Pl. CKH-320. De azon a díszléctől lefelé látszódik a különbség, ha összevetem a többi kétajtós Borsodos 260-asról készült képemmel. Nincs olyan látványos oszlop, mint a Vérteses vagy a Kisalföldes befalazásoknál.
Ács és Komárom között is közlekedik egy Vértes Volános ráncajtós 2-0-2 ajtós, az nem tűnt buheráltnak, elég sokat utaztam vele. A tetőablakokon nagy német nyelvű matrica volt - gondolom visszavett NDK gép lehet.
Nem az volt a konkrét kijelentés, hogy mit miből buheráltak, hanem, hogy nem létezett 2-0-2 ráncos ajtóelrendezésű 260-as. Egyébként létezett gyárilag is készült exporta! 260.19 Aztán az összes repülőtéri átkerült a Széna térről induló viszonylatokra. Sárga volánbuszos festést kaptak és jó sokáig közlekedtek Zsámbék felé! Na azok átalakítottak voltak, de LÉTEZTEK!!!
Elnézést, pótolom a hiányos tudásanyagot - hogy helyt tudjak állni ilyen kemény topikban. De köszi a plusz információkat!! Most már legalább ezt is tudom.
Elvileg igen, gyakorlatilag nem vagyok benne biztos.
Mellesleg meglehet, hogy ezek a fotók nem is az eredetiek, ugyanis valamivel később, már a rendszerváltás után újrajátszottak néhány jelenetet az evakuálásból. Abban viszont biztosan volt 263-as.
A csernobili atomkatasztrófa április 26-án történt, pár nappal május elseje előtt. Azok a felállított oszlopok az ünnepre és a felvonulásra készültek. A buszok egyszerűen ott haladtak el, mivel logikus a népet a főbb utakon kimenekíteni.
Annál is inkább, hogy nemigen mutogatták volna ezeket a fotókat semmilyen propaganda részeként.