Keresés

Részletes keresés

ik255.70 Creative Commons License 2015.02.07 0 1 92558

Itt éppen körbe filmezik!

https://www.youtube.com/watch?v=jz1qBNTaqEY

Előzmény: -= BPO-478 =- (92547)
-= BPO-478 =- Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92557

Costa Rica:
1 db IK 260, 25 db IK 280 (Gerlei-Kukla-Lovász könyv táblázat alapján.)

   
via

 





     

via

Előzmény: eric35 (92551)
Minimodel Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92556

Ilyen piros üléses 266-ossal utaztam én is, mikor kisiskolás voltam.

Előzmény: -= BPO-478 =- (92547)
torqmatic Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92555

Ha jól tévedek, akkor: Iveco Cursor F2B, 7,8 literes, soros, 6 hengeres (álló), 228 kW-os, Euro III-as.

Előzmény: bolhalovas (92554)
bolhalovas Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92554

Akkor ezért hallottam én többször is nem DD hangú C56.42-t a Piac téren. Kösz, megint okosabb lettem. Egyébként erről a motorról valaki tudna adni pontos infót? (teljes név, teljesítmény, stb.) Mert nem találtam eddig róla semmit.

Előzmény: htibor (92549)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92553

Tatabányán jár maszeknál.

Előzmény: eric35 (92551)
BHK-443 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92552

A C83-as Bicskén láttam kb. egy hónapja.

Előzmény: eric35 (92551)
eric35 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92551

Két kérdésem volna:

Mi lett a sorsa az Ikarus C83.30 (vagy 31?) típusú autóbuszának?

A gép tudomásom szerint Dunaújvárosban szolgált, eredetileg a kolumbiai Bogotá városának készült. 

 

Szállított-e az Ikarus Costa Ricába autóbuszt, és amennyiben igen, mennyit, és milyen típust?

masterboy69 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92550

Peruba is ment Ikarus 266-os.

Előzmény: -= BPO-478 =- (92547)
htibor Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92549

+IDZ-476 és IDZ-477

Előzmény: bolhalovas (92548)
bolhalovas Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92548

Érdemes megfigyelni a 260-as ablaktörlőit.

------

lobbanómotor: Tudtommal csak egy Iveco motoros C56 került az Albához (FLF-224).

Előzmény: -= BPO-478 =- (92547)
-= BPO-478 =- Creative Commons License 2015.02.07 0 1 92547

Nos.

A Gerlei-Kukla-Lovász könyv táblázatai alapján 260 és 266 nem készült Peru részére, ugyanakkor a Peruba szállított járművek száma összesen 54. (Más típusból sem találtam a táblázatban perui exportot.)

Ugyanakkor egy ottani fórumon a következőket találtam:


   
Ez a 266-os Ancash régióban volt található. 2013-as bejegyzés szerint "aktuális állapota ismeretlen, pár éve eladva".



 

Ez a 260-as az Oktatási Minisztériumé volt. Sorsa ismeretlen.



 
Ez a 280-as szintén az Oktatási Minisztériumé volt, nem tartozott az ENATRU (helyi k.v.) állományába. Ancón körzetben fényképezték. A bejegyzés szerzője szerint nagy valószínűséggel eladták, mert később nem látták ott.




Végül...


   
     
     
Ez a zöld 260-as elvileg működőképes, legalábbis a fényképek készültekor (2011) még az volt. 
"Hagyományos eredeti középmotor, légrugós felfüggesztés."  via




+1 színes fénykép egy 280-asról:

via



 

 

Előzmény: BPO-105 (92545)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92546

Csodálkozz rá a HCT-492-re is.

Előzmény: Kcnezd (92540)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92545

Á, hagyjuk.

Időközben rájöttem, hogy ez egy kevert szállítmány még Budapesten.

Előzmény: BPO-105 (92544)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 92544

Ejha!

A (gondolom) 260-asokról van infó?

Előzmény: -= BPO-478 =- (92539)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.07 -1 0 92543

Igen.

Éreztem, hogy többet vártál tőlem......................:-))

 

Megleptél a felkéréssel.

Bénáztam eleget a váltóval, hisz akkor már huszon éve nem vezettem ilyet.

 

 

Előzmény: Törölt nick (92538)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.06 0 0 92542

Ez eredetileg is D10-es. Onnét lehet kitalálni, hogy bal hátul van a motor hűtőrácsa, a Detroit-motorosoknak viszont jobb hátul (ez a 256.42 esetében is így van). 

2002-ben egyébként Iveco motoros C56-osok is készültek, ezek az Alba Volánhoz kerültek. 

Előzmény: norbee601 (92541)
norbee601 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 92541

Volt Rábás is.

 

Ez a  példány viszont konkrétan évekig pusztult motor nélkül, nem tudom eredetileg mi volt benne...

Előzmény: Kcnezd (92540)
Kcnezd Creative Commons License 2015.02.06 0 0 92540

Sziasztok! 


Nem is tudtam, hogy van magán kézben C56. :) De nekem ez kicsit furcsa. A karosszéria oké,h classic és a műszer fal is, de a motor rába d10?! Ezek nem csk ditroittal jöttek ki? 

http://www.hasznaltauto.hu/autobusz/ikarus/ikarus_c_56_classic-8665842

-= BPO-478 =- Creative Commons License 2015.02.06 0 0 92539

Az 1974-ben Peruba leszállított 51 db-os Ik 280 sorozatnak ezidáig nem találtam nyomát itt a topicban, így hiánypótló jelleggel ajánlanám az Olvasók figyelmébe a következő archív képeket.
(Ha esetleg mégis szerepelt korábban, akkor elnézést kérek.)


   
APTL: Administradora Para Municipal Transportes De Lima
via



   
via

 

 




via

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.06 0 0 92538

Ott és akkor a féke csak neked okozott problémát, nekem nem :P

Előzmény: trizs77 (92525)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.06 0 0 92537

Hogy tudjál hülyeséget kérdezni :D

Ez egy gyári 260-as, közismert.

Előzmény: Scatty29 (92533)
YD-48-08 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 92536

trizs77 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 92534

Tudod mit ?

 

Szöges ellentétben áll......................

Előzmény: torqmatic (92532)
Scatty29 Creative Commons License 2015.02.06 -1 0 92533

280-bol 256-ost miért érte meg épiteni?

http://busztipusok.hu/kep/erde/bpf570.jpg

Érdekes egy öszvér.

torqmatic Creative Commons License 2015.02.06 0 0 92532

Így kezdted:

 

Az Ik-556/180 a szerelők réme volt.

A buszvezetők se voltak oda a taknyos fékjei miatt.

 

Az 556-al még csak-csak

 

Ez azért szerintem még így is szöges ellentétben áll azzal, mint amit a videóban az oktató mond ;)

Előzmény: trizs77 (92527)
Scatty29 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 92531
ymuh Creative Commons License 2015.02.06 0 0 92530

Üdv!

 

Segítségre volna szükségem, mégpedig Ikarus 263.10-es szériára keresnék bármiféle műszaki leírást, jellegrajzot!

 

trizs77 Creative Commons License 2015.02.06 -1 0 92529

 

 

  .......................:-)))

 

 

 

Előzmény: EKM-765 (92528)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 92528

De ott egy pillanatra éreztem azt amit évtizedekkel azelőtt.

 

Ezért nosztalgia busz, hogy azt az érzést nyújtsa mint évtizedekkel ezelőtt. Úgy látszik, még a sofőrnek is.

Előzmény: trizs77 (92525)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!