Akkor ezért hallottam én többször is nem DD hangú C56.42-t a Piac téren. Kösz, megint okosabb lettem. Egyébként erről a motorról valaki tudna adni pontos infót? (teljes név, teljesítmény, stb.) Mert nem találtam eddig róla semmit.
A Gerlei-Kukla-Lovász könyv táblázatai alapján 260 és 266 nem készült Peru részére, ugyanakkor a Peruba szállított járművek száma összesen 54. (Más típusból sem találtam a táblázatban perui exportot.)
Ugyanakkor egy ottani fórumon a következőket találtam:
Ez a 266-os Ancash régióban volt található. 2013-as bejegyzés szerint "aktuális állapota ismeretlen, pár éve eladva".
Ez a 260-as az Oktatási Minisztériumé volt. Sorsa ismeretlen.
Ez a 280-as szintén az Oktatási Minisztériumé volt, nem tartozott az ENATRU (helyi k.v.) állományába. Ancón körzetben fényképezték. A bejegyzés szerzője szerint nagy valószínűséggel eladták, mert később nem látták ott.
Végül...
Ez a zöld 260-as elvileg működőképes, legalábbis a fényképek készültekor (2011) még az volt. "Hagyományos eredeti középmotor, légrugós felfüggesztés." via
Ez eredetileg is D10-es. Onnét lehet kitalálni, hogy bal hátul van a motor hűtőrácsa, a Detroit-motorosoknak viszont jobb hátul (ez a 256.42 esetében is így van).
2002-ben egyébként Iveco motoros C56-osok is készültek, ezek az Alba Volánhoz kerültek.
Nem is tudtam, hogy van magán kézben C56. :) De nekem ez kicsit furcsa. A karosszéria oké,h classic és a műszer fal is, de a motor rába d10?! Ezek nem csk ditroittal jöttek ki?
Az 1974-ben Peruba leszállított 51 db-os Ik 280 sorozatnak ezidáig nem találtam nyomát itt a topicban, így hiánypótló jelleggel ajánlanám az Olvasók figyelmébe a következő archív képeket. (Ha esetleg mégis szerepelt korábban, akkor elnézést kérek.)
APTL: Administradora Para Municipal Transportes De Lima via