Ha a buszfelújítás 2015-ben úgy néz ki, hogy valaki csinál valamit és a végeredménynek annak minőségétől függetlenül örülni kell, akkor ne is legyen mert így baromira nincs értelme.
Én meglepődnék ha abbamaradna. Folyamatosan az a hivatalos kommunikáció, hogy "ja sz*r, és?!" Szóval nem sok vizet zavar, hogy nincs mindenki elszállva tőle. De hát ez van, ha "5-6 fénykép alapján" csinálták.
Csak halkan. Nem ekézi senki, csak észrevétel volt.
Egyébként meg szerintem sem szabad kritizálni a buszt! Pláne nem egy tiszta agyú normális,nem alkoholista 67-éves embernek aki ott dolgozott sofőrként,ráadásul gyerekként meg utazgatott a MÁVAG TR-en.
Köszi,és egyben szomorú is. Köztünk élnek/éltek olyanok akik még utaztatok rajta. Hogy miért nem lehet egy ilyen buszfelújításnál kérdezni?Akár itt is.
Üdv! Még mindig MÁVAG. Kérem csak olyan Emberek válaszoljanak akik valamennyire ismerik a korszak tömegközlekedését. Köszönöm.
Tegnap esti email egy régen ott dolgozó gépkocsivezetőtől.(Igaz ő az IK 620-al kezdett.) :
- "Továbbá feltűnt nekem egy másik baklövés is.Szerintem sohasem volt rajtuk az első ajtótól a hátsó felé utasáramoltatás. Mindig hátul kellett felszállni és elől le. Én úgy emlékszem az első ajtó lépcsőjére felfestve ez volt: Csak leszállóknak. "
Tisztában vagyok ezzel a dologgal, de a ZF-ek jellegzetes hangja a 3-as fokozatba kapcsoláskor hallatszik legjobban, úgyhogy ennek sok köze nincs hozzá.
Amirol irsz abban van igazad, annyit tennek hozza, hogy az elovalaszto gombsoron az "12DNR" vagy az "1D2NR" az csak az economy-program megkulonboztethetosegenek relevanciaja vegett mervado, tekintettel arra, hogy barmikor letrehozhato barmilyen sorrendu gombsor (pl. D21NR is; csak ertelme nem sok van...). A nyomatekvalto mukodesenek valos folyamatat az elektronika vezerleseben az EPROM-ba egetett szoftveres tematika hatarozza meg, illetve az, hogy a valtomuben megtalalhato-e a "G" szelep (amennyiben azt a "vonyito" hangot keressuk...).
Mindenkeppen hozzatennem, hogy ebben a temaban ex-recseis tt. a mindentudo uber alles, hatha segit jobban helyre tenni a temat! ;)
1 - Egyesben marad a kocsi, kivéve, ha például a 3. fokozatban nyomjuk be a fix 1-et, akkor 3-ban marad.
D - Egyesből indul a váltó és minden fokozatot felvált.
2 - Kettesből indul a váltó és minden fokozatot felvált. Itt ugye kihagyja az első fokozatot, így az első fokozat "vonyítása" kimarad. (Ez a "takarékos" fokozat, amivel elvileg üzemanyagot lehet megspórolni, ha üres a kocsi és sík terepen halad, tömött kocsinál elég nehézkesen indul ebből a fokozatból.)
Aztán van ugye az 12DNR gombsor:
1 - Egyesben marad a kocsi.
2 - Egyesből indul a kocsi, kettesig vált fel. (BKV-s kocsiknál hármasig vált fel)
D - Egyesből indul a kocsi és minden fokozatot felvált.