Se busz (mert az öltönyösök min'megvették), se jogsi (mert írtad hogy a szemé'bkv csak 40 ezret fizet a tanfolyam alatt, abbó' hogyjöjjélkihónapvégéig), akkor milyen ajánlatot tettél volna valakinek, akinek kellett egy busz sofőrrel pár órára?
Nos, szeritnem a topiktársnak igaza kell legyen - elvégre is ha nem a Vasi Volánéhoz hasonló tömeges alkatrészbánya-vásárlás történt volna meg, akkor kellene lennie egy rakás rendszámnak is.
Vajon mire kellett ott ennyi csuklós busz hirtelenjében? Ha tippelni kéne, azt mondanám, hogy a bősi erőmű építéséhez kellhettek a melósok szállítására. Mást nem nagyon tudok elképzelni.
Én még aznap adtam Önnek egy ajánlatot, azt gondoltam, hogy számíthatok a szombati túrára, de SEMMILYEN VISSZAJELZÉST NEM KAPTAM. Így értelem szerűen szombatra más programot szervezek magamnak.
Legyen szíves írjon vissza!! Legalább annyit, hogy "nem érdekel".
1989-1990-ben elég sok (kb. 30-40-et) 280-ast adott el a BKV a SAD NZ-nek, amelyek közül a felvidéki oldalak (pl. imhd) szerint alig 10 állt forgalomba.
IK55.14 szovjet verzió, 72-es évjáratú toló ablakos (200-as család ablak profil) + torony lámpa ,olyan mint ha vámudvarba állna, talán most léptetik be "Európába" Remélhetőleg itt fogják restaurálni.