Keresés

Részletes keresés

P.Box Creative Commons License 2015.03.06 0 2 92898

Az időseket elvből nem bántom, tőlük tanultam és tanulok jelenleg is! A fiatalokat is maximum nevelő célzattal és soha nem ok nélkül. De olyan a vérmérsékletem, hogy ha valaki agresszív, ugyanúgy reagálok rá. Sajnos nem vagyok a liberalizmus híve! De tiszteletben tartom a Te kérésedet is és megértem az álláspontodat. De szeretnék egy olyan fórumot és olyan Ikarus közösséget, ahol fiatal, idős, szakmabeli és civil meg tudják vitatni a problémáikat és ne folyton gőgös sárdobálás legyen, hanem egy szerethető, összetartó normális közösség, ahol minden téma iránt érdeklődőnek van helye! És engedd meg, hogy ezt mondjam, ebben Neked is mint tapasztalt idős nagyon nagy szereped van! 

Előzmény: trizs77 (92894)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92897

Volt  már  másutt is   száz  éves   buszközlekedési rendezvény.Picit  több  járművel,  meghívottal.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=UMrVmmg9rzg

 

 

trizs77 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92896

Nem mondod, hogy valaha is írtam hülyeséget ?............................:-)))

 

 

Előzmény: Törölt nick (92895)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92895

Cseszdmeg, akármekkora hülyeséget írsz, neked nyitva az ajtóm!😄

Előzmény: trizs77 (92894)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92894

De pl. Te aki tudom, hogy sokat letettél az asztalra, adod alájuk a lovat azzal is, hogy engem minősítesz ezért a hozzászólásért.

Szerinted normális, hogy ide jutottunk?

 

------------------

 

Nem normális.

 

Nem tetszenek az ifjú törökök.

Sem személyükben, sem megnyilatkozásaikban.

 

Ugyanazon okokból amit leírtál hozzászólásodban, már nem járok se autóbusz fórumokra, se találkozókra.

 

Ha tehetném félévente elbeszélgetnék Lacussal, Charltonnal, vagy Tókió szépével.

De már mi sem találkozunk.

 

Más világ.

Sohasem gondoltam, hogy a budapesti közforgalmú autóbusz közlekedés 100 éves évfordulójára pont én ne mennék el.

Pedig ráértem.

Sőőőt.

Készültem is rá.

 

Végül mégsem mentem.

Az a közeg, ami ilyen találkozókon manapság van, engem taszít.

 

---------------------

 

A hozzászólásodról: senkit ne bánts azért mert hozzászól.

Az ifjúkat se, az öregeket se.

Joguk van hozzászólni.

 

Nem értek velük egyet, de harcolni fogok azért, hogy szólási jogukat senki se korlátozza.

 

 

 

 

Előzmény: P.Box (92890)
bandikaikarus Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92893

A főhajtás kivételével hűdenagyon egyetértek Veled! 

Előzmény: P.Box (92890)
Lucky76 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92892

Azon gondolkodom, ismert -e a fellelt Tr5-ös életútja, illetve hogy belekeveredhetett -e egy balesetet követően olyan átépítésbe, amelynek során egyszerűbb, a Tr3,5-höz hasonlító szélvédőkeretet kapott? Önmagában a fellelt roncsból ez nem volt megállapítható a hiányosságait tekintve, ha jól tévedek.

EKM-765 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92891

HA van egy nosztalgiamenet, szinte hisztérikus rohamok közepette önmagukból kikelve rendelkeznek, hogy mérnem így megy a busz miért nem úgy, miért sötétkék, miért füstöl stb.

 

Ezért nem lett több tatai találkozó sem.

Előzmény: P.Box (92890)
P.Box Creative Commons License 2015.03.06 0 2 92890

Néhány gondolat részemről ehhez és utána lezártnak tekintem a témát:

Vállalom ezt a kijelentésem, mert egyszerűen nem tartom jogosnak, hogy cinikus megjegyzésekkel illessenek egy olyan dolgot, amit nem látnak át. Ezen kívül sok éve figyelemmel kísérem itt a fórumot. Amíg pl. régen a nagy ritkán meghirdetett nosztalgiamenetekre gondolkodás nélkül elmentünk, pedig nem volt olcsó vagy ha új autóbuszt mutattak be, amit valaki felújított itt mindenki örömmel fogadta, addig ma mi a helyzet? Felnőtt egy generáció, aki mindenhez ért, aki képtelen építő szándékkal kritikát megfogalmazni és aki követelőző. HA van egy nosztalgiamenet, szinte hisztérikus rohamok közepette önmagukból kikelve rendelkeznek, hogy mérnem így megy a busz miért nem úgy, miért sötétkék, miért füstöl stb. Generációs sajátosság, hogy egyszrűen semminek nem tudnak örülni és sajnos az idősebb generáció is kezd ehhez alkalmazkodni. És itt most nem mennék bele ennek a politikai gyökereibe, ami a nevelést illeti, mert abból újabb vita kerekedne. De pl. Te aki tudom, hogy sokat letettél az asztalra, adod alájuk a lovat azzal is, hogy engem minősítesz ezért a hozzászólásért. Szerinted normális, hogy ide jutottunk? A régiek közül akivel lehetett szakmai beszélgetéseket folytatni és akikkel személyesen is összejártunk egész egyszerűen eltűntek innen az állandó hülyeségek miatt. De ha erre van igény, akkor fejet hajtok.

 

P.Box

Előzmény: trizs77 (92884)
P.Box Creative Commons License 2015.03.06 0 1 92889

Ez a tojás még a tyúkban van, amíg nem készül el nem tudod feltörni és addig kár találgatni a végeredményről.

Előzmény: trizs77 (92883)
EKM-765 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92888

Mint sokan tudjátok, a kocsikat több ütemben több gyártó építette

 

Ha jók az emlékeim az írásokból: ezeket a már nem Uhri Testvérek és még nem Ikarus gyár gyártotta csak. A korábbi MÁVAG alvázas buszok voltak amelyet több gyártó épített (Uhri T, Ganz, O&K, Metallo).

Előzmény: Törölt nick (92886)
norbee601 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92887

Iszonyat nehéz meló fotók alapján, a semmiből, mm-re rekonstruálni valamit, minden elismerés érte. 

Előzmény: Törölt nick (92886)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.06 0 2 92886

Csak néhány gondolat, per Tr 5, kinek az itteni, kinek a privátban kifejtett véleményére válaszul

 

1. A kocsit amikor elhoztuk az alábbi állapotban találtuk: A szélvédőkret felső része megvolt, a két szélső keret megvolt (középső nem), a szélső keretek folytatásában volt elvágva az orrész. Következtetés: az alsó szélvédőkeret lehet, hogy más  "ívű" mint a képeken, hiszen nem volt meg. Az orr íve tehát alighanem viszont jó, hiszen adottságként megvolt egy része (az említettek szerint a keretek meghosszabbított vonaláig terjedő rész a váz felől)

2. Dokumentáció érdemben nem maradt a kocsihoz, kép igen.

3. Mint sokan tudjátok, a kocsikat több ütemben több gyártó építette. Nem állítom, hogy voltak, de lehettek sorozaton belüli eltérések.

4. Várjuk meg amíg elkészül, hogy, hogy fog kinézni. Biztosan mondom, hogy heteken belül "okosabbak" leszünk.

5. Minden egyéb vázrész viszont bizonyosan autentikus, hiszen épen maradt meg és cseélni sem kellett.

504LACI Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92885

Gondold végig mire válaszoltam aztán majd kritizálhatsz.

 

 

Előzmény: Törölt nick (92881)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.06 -2 0 92884

lóf*szt nem tettél azért a buszért, hogy létezzen, nincs jogod kritizálni!

 

------------------

 

Amikor az emberi butaság szorgalommal párosul = ilyen hozzászólás születik.

 

.....................:-(((

 

 

trizs77 Creative Commons License 2015.03.06 -1 0 92883

Ahhoz, hogy megállapítsan egy tojásról, hogy záp vagy sem, NEM kell tudnom tojást tojnom.

 

 

Előzmény: P.Box (92831)
=D Doma Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92882

na ennyi izgalom után megköszönném, ha valaki küldene egy 521-es tetejéről készült képet.. sőt tovább megyek.. úgy tervezem, hogy elkészülne majd szép sorban egy-két 546-os, 543.30 m.a.n., 543.16 renault, 543.24 avia, 542 mercedes modell is, de a tetejét egyiknek sem láttam, ha esetleg valakinél akadna olyan kép, amin legalább részben látszik a tető (bordázott, vagy sík, stb)..

 

az 543.90 és .92 képeket pedig köszönöm még egyszer az illetőknek.

 

és hogy ne a levegőbe beszéljek, itt egy készülő 412-es..

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92881

Felesleges faszkalapkodni, már megint jön a tatai kórus...

Tök normális embernek ismertelek meg, rossz hatással van rád a barátod :/

Előzmény: 504LACI (92867)
Ep128 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92880

Itt még mindig van egy csomó IKARUS -os ereklye... :-)

http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu_alkatresz_felszereles/egyeb/ikarus_ereklyek_2041914011.html

(Nem, nem muszáj Vatera -zni, itt is lehet privátban keresni, mail publikus. ;-) )

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.06 0 0 92879

Helyes döntés, sajnos kevesen látják be, hogy 5 perc alatt tönkre vágnák a motorját. Respekt. Persze köpködni azért fognak :(

Előzmény: Törölt nick (92863)
Ep128 Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92878

Tulajdonképpen miért nem? Ha már ilyen szépen belevágtak pár dologba...

(Amúgy az eddig felújított 55 -ös kocsik is mind Csepel motorosok tudtommal, mégis mehetnek mindenhol utassal. De lehet, hogy valamit rosszul tudok... :-P )

Előzmény: Törölt nick (92865)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92877

Előzmény: BPO-105 (92875)
siófoki35 Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92876

alacsonypadlós is lesz az a PKD66? :P

Előzmény: BPO-105 (92875)
BPO-105 Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92875

Tévedsz, Euro 6-os PKD 66-os kell a népnek, a hibrid példányok később jönnek...

Az első példány vázszerkezetét már el is kezdték összeszerelni, számbarátoknak pedig megsúghatom, hogy a VIN-je TS9066CS7FD156001 lesz, valamint megpróbáljuk lefoglalni neki az NGG-001 rendszámot ;)

Előzmény: siófoki35 (92873)
GARAZSMENET Creative Commons License 2015.03.05 0 1 92874

Csak az tudja miről van szó, aki benne van.

A szomorú meg az, hogy rengetegen keresztbetesznek nekünk.

Előzmény: ik630 (92866)
siófoki35 Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92873

Hibrid IK55, az kell a dolgozóknak! :D

Előzmény: Törölt nick (92872)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92872

Ugyanmár, mindenki látja, hogy ez teherautómotor! Majd cseréljük a kartert laposra és úgy tesszük fel. Éljen a Volvo motoros Ikarus. (Mindez vicc, nem komolyan venni!!!)

Előzmény: old-ikarus (92868)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92871

Lehet, hogy a fotel kritikusoknak is van időről időre igazságuk. A kérdés az, hogy a sok esetben jól megfontolt, praktikus okokból meg nem fontolt kritikák hogy fordulnak termőre.

504LACI Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92870

OT kompatibilis

 

Ez pontosabban mit takar?

Előzmény: old-ikarus (92868)
504LACI Creative Commons License 2015.03.05 0 0 92869

Akkor biztos nincs is. Nem csak a látásunk rossz, hanem a hallásunk is.

 

Előzmény: FZ-29-08 (92864)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!