Keresés

Részletes keresés

pumukli89 Creative Commons License 2015.05.10 0 1 93662

Azért ott volt egy tiszteletteljes kérés,mármint hogy ki szóljon hozzá:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=134872235&t=9043237

Előzmény: Scatty29 (93660)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 93661

És egyszerűen látható oka is volt ennek: egyrészt a kezdeti járművek kialakítása, majd az ebből eredően szintén hátra helyezett kalauzülés.

Előzmény: AegonT (93650)
Scatty29 Creative Commons License 2015.05.10 -2 0 93660

Semmi sem jó nekik!!!!!

Előzmény: siófoki35 (93654)
torqmatic Creative Commons License 2015.05.10 0 2 93659

Azért ez szerencsére nem így megy... Vagy szerinted előbb-utóbb akkor menetrend szerinti közlekedés se lesz, mert azt is sokan kritizálják?

Előzmény: siófoki35 (93654)
toto92 Creative Commons License 2015.05.10 0 5 93658

Ha a buszfelújítás 2015-ben úgy néz ki, hogy valaki csinál valamit és a végeredménynek annak minőségétől függetlenül örülni kell, akkor ne is legyen mert így baromira nincs értelme.

Előzmény: siófoki35 (93654)
AegonT Creative Commons License 2015.05.10 0 0 93657

Ekézés az lenne, ha apróságokba, nehezen, vagy egyáltalán nem pótolható dolgok hiányába kötné(n)k bele. Ez, mint már volt megbeszélve, nem az. 

Előzmény: AegonT (93656)
AegonT Creative Commons License 2015.05.10 -1 1 93656

Én meglepődnék ha abbamaradna. Folyamatosan az a hivatalos kommunikáció, hogy "ja sz*r, és?!" Szóval nem sok vizet zavar, hogy nincs mindenki elszállva tőle. De hát ez van, ha "5-6 fénykép alapján" csinálták. 

Előzmény: siófoki35 (93654)
pumukli89 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 93655

Csak halkan. Nem ekézi senki, csak észrevétel volt.

 

Egyébként meg szerintem sem szabad kritizálni a buszt! Pláne nem egy tiszta agyú normális,nem alkoholista 67-éves embernek aki ott dolgozott sofőrként,ráadásul gyerekként meg utazgatott a MÁVAG TR-en.

Előzmény: siófoki35 (93654)
siófoki35 Creative Commons License 2015.05.10 -2 2 93654

annyit ekézizek már ezt a mávagot, hogy nem csodálnám, ha egyszer csak nem lenne több buszfelújítás...

Előzmény: pumukli89 (93649)
Mr.omnibusz Creative Commons License 2015.05.10 0 0 93653

pumukli89 Creative Commons License 2015.05.10 0 1 93652

Köszi,és egyben szomorú is. Köztünk élnek/éltek olyanok akik még utaztatok rajta. Hogy miért nem lehet egy ilyen buszfelújításnál kérdezni?Akár itt is.

Előzmény: AegonT (93650)
Scatty29 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 93651
AegonT Creative Commons License 2015.05.10 0 0 93650

Így van... egész sokáig volt a hátsóajtózás, mire véget ért rég kifutottak a FAÜ csuklósok is... 

Előzmény: pumukli89 (93649)
pumukli89 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 93649

Üdv! Még mindig MÁVAG. Kérem csak olyan Emberek válaszoljanak akik valamennyire ismerik a korszak tömegközlekedését. Köszönöm.

 

 

 

Tegnap esti email egy régen ott dolgozó gépkocsivezetőtől.(Igaz ő az IK 620-al kezdett.) :

 

- "Továbbá feltűnt nekem egy másik baklövés is.Szerintem sohasem volt rajtuk az első ajtótól a hátsó felé utasáramoltatás. Mindig hátul kellett felszállni és elől le. Én úgy emlékszem az első ajtó lépcsőjére felfestve ez volt: Csak leszállóknak. "

 

Ez az utasáramoltatás annak idején igaz volt?

 

Kéretik nem Anyázni az észrevétel miatt!

 

 

BENczúr utca Creative Commons License 2015.05.10 0 0 93648

Annyira nem újdonság, már több mint 1 éve is fehér volt.

Előzmény: suraki1 (93647)
suraki1 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 93647

Ha esetleg vadászati szempontból érdekelne valakit, FLX-671 IK 396 teli fehér lett.

suraki1 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 93646
Látogatói szempontból eddig is egy nap, a szombat volt.
Előzmény: fish70 (93645)
fish70 Creative Commons License 2015.05.09 0 0 93645

Sziasztok!

 

Az idei polgári találkozó 1 napos lesz?

Vagy változatlanul péntek-vasárnap időtartamban gondolkodjunk?

 

Köszi

f

BPO-105 Creative Commons License 2015.05.08 0 0 93644

És ilyen volt előtte.

Tiszta Nógrád-feeling.

Előzmény: lobbanórotor (93641)
EKM-765 Creative Commons License 2015.05.07 0 1 93643

Wazze.

Előzmény: BPO-105 (93640)
Scatty29 Creative Commons License 2015.05.07 -1 0 93642

Ezmiez??!!! xD

Előzmény: BPO-105 (93640)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.05.07 -1 1 93641

Előzmény: BPO-105 (93640)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.07 0 1 93640
Scatty29 Creative Commons License 2015.05.07 0 0 93639

Szomorúság. :((

Előzmény: gabesz919_II (93637)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.07 0 0 93638

Na, oda se lesz már értelme elmennem akkor.

(Csak az OFF Tátrák miatt.)

Előzmény: gabesz919_II (93637)
gabesz919_II Creative Commons License 2015.05.07 0 1 93637

Az Ikarus 280-asok utolsó napja Szófiában:

 

 

Dante001 Creative Commons License 2015.05.06 0 0 93636

Tisztában vagyok ezzel a dologgal, de a ZF-ek jellegzetes hangja a 3-as fokozatba kapcsoláskor hallatszik legjobban, úgyhogy ennek sok köze nincs hozzá.

Előzmény: GNX-341 (93633)
LMS-640 Creative Commons License 2015.05.06 0 0 93635

Ez az "F" és "G" szelep mit takar, mi a funkciójuk?

Előzmény: bandikaikarus (93634)
bandikaikarus Creative Commons License 2015.05.06 0 0 93634

Amirol irsz abban van igazad, annyit tennek hozza, hogy az elovalaszto gombsoron az "12DNR" vagy az "1D2NR" az csak az economy-program megkulonboztethetosegenek relevanciaja vegett mervado, tekintettel arra, hogy barmikor letrehozhato barmilyen sorrendu gombsor (pl. D21NR is; csak ertelme nem sok van...). A nyomatekvalto mukodesenek valos folyamatat az elektronika vezerleseben az EPROM-ba egetett szoftveres tematika hatarozza meg, illetve az, hogy a valtomuben megtalalhato-e a "G" szelep (amennyiben azt a "vonyito" hangot keressuk...). 

Mindenkeppen hozzatennem, hogy ebben a temaban ex-recseis tt. a mindentudo uber alles, hatha segit jobban helyre tenni a temat! ;)

Előzmény: GNX-341 (93633)
GNX-341 Creative Commons License 2015.05.06 0 0 93633

Off

 

A BKV-s Ikarusoknál általában 1D2NR gombsor van:

 

1 - Egyesben marad a kocsi, kivéve, ha például a 3. fokozatban nyomjuk be a fix 1-et, akkor 3-ban marad.

D - Egyesből indul a váltó és minden fokozatot felvált.

2 - Kettesből indul a váltó és minden fokozatot felvált. Itt ugye kihagyja az első fokozatot, így az első fokozat "vonyítása" kimarad. (Ez a "takarékos" fokozat, amivel elvileg üzemanyagot lehet megspórolni, ha üres a kocsi és sík terepen halad, tömött kocsinál elég nehézkesen indul ebből a fokozatból.)

 

Aztán van ugye az 12DNR gombsor:

 

1 - Egyesben marad a kocsi.

2 - Egyesből indul a kocsi, kettesig vált fel. (BKV-s kocsiknál hármasig vált fel)

D - Egyesből indul a kocsi és minden fokozatot felvált.

 

On

Előzmény: Dante001 (93624)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!