzmény: trizs77 (93772)
trizs77 Creative Commons License 2015.05.27 0 0 93772

ex peresztegi ?

Előzmény: AegonT (93771)
AegonT Creative Commons License 2015.05.27 0 0 93771

Itthon is van vagy kettő-három.

Előzmény: trizs77 (93770)
trizs77 Creative Commons License 2015.05.27 0 0 93770

Jó ha Európában fennmaradt ez az egy db.

Előzmény: saxi1982 (93750)
trizs77 Creative Commons License 2015.05.27 0 0 93769

Lengyelország vett vagy 50 db (?) FIAT alvázat.

Erre az Ikarus épített karosszériát.

S mit ád Isten, exportálta Lengyelországba.

 

 

Előzmény: Desgrévres (93767)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.27 -1 0 93768
Vedd meg azt a láng motort", és építs köré egy buszt! Na az már valami. :-D
Előzmény: AegonT (93766)
Desgrévres Creative Commons License 2015.05.27 0 0 93767

Ez miféle Ikarus, mit lehet tudni róla?

AegonT Creative Commons License 2015.05.26 -1 0 93766

A BKVnak van Láng motorja (OFF: akkor is van, ha Tildy úr napokig anyázott érte facebookon, van) de hát istenem,  használni akarják [de minek, én inkább eldugnám, szégyelném mutogatni. Volt róla szó ugyanazon fb.  csoportban, ahol OFF Tildy úr anyázott, és kiderül, hogy úgy álltak neki gányolni, hogy majd miután elkészült a gányolás, képet is szereztek arról, hogy hogyan kellene kinéznie. Az, hogy ez így történt, nem egy helyről nyert megerősítést. Akkora meg már elkészült, úgyhogy hagyták a fenébe. Mert el kell készülnie a 100.ikra. De hát einsteinem, jó magyarosch lett, ilyen ez, így marad, ez is ki lett mondva. Nincs mit kezdeni vele. 

Azt nem értem, hogy milyen szabály engedi a kváziTr5nek azt a Csepel motort, amivel a BKV 55-e nem járhat. Ki, és miért tiltja (jogszabályban?) hogy a BKV 55-ében Csepel motor dolgozzon? Hiszen a tények - hogy minden más D613/D614-es gép mehet "szabadon" - valamint Lacus indoklása együtt azt mutatja, hogy valaki külön a BKV  55-ére írt egy olyan törvényt/jogszabályt/egyebet, hogy az nem mehet az eredeti motorjával. Ez mekkora hülyeség már?!

Előzmény: 504LACI (93764)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!