Keresés

Részletes keresés

fhusimiki Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92688

Érdemes megnézni:http://youtu.be/MYsNUyC9ktw

BPO-105 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92687

Gondolom még a gyárban módosítottak rajtuk. Szerintem csak ez lehet a magyarázat, mivel csak 1983 végén, 1984 elején érkezett több 280.33 a Volánokhoz, sem azelőtt, sem azután nem volt jellemző, hogy ilyen kivitelt rendeltek volna (talán a 280.27 és .47 állnak ehhez közel, már ha az ajtót és a futóművet nem nézzük).

Előzmény: EKM-765 (92686)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92686

Köszi. Ez nekem mind új info. Annak ellenére hogy szovjet maradék, rendes sofőr fülkéje volt.

Előzmény: BPO-105 (92685)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92685

Bizony.

ABF-359 (ex. BU 40-53), AEU-766 (ex. BU 40-65) 1982-es 280.17-esek. AEU-768 (ex. BX 37-32) pedig egy szovjet maradék, egy 1983-as 280.33.

Előzmény: EKM-765 (92684)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92684

Ahogy írták, a két AEU. A 768 eredetileg 4 ajtós volt és az akkor még ráncos CTD-647 NDK-ból megérkezéséig az egomi 4-es helyi kocsija volt. Végig Dorogon üzemelt, a 766 volt egy darabig tbányai is. Ez volt Dorogon az első amelynek D2156HM6U motorját D10-re alakították.

 

A meglévők közül ráncos volt még ABF-359 is:

http://indafoto.hu/ekm-765/image/10721941-ad6ac5db/364999

 

Meg CLU-721 is ráncos volt:

http://indafoto.hu/ekm-765/image/10721955-051293f8/364999

 

Előbbit újonnan vette a 18. sz Volán és mindig dorogi volt.

Előzmény: trizs77 (92677)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92683

Dorogon nincs, többi üzemnél nem tudom.

Előzmény: siófoki35 (92681)
pumukli89 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92682

Az a biztos ami elmúlt. :) Akkor csak sikerült,jó helyre kerül.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=133844926&t=9177480

Előzmény: 504LACI (92668)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92681

Köszi, így már tisztában vagyok az állománnyal ;)

 

A GEX-en kívül már más ráncajtós zöld festésű csuklós nincs is a Vértesnek?

Előzmény: EKM-765 (92676)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92680

GEX-811 az csehszlovák kivitel. Az a kedvenc ;)

CTD meg NDK-s.

Előzmény: trizs77 (92677)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92679
A két AEU az - kétszeresen is.
Előzmény: trizs77 (92677)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92678

Kedves Krissz31!

 

Ez nem börze topic.

Előzmény: Krissz31 (92675)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.20 -1 0 92677

elég viharvertek szegények.................:-((

 

Van közöttük olyan is mely új korától Vértes Volános ?

 

 

Előzmény: EKM-765 (92676)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92676
Előzmény: siófoki35 (92673)
Krissz31 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92675
kikó Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92674

Örülök hogy haza kerül.

Előzmény: 504LACI (92672)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92673

Ja: és van több ráncos kocsi is, eddig nekem úgy tűnik hogy 280-ból egy piros háromajtós, egy piros négyajtós és egy zöld négyajtós van, szólóból meg egy háromajtós zöld. De lehet hogy van több ráncos is. Bolygóajtós 3 ajtós 280-asból van több is.

Előzmény: siófoki35 (92670)
504LACI Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92672

Hazafelé ma du.

 

Előzmény: 504LACI (92671)
504LACI Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92671

OT lesz. A tulaj majd jelentkezik, szokott néha írni ide. Jó helyen lesz.

Előzmény: Törölt nick (92669)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.19 0 1 92670

Esztergom nagyhatalom Ikarus 280-asok tekintetében. Délután 1 és 3 közt rengeteget látni a főútvonalon. Fő vadászterületük a dorogi elővárosi járat, de másfelé is vannak bőven.

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92669

De jó! :D Mit lehet tudni az (új) gazdáról, a busz sorsáról? - Visszakapja-e rendszámát?

Előzmény: 504LACI (92668)
504LACI Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92668

Újra hazai kézben. Még pár óra és belép Magyarországra.

 

 

 

 

 

504LACI Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92667

Abba már nem biztos, hogy érdemes belekezdeni. Széthordták a könnyen visszaváltható alamónium alkatrészeket régen.

Előzmény: csillagvölgyi (92666)
csillagvölgyi Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92666

Tavalyi infó, elfogyott az apanázs rég,szétszedett állapotban rohasztják az iparos udvarán.

amit felújították rajta (vázilag) azt újra lehetne csinálni.

Előzmény: Törölt nick (92665)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92665

A"Magyar Járművek" fb. csoportban azt mondták, hogy elvileg hisztis kislányt játszik a tulaj, bedurcizott, hogy mindenki cseszteti, úgyhogy átépítette lakóbusszá. Most meg ezért csesztetik, úgyhogy el van zárva, nem láthatja senki. Nem tudom mennyi a valóságtartalma, mondjuk "megbízhatatlan információ"nak. 

Előzmény: Bohócapu (92664)
Bohócapu Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92664

Értem.

Köszönöm.

Előzmény: Mwin (92663)
Mwin Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92663

Szia, 

utolsó információim 5 évesek, azaz jócskán elavultak. Semmilyen információm nincs a jelenről, és a tulajról magáról sem.

Sajnos nem tudok segíteni.

Előzmény: Bohócapu (92660)
csillagvölgyi Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92662

Az!

Előzmény: Törölt nick (92661)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92661

Ez nem a "Nullás" féle 66-os?

Előzmény: Bohócapu (92660)
Bohócapu Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92660

Szia! 

Bocs, de nem tudok e-mailt írni Neked. Érdekelne mi lett az Ik 66-tal, ami a tiszaörsi szőlőből került Bajára. Annak idején a kolléga megadta a tel. számát, de már sajna nincs meg. Tudsz valamit róla?

Előzmény: Mwin (92625)
CLY-802 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92659

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!