Újítottál már fel bármit is?a válasz nyilván nem.....Nehéz valami olyat reprodukálni ami egyébként már nem létezik,vagy te jobban megcsinálod? megnézzük? amennyiben nem akkor szerintem ne kritizáld,örülni kellene a mostani vezetés veteránbarát hozzáállásához.
Ha elvégzed az egyetemet, és netán munkát is fogsz kapni, akkor tárgyaláskor érdemes érveket kérni, ezeket vagy ellenérvekkel cáfolni, vagy elfogadni. Végleges véleménykülönbség esetén is a tiszteletet megadni.Most úgy látom, a saját véleményedet kinyilatkoztattad és ennyi.Más járműnél is volt, hogy nem 100% lett minden helyreállítva, mert.... úgy volt gazdaságos.. így volt fenntartható.. szimplán csak egyszerűbb voltAz általam kifogásolt 405 lámpánál is kb. ilyesmi lehet a megoldás.
Akkor azt mondom. Szakember csinálta, és? Az nem ember, hogy ne követhessen el hibát? Vagy "isten" hogy ne lehessen megkérdőjelezni? Elcseszték a Tr5 felújítását, ez nem kérdés, de mivel szakemberek cseszték el, ezért nem lehet megszólni, annak úgy kell maradni?
Nincs miért repülnöm! Ennyi erővel én is fenyegethetnélek, hogy ha meglátlak állba verlek. De ennek is kb. annyi alapja van, mint az általad írottaknak.
Félreérted. A Tr5 átépítését hasonlítom a barbarizmushoz, nem a BKVt a BKVhez. Az átépítést is átvitten, csupán a "Szakértők csinálják, van pofád megkérdőjelezni?!" részt kiemelve. Azt is P.Box olvtárs kedvéért.
A mostani vezetés kompromisszumokkal, de folyamatosan épít újjá buszokat: lásd BPO-103, CKC, de ott van a megőrzött ráncos 280-as, a pirosnak megtartott Gyros (mennyire jó már, hogy a feliratot is megoldották!). Nekiálltak már a JOY222-nek, az 543-asnak és az 55-nek is.
Ezt a társaságot hatalmas sértés a korábbihoz még csak hasonlítani is. Minimum kérjél bocsánatot, ha lehiggadtál..
Akkor remélem a 2006-os GJSz-es rombolást is határozottan jó és szakszerű döntésnek tartod. Elvégre szakemberek csinálták. (Te tudod miért csinálták? Engem érdekelne miért baszták el ennyire, mert ezek szerint van okuk, hogy nem rrestaurálták, hanem valami egészen újat hoztak létre...)
Mégegyszer mondom... lóf*szt nem tettél azért a buszért, hogy létezzen, nincs jogod kritizálni! Szakemberek dolgoznak rajta, tudják mit miért csinálnak!
Állítólag kép alapján igyekeztek megépíteni az elejét. Hát nem egy Tr5 képét használták, az biztos. Úgyhogy ebből a támadó stílusból lehet is visszavenni és talán néha megfogadni mások tanácsát. Tudom, a BKV-s mentalitásra nem jellemző, de talán el kéne kezdeni.
Van pénzed felújításra? Újítottál már fel buszt? Ha nem akkor mi közöd hozzá, ki mit újít fel? Újíts fel olyat ami hiánycikk! Elvárások vannak, de más finanszírozza, ez a lényeg.. mindenki azt újít fel amit tud és akar! Ezt tartsátok tiszteletben!
Szerintem fogadd el amit alkottak. Ne igyekezz szerepelni és "jólmegmondani" jó magyar szokás szerint. Abból indultak ki, amiből kellett. Nem Téged bíztak meg a felújítással, nyilván nem véletlenül. Örülj, hogy lesz egy ilyen jármű! Képzeld el mennyi pénz, erő és akarat kell egy ilyen felújításhoz! Ha elképzelted válaszolj a következő kérdésekre: tudod egy busz miből épül fel? Ismered az alkatrészeit, vázelemeit? Tudod mit mivel lehet pótolni, mit hogyan lehet kiváltani? Tudod anyagilag nagyságrendileg milyen beavatkozás mivel jár? Szedtél már szét buszt? Építettél már fel buszt? Ajánlott honlap: önkritika.hu
Előbb a létező összes TSZ-udvarban rohadó 55-öst kell felújítani.
Aztán jöhetnek a kertek mélyén árválkodók, majd a gazdátlan, susnyásban elkorhadó példányok. Ha már ezeket mind felkutatták, megmentették................
találnak még pár 55-öst :D Szóval, majd........................